Die vallen in het niet bij de 50 miljoen dodenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Eerder omdat ze 6 miljoen joden de dood in hebben gejaagd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet zo goed. Driekwart heeft '74 niet meegemaakt, 95 procent de oorlog niet. Duitsland is van alle ons omringende landen verreweg de beste vakantieplek, woonplek, vriendelijkste bevolking en altijd gedegen en goed geregeld alles (denk alleen al aan de wc's op tankstations).
Ik denk dat het meer een buren-ding isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet zo goed. Driekwart heeft '74 niet meegemaakt, 95 procent de oorlog niet. Duitsland is van alle ons omringende landen verreweg de beste vakantieplek, woonplek, vriendelijkste bevolking en altijd gedegen en goed geregeld alles (denk alleen al aan de wc's op tankstations).
Toen waren we gewoon de betere, net zoals nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een buren-ding is![]()
Wedden dat als België wat "actiever" was in dingen als het EK en WK dat wij België dan net zo vervelend zouden vinden dan Duitsland?
Ik ben er van overtuigd dat het in iedergeval niks te maken heeft met de oorlog![]()
1974 geef ik wel een grote kans
Ook waarom NEC en Vitesse iets tegen elkaar hebben, of zoals Twente en Herakles, Feyenoord Ajax, Cambuur Heerenveen en Fortuna Sittard MVV.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Falen deed alleen Klose eigenlijk, en Poldi met zijn egoismequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Wist niet Duitsers zo arrogant waren als het om voetbal gaat. Een week lang elke dag praten over het magistrale spel van de Duitsers tegen het super zwakke Australië en alle andere landen uitlachen. Op tv, radio, kranten. Dan maximaal falen en zeggen dat het gewoon pech was.
FALERS
6 WK finales, 3 gewonnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Wist niet Duitsers zo arrogant waren als het om voetbal gaat. Een week lang elke dag praten over het magistrale spel van de Duitsers tegen het super zwakke Australië en alle andere landen uitlachen. Op tv, radio, kranten. Dan maximaal falen en zeggen dat het gewoon pech was.
FALERS
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
6 WK finales, 3 gewonnen.
6 EK finales, 3 gewonnen.
Nederland .. 1 EK, 0 WK![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef Bestolene het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om hier ook Japan uit te lachen? Toch een soort van partners in crime.
Ja en....?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ARGHHHHquote:
PM? heb nix ontvangen van jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je je PM maar beantwoorden. Nu heb je de deal gebroken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef Brerius het volgende:
Wachten jullie maar op zaterdag tegen Japan, zullen we eens zien wie dan het hartst lacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je überhaupt wel Duitse TV/kranten/i-net gevolgd of kwebbel je nu Nederlandse info na?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:09 schreef Jed1Gam het volgende:
FALERS
Ach, laat al die mensen toch praten. Duitsland zal altijd boven Nederland blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |