quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Khedira
Podolski
Lahm 2x dus rood *o*
en
Kolarov
Ivanovic
Ja maar GEEN van die kaarten waren onterecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Die scheids heeft zijn kaarten wel los in zijn zak zitten... dit worden Por-Ned taferelen
En de goal
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga een noobvraag stellen![]()
Klose mag nu toch alleen de volgende wedstrijd niet spelen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Let op mijn woorden, zonder heel interessant over te komen ben ik er van overtuigd dat er hier een rode kaart gaat vallen.²
Ja, ik heb verstand van het spelletje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik dat Duitsland de eerste en wellicht enige rode kaart van deze match pakt.²
Alle kaarten waren IMHO terecht. Er had zelfs nog wel een rood mogen komenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Beregd het volgende:
wordt er echt zo hard gespeeld, of trekt de scheids gewoon voor alles een kaart? ik zie namelijk niets.
Sprong die gast nou in een soort grachtje ofzo?quote:
Was jij niet gebanned?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb verstand van het spelletje.²
Vrij streng maar niet helemaal onterecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Beregd het volgende:
wordt er echt zo hard gespeeld, of trekt de scheids gewoon voor alles een kaart? ik zie namelijk niets.
Was ook zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Het leek wel of Jovanovic in de gracht flikkerde :0
ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef BB-King het volgende:
Maar neem van mij aan die Serven aan rood krijgen (zo zitten die mensen in elkaar).
Ik zie Duitsland nog wel terugkomen.
Alle kaarten waren terecht in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Beregd het volgende:
allemaal terecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Beregd het volgende:
Ik dacht dat die zelfmoord gepleegd had.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Het leek wel of Jovanovic in de gracht flikkerde :0
och dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Dit is echt een gaar kutWK. Geen enkele wedstrijd is wat je verwacht
En dan moeten ze nog tegen Ghanaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schade Deutschland, alles ist vorbei
oke!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
allemaal terecht.
Klose bijvoorbeeld had er al eerder een kunnen hebben indien hij niet al geel had: wegens doorspelen na fluiten.
En deze 2de was MEER dan terecht.
quote:
Duitsland geeft nooit op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef BB-King het volgende:
Maar neem van mij aan dat die Serven ook nog rood krijgen (zo zitten die mensen in elkaar).
Ik zie Duitsland nog wel terugkomen.
de scheids fluit goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar GEEN van die kaarten waren onterecht.
Echt niet.
10 manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
he euh, weer een noobvraag: speelt Duitsland nu met 10 man, of mag je na twee keer geel wel met 11 verder?
serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
he euh, weer een noobvraag: speelt Duitsland nu met 10 man, of mag je na twee keer geel wel met 11 verder?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
2x geel is rood :pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
god verdom deze kanker zooi
Bij deze tussenstand word het in ieder geval wel nog spannend! Ghana 6, Servie 3 en Duitsland 3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De Duitsers halen de tweede ronde wel hoor...
Denk je dat Klose is gaan plassen ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
100 euro per gele kaart. 50 voor een rodequote:
Onder welke steen kom jij vandaan? Nog erger dan mijn vrouw die vraagt of ik buitenspel wil uitleggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
Ghana 6? Laat die ook eerst maar eens spelen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Bij deze tussenstand word het in ieder geval wel nog spannend! Ghana 6, Servie 3 en Duitsland 3
Heb jij de eerste wedstrijd van Australie gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ghana 6? Laat die ook eerst maar eens spelen...
Verrek, nu je 't zegt ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Shoombak het volgende:
whehe linksboven, de stand, lijkt net of er staat DuitSer
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? Nog erger dan mijn vrouw die vraagt of ik buitenspel wil uitleggen
Duitsers mogen dat ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
Ja. Maar ik heb dit WK al genoeg verrassingen gezien. Australië kan zeker een gelijkspel eruit halen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Heb jij de eerste wedstrijd van Australie gezien
en dan wint servie van australie en duitsland van ghana, en kun je eruit liggen met 6 punten...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Bij deze tussenstand word het in ieder geval wel nog spannend! Ghana 6, Servie 3 en Duitsland 3
Motiveer die partizanen maar eens tegen de duitsersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef wdn het volgende:
En toen had Stojkovic de dag van zijn leven. Die pakt dadelijk ineens de meest idiote ballen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef El_jefe07 het volgende:
Hahaha die Duitsers.. deze keer niet in de laatste minuten!
Ze moeten nog een helft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef El_jefe07 het volgende:
Hahaha die Duitsers.. deze keer niet in de laatste minuten!
Daar waren ze al bijna terug, wat een kansen op het laatst. Servie is er nog niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef lubje25 het volgende:
Die Serven moeten wel doordrukken nu, anders komen die duitsers wel terug.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Frutsel het volgende:
Duitsland komt terug als het zo blijft, kannie anders....
De laatste 10 minuten ja, daarvoor Drama!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Kingside het volgende:
Wel zeker aantrekkelijke wedstrijd tot nu toe.
Hoe kunnen mensen Duitsland aanmoedigen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen mensen hier Servie aanmoedigen ondanks hun gespeelde DUitse haat? Wat een jankbabies zeg ongelooflijk...
Ik ben per definitie voor Nederland of voor de underdog. Punt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen mensen hier Servie aanmoedigen ondanks hun gespeelde DUitse haat? Wat een jankbabies zeg ongelooflijk...
ik heb'mquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
die stront reclame nu bij nuon, kanker zooi
het zit diep he?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
die stront reclame nu bij nuon, kanker zooi
Ik heb ook Duitse haatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas na de rood hoor, daarvoor nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Kingside het volgende:
Wel zeker aantrekkelijke wedstrijd tot nu toe.
WIl jij niet dat de beste wint?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen Duitsland aanmoedigen?
Moet het hele team daar wel naar blijven spelen, met acties van Klose schiet dat niet op, echt heel dom was dat.quote:
Zeker, die bal ging op een stabiele manier richting het doel. Zonde dat deze bal er niet in ging. Wat ben ik toch gek op het spelletje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Die laatste bal had er toch zeker ingemoeten.
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geelquote:
Scheids doet het niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
vieze stront wedstrijd met die scheids. wat een tering wk is dit
Ik ben op zich neutraal maar vind het wel leuk dat een team, welke zo opgehemeld werd na 1 wedstrijd tegen een zwakke tegenstander die lange tijd met 10 man speelde, het vervolgens zelf zwaar krijgt en toch niet zo goed blijkt te zijn als gedacht. Mja, zo zal het ook gaan als Japan stiekum Nederland verrast met winst/gelijkspel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geel
Tja, tijdelijk voetballiefhebber zeg maar..quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wie weet wordt de kaart wel kwijtgeschonden. Zijn 1e was een schwalbe van een Servier en de 2e absoluut geen geel
Nooit van zijn leven. Kaart doet er namelijk niet toe: hij mist de volgende pot en je kunt er van op aan dat Duitsland de 3de pot wint (en 6 punten is gewoon genoeg).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat die 2e gele wel geel was?. Op de 1e ga ik geeneens in. Want het is duidelijk dat die Servier daar gewoon sprongquote:
Ga terug naar je korfbal, zelfs ik als gelegenheidsvoetbalkijker zie het beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2e haakte hij onderuit, daarvoor speelde hij door nadat was gefloten (wat prima te horen was), optelsomquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat die 2e gele wel geel was?. Op de 1e ga ik geeneens in. Want het is duidelijk dat die Servier daar gewoon sprong
WTF?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef Thelonious het volgende:
Die reclame van Fisherman's friend op de Duitser met die huilende Oranje fan's.
Ik heb het idee dat servie er nog wel een countertje uit weet te persen waardoor de duitsers idd de schade zoveel mogenlijk beperkt moeten houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Frutsel het volgende:
Duitsland komt terug als het zo blijft, kannie anders.... dus Servie moet gewoon voor doelsaldo gaan... dat geldt immers voor het onderlinge resultaat.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Mercer het volgende:
Ligt duitsland eruit als ze dit verliezen?
Hoezo was die tweede geen geel? Van achteren een tik op de enkelsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als Ghana gewoon wint van Australie dan staan ze samen op 3 punten en dan wordt de laatste wedstrijd DLD-Ghanaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |