dat is de ultieme verademing inderdaadquote:
ik zal eens op hem letten...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik durf nu al te stellen dat Heskey de slechtste speler van het WK is. Die boy kan écht niks. Oh, dat geldt ook voor edele Altidore.˛
Die bal net naar het centrum. Gewoon in de voeten van een Algerijn en geen Engelsman in de buurt.quote:
Verboden op Wimbledon jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:34 schreef Weka het volgende:
De vuvuzela's zijn toch verboden? Of hoorde ik dat verkeerd bij het WK Journaal?
ik zag het gebeurenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die bal net naar het centrum. Gewoon in de voeten van een Algerijn en geen Engelsman in de buurt.
en tijd genoeg om nog ff te kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die bal net naar het centrum. Gewoon in de voeten van een Algerijn en geen Engelsman in de buurt.
1-0 zou leuker zijn want dat was ook de uitslag van Sloveniequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:34 schreef Cadeaulingerie het volgende:
Ik gok 2-0 voor Engeland maar dan zullen ze meer geluk met de Green moeten hebben dit keer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |