abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82995935
Iemand die ik kende heeft het laten corrigeren met een operatie. Heeft wel veel pijn gehad, ze breken namelijk alles even los en puzzelen het weer aan elkaar en dat voel je wel een paar weken, maar hij heeft geen complicaties gehad en was geloof ik ook tevreden met het resultaat. En hij had zo'n hele diepe als op die foto.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82996513

Deze boefjes hebben het ook, je bent niet de enige.
pi_82996851
Een vriend van mij heeft dat ook ;p
http://www.freehacks.nl/
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:37:10 #29
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83000302
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er wel eng uit
geen idee wat te doen,

sterkte!
Kan best handig zijn. Je kunt er iets in bewaren (lunch / beurs / sleutels).
Je plakt er dan gewoon een pleister oid overheen.

Maar serieus: Ik heb ooit gehoord dat ze het ook kunnen opvullen met silicone. Dan is er niet zo'n complexe operatie nodig. En je kunt natuurlijk altijd wat advies winnen bij de sportschool (eventueel in combinatie met een fysiotherapeut.)

Succes TS!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83005987
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef scrub_nurse het volgende:
die ravitch en nussbar ingreep wordt ook vaak in het Atrium Medisch Centrum in Heerlen uitgevoerd. Daar is het gelukkig nooit misgegaan zoals Clumsy helaas dan wel al eens heeft meegemaakt blijkbaar. Je kunt er behalve psychische problemen ook zeker fysieke problemen door krijgen,maar dat hoeft niet. Informatie inwinnen kan natuurlijk altijd
Het was de nussbar inderdaad, die zo door de vena cava en rechterharthelft is gejast, omdat je 'm in principe blind insteekt?

Nou moet ik hier wel bij zeggen dat het een extreme complicatie is, en dat als je er echt heel erg mee zit, je inderdaad best even met een arts erover kan hebben. De operatie wordt inderdaad regelmatig gedaan, dus je bent niet de enige die het graag gecorrigeerd zou willen hebben.
pi_83006232
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het was de nussbar inderdaad, die zo door de vena cava en rechterharthelft is gejast, omdat je 'm in principe blind insteekt?

Nou moet ik hier wel bij zeggen dat het een extreme complicatie is, en dat als je er echt heel erg mee zit, je inderdaad best even met een arts erover kan hebben. De operatie wordt inderdaad regelmatig gedaan, dus je bent niet de enige die het graag gecorrigeerd zou willen hebben.
Bij Nuss wordt je borstbeen niet gebroken en het wordt er ook niet blind doorheen gejast. Wordt met een cameraatje begeleidt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_83006378
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]

die wegen 20 kilo samen
pi_83006871
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bij Nuss wordt je borstbeen niet gebroken en het wordt er ook niet blind doorheen gejast. Wordt met een cameraatje begeleidt
Zo zie je maar dat ik geen ok-assistente ben . En ik stond zelf niet op de kamer. Is dat altijd zo? Ik weet namelijk wel zeker dat het een procedure was waarbij blind werd gestoken, en ik heb de chirurg horen zeggen dat hij nooit meer een nussbar wil doen.
pi_83007080
Kunnen vrouwen dit niet hebben
pi_83007236
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef heaven7 het volgende:
Kunnen vrouwen dit niet hebben
Jawel.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:23:11 #36
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_83012609
bij mijn weten wordt dit altijd via een scopie begeleid. op youtube is een filmpje te vinden van een procedure die bij ons gedaan werd ik zal s ff kijken.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:27:02 #37
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_83020715
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook dat. Je bent echt veel te dun, als je die operatie dan gehad hebt, ga je nog steeds niet een fantastische borstkas hebben.
Laat staan dat je borstkas er na de operatie wél 'perfect' uitziet. Ik heb ook pectus excavatum, en heb me ook een beetje georiënteerd op een operatie, maar minstens de helft van de voor en na foto's die ik heb gezien waren amper een verbetering. Lang niet iedereen was er dus wel echt blij mee.

Het is ook nog eens een dure operatie, maar ja dat ligt natuurlijk aan je verzekering.

Ik ga er zelf niks aan laten doen, met name omdat ik geen zin heb om weken dan wel maanden te herstellen. Heb er wel vaak opmerkingen over gekregen, wat uiteraard nou niet bepaald goed is voor je zelfbeeld, maar je leert zo wel mooi je echte vrienden kennen. Het valt me ook op dat pectus vaak voorkomt bij Nederlanders. Genetisch foutje?

[ Bericht 12% gewijzigd door wikwakka2 op 19-06-2010 14:45:29 ]
Cool story, Hansel.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:36:51 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83022778
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]

inderdaad ik heb ook zo'n kuil zeg maar.

Sinds ik fitness is het echter wel wat minder opvallend geworden dan bij die foto

Opereren zou ik echter niet doen, waarom zou je er voor schamen, als je een beetje je borst traint valt je shirt er gewoon netjes overheen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83023432
Ik heb het ook. Denk dat het voornamelijk voorkomt bij langere mensen. Ben zelf 2.03m

Hier nog een leuk topic: http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/
Lange benen koud hoofd.
pi_83023709
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:58 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb het ook. Denk dat het voornamelijk voorkomt bij langere mensen. Ben zelf 2.03m

Hier nog een leuk topic: http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/
Lengte heeft er weinig mee te maken, voor zover ik weet.
quote:
Pectus komt bij één tot acht op de duizend mensen voor. Pectus komt voor het grootste deel voor onder het blanke ras. Ook komt het meer bij mannen dan bij vrouwen voor. De verhouding is ongeveer 3:1. Pectus excavatum komt veel vaker voor dan pectus carinatum. In ongeveer 90% van de gevallen is er sprake van pectus excavatum en in 5 tot 7% van de gevallen is er spraken van pectus carinatum. De overige procenten hebben andere afwijkingen.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:45:02 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83024738
Lengte heeft er idd niks mee te maken, ik ben 1.78 en weeg nu 65 kilo

Wat 6 kilo meer is dan toen die foto @ frankrijk is geschoten =]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83038081
Met oefeningen valt niet veel te doen. Als je je borstspieren extra gaat trainen wordt het soms juist opvallender(heb ik bij iemand gezien). Ik had zelf ook een vorm van pectus, en de enige oplossing is volgensmij een operatie. Ik ben zelf ook geopereerd terwijl ik er lichamelijk geen last van had, en heb er in ieder geval geen spijt van, Vergroeiing borstkas?
  zondag 20 juni 2010 @ 00:59:13 #44
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_83042637
Heb het zelf ook. En ook mager dus duidelijk aanwezig. Ik heb ervoor bij Mensendieck gelopen.
Ik heb er ook geen medische last van ofzo maar het is puur het zicht. Als je wat aankomt zal dat al een hele hoop schelen.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 20 juni 2010 @ 10:16:38 #45
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83046909
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Haarklip het volgende:
Tevens is het niet alleen dat het er niet mooi uitziet, maar ook dat het nou niet echt een 'zelfvertrouwen-boost' is als je 's ochtends in de spiegel kijkt .
Maar dat hoort eigenlijk niet in dit forum thuis.
Misschien ben jij heel onzeker over je lichaam maar dat betekend niet dat iedereen zo is.

Of denk je dat iedereen die dat heeft denkt "shittt nu ik dit weer zie is mijn hele dag weer verpest ?"

Fokkers
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')