Nee... wegens het briljant A1 herstelwerkzaamheden geneuzel wat pak 'm beet nog een jaar gaat duren ...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef Natrium het volgende:
Een auto.
Sjah, kan. Wel relatief lang: 1uur en 20min per enkele reis. Met 1 of 2 keer overstappen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
80km per dag op een scooter of brommer? Pak dan het OV..
Grand Dink is idd huge, en fors geprijsd. Maar dat zijn die Malaguti's ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef Klonk het volgende:
Kymco Grand Dink of een Peugeot Elystar ?
Heb een tamelijk lange collega die zich met bijna 2 meter prima past op een Grand Dink, maar goed dat ding is nieuw goed aan de prijs...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:39 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Grand Dink is idd huge, en fors geprijsd. Maar dat zijn die Malaguti's ook![]()
New Dinks zijn weer problematisch met wielophanging...
Elystar werd ons afgeraden... motortechnisch.
Maar dat zijn idd degenen waar wij ook op uitkwamen.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef jack4ya het volgende:
Grand Dink is de grote zus van de Kymco People S, als ik het goed begrepen heb. En die werd ons afgeraden. Dan zouden we specifiek moeten navragen hoe het met de Grand Dink gesteld is... Maar ik vind 'm wel erg huge hoor.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef jack4ya het volgende:
Ik zit idd net naar de New Dinks te kijken... voor 100,- meer zit ie er iets minder lullig uit dan de People S. De People S was overigens groot genoeg.
We hebben nog maar eens een 4de verkoper opgesnord en deze zegt juist dat ie meerdere People S-en rond heeft rijden (van klanten) en die bemerkt juist weer relatief weinig problemen. Go figure.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef jack4ya het volgende:
Hehe... dank dank.
We zijn idd Toyota rijders. (Idd geen gelazer qua kapot gaan, wel dat ze 'm compleet leegroven. Dus toch nog gelazer)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef jack4ya het volgende:
Ok... duidelijk. Andere merken/types kwam jij op je zoektocht ook al niet tegen, geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef jack4ya het volgende:
Maar of dat nu zo hendig is, betwijfel ik ook wel weer. Ha!
180cc, ik ben op zoek naar een brommer he, dan die lengte nog, past volgens mij nooit twee meter mens opquote:
had jij niet al eens zo'n topic geopend?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
180cc, ik ben op zoek naar een brommer he, dan die lengte nog, past volgens mij nooit twee meter mens op
smaak ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[ afbeelding ]
De Raptor 700, echt een beest en A-rijbewijs is niet nodig
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[ afbeelding ]
De Raptor 700, echt een beest en A-rijbewijs is niet nodig
Runner 50cc dan..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
180cc, ik ben op zoek naar een brommer he, dan die lengte nog, past volgens mij nooit twee meter mens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |