Bij mij werkt het net andersom. Als ik ze niet lak zijn ze prachtig roze met een wit randje. Ga ik ze lakken, splijten mijn nagels alleen maar-quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:42 schreef P.F het volgende:
Dank je wel! Als je ze lakt (blanke lak is ook goed) worden ze sneller en groeien ze als kool!
Ja. Ze zijn juist prachtig zonder lak. Lang, stevig, zonder breuk. Roze waar ze roze moeten zijn en wit waar ze wit moeten zijn. Als ik ze niet lak breken ze ook nooit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef P.F het volgende:
O raar! Misschien niet de goede lak? Worden ze ook lang zonder lak?
Ik heb een tijdje een soort kuur gedaan van Helly Hanson, dat werkte echt goed! Plus gewoon goed eten (vitamine B) helpt natuurlijk ook!
Deze geloof ik: http://www.cosmopinie.nl/product/sally_hansen_maximum_growth.html
moet nog een review schrijven..
Dat halve maantje daar waar je nagels uit je vingers groeien (kan het niet beter omschrijven) en het halve maantje waar mijn nagels niet meer aan mijn vingers vastzitten. Ik ga even googlen of ik een vergelijkbaar plaatje kan vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, wij zitten in de auto, hopelijk is het nu rustig op de weg.
Mooie nagels Pief! Ik heb slappe hap qua nagels. Nooit lang en ze zijn erg buigbaar ook. Dus breken ze ook binnen no-time.
En wit aan je nagels? Waar dan
Toch ook bij je nagelriemen? Bij mij is dat halve maantje echt een heel stuk witter dan het roze tussenstuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef Blurred86 het volgende:
aan het uiteinde?
Ben benieuwd welke kleur dat randje bij jou is dan XM? Of heb je ze altijd zo kort dat je geen wit randje hebt?
Ik ga mijn nagels zo eens lakken, je hebt me geinspireerd PF! Ik ga voor rood
Had ik vroeger ook. Nu heb ik helemaal geen witte halve maantjes meer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch ook bij je nagelriemen? Bij mij is dat halve maantje echt een heel stuk witter dan het roze tussenstuk.
ik ook ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Dat heb ik alleen bij mijn duimen.
Dan moet je je nagelriemen verder terug duwenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook. Nu heb ik helemaal geen witte halve maantjes meer.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook. Nu heb ik helemaal geen witte halve maantjes meer.
Terugduwen als je in bad zit (met iets zachts, heeel voorzichtig, mm per keer!!)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nagelriem heb ik amper... En idd Tink, het lukt bijna nooit om mn nagels zo lang te krijgen dat ze boven mn vingertoppen uitkomen. Randje is ook niet echt wit. Ah well
Als je je nagelriemen niet verzorgt kruipen ze opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Hoe zou dat kunnen? Ik heb al mijn hele leven van die roze-witte nagels (dus wit, roze, wit) en het onderste en bovenste witte randje vormen precies de gelijke boog. Hoort dat niet zo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |