Kan best handig zijn. Je kunt er iets in bewaren (lunch / beurs / sleutels).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel eng uit
geen idee wat te doen,
sterkte!
Het was de nussbar inderdaad, die zo door de vena cava en rechterharthelft is gejast, omdat je 'm in principe blind insteekt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef scrub_nurse het volgende:
die ravitch en nussbar ingreep wordt ook vaak in het Atrium Medisch Centrum in Heerlen uitgevoerd. Daar is het gelukkig nooit misgegaan zoals Clumsy helaas dan wel al eens heeft meegemaakt blijkbaar. Je kunt er behalve psychische problemen ook zeker fysieke problemen door krijgen,maar dat hoeft niet. Informatie inwinnen kan natuurlijk altijd
Bij Nuss wordt je borstbeen niet gebroken en het wordt er ook niet blind doorheen gejast. Wordt met een cameraatje begeleidtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was de nussbar inderdaad, die zo door de vena cava en rechterharthelft is gejast, omdat je 'm in principe blind insteekt?
Nou moet ik hier wel bij zeggen dat het een extreme complicatie is, en dat als je er echt heel erg mee zit, je inderdaad best even met een arts erover kan hebben. De operatie wordt inderdaad regelmatig gedaan, dus je bent niet de enige die het graag gecorrigeerd zou willen hebben.
die wegen 20 kilo samenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boefjes hebben het ook, je bent niet de enige.
Zo zie je maar dat ik geen ok-assistente benquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij Nuss wordt je borstbeen niet gebroken en het wordt er ook niet blind doorheen gejast. Wordt met een cameraatje begeleidt
Laat staan dat je borstkas er na de operatie wél 'perfect' uitziet. Ik heb ook pectus excavatum, en heb me ook een beetje georiënteerd op een operatie, maar minstens de helft van de voor en na foto's die ik heb gezien waren amper een verbetering. Lang niet iedereen was er dus wel echt blij mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook dat. Je bent echt veel te dun, als je die operatie dan gehad hebt, ga je nog steeds niet een fantastische borstkas hebben.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boefjes hebben het ook, je bent niet de enige.
Lengte heeft er weinig mee te maken, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:58 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb het ook. Denk dat het voornamelijk voorkomt bij langere mensen. Ben zelf 2.03m![]()
Hier nog een leuk topic: http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/
quote:Pectus komt bij één tot acht op de duizend mensen voor. Pectus komt voor het grootste deel voor onder het blanke ras. Ook komt het meer bij mannen dan bij vrouwen voor. De verhouding is ongeveer 3:1. Pectus excavatum komt veel vaker voor dan pectus carinatum. In ongeveer 90% van de gevallen is er sprake van pectus excavatum en in 5 tot 7% van de gevallen is er spraken van pectus carinatum. De overige procenten hebben andere afwijkingen.
Misschien ben jij heel onzeker over je lichaam maar dat betekend niet dat iedereen zo is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Haarklip het volgende:
Tevens is het niet alleen dat het er niet mooi uitziet, maar ook dat het nou niet echt een 'zelfvertrouwen-boost' is als je 's ochtends in de spiegel kijkt.
Maar dat hoort eigenlijk niet in dit forum thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |