Immeasurabyl staat in mijn top 3 van allerbeste nummers ooit gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb zelf niks gestemd maar vind Get Hit toch wel een van de beste platen van afgelopen 2 jaar hoor, kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.. Jammer om te zien dat zo'n lijst voor 80% door heftruckchauffeurs en metselaars wordt ingevuld, die alleen voor de bekende titels gaan.. De grootste misser is toch wel dat Immeasurably van de ezels niet in de lijst staat wat een schande zeg, als ik de titel van die plaat lees krijg ik al kippenvel![]()
Vrijwel alle DR platen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Immeasurabyl staat in mijn top 3 van allerbeste nummers ooit gemaakt![]()
Immeasurably heb ik op een feest eigenlijk nooit meer zo vet meegemaakt als toenquote:
Ik ga erheen met een zooi vrienden, helemaal zin in!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef Gezicht het volgende:
http://www.theqontinent.be/nl/
Ziet erg veelbelovend uit.
De main althans.
Ik ga het ook eens voorstellen aan mijn vrienden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ga erheen met een zooi vrienden, helemaal zin in!
Serieus doen. Zo'n campingticket kost geen drol, 5 personen voor ik dacht 200 euro. 2 dagen feest met camping en op de vrijdagavond nog wat andere mooie dingen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga het ook eens voorstellen aan mijn vrienden.
Stanleyquote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef Sethje het volgende:
Meneer Jones heeft ff een erg dikke birthday party gefixed![]()
...
Stanley3x0
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Grrommit het volgende:
Kan er eigenlijk niet gewoon een algemeen herrie topic komen? Ik zit me nu toch lekkere UK hardcore te luisteren. En ook omdat niet alleen hardstyle me interesseert maar ook Early hardcore, gewone hardcore, UK hardcore, Hardtrance, Hardtechno noem maar op.
Doe mij maar Nature One, dat is het betere campingwerk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Serieus doen. Zo'n campingticket kost geen drol, 5 personen voor ik dacht 200 euro. 2 dagen feest met camping en op de vrijdagavond nog wat andere mooie dingen!
Jep!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef T-Force het volgende:
Vette set, maar die eigen nummers klinken me toch saai in de oren![]()
Ze doen me werkelijkwaar helemaal niks, toch balen omdat veel mensen hun toch supergaaf vinden (de hele tent staat vol, ElDani vooraan)
Zany draaide in mijn ogen de beste set die ik ooit heb gehoord van de man zelfquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz kunnen echt ontzettend dik produceren vind ik. Met name Phaser vind ik echt helemaal goed. Set zat ook prima in elkaar, eigenlijk helemaal niets mis met die set! Ik kreeg alleen wel 5 smsjes dat ik naar Zany MOESt gaan.. Bizar..
Jaaahaaa, naast cameraman is stanley ook master of the wheels of steelquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiii![]()
[..]
Stanley- verder is de LU
&
![]()
[..]
Respect the skilzzzzzquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef T_Killer het volgende:
Jaaahaaa, naast cameraman is stanley ook master of the wheels of steel
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef RiKe het volgende:
Weer een nieuw mixje klaar!
Deze keer weer met nieuwere nummers.
Waarom?
Omdat het kan!
Zo, nu dat uit de wereld is geholpen, tijd voor een treklijst:Mooie mixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind Twist & Shout juist helemaal niet vervelend! Moet hem ook niet te vaak horen natuurlijk, maar zo op z'n tijd kan ik er best van genieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef eQuaL het volgende:
In die mix van RiKe vind ik Pitcher - Twist & Shout dan wel weer vet, maar zoiets hoef ik echt niet live te horen
x2000quote:
dat is nog zacht uitgedrukt; erg gezellig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nu genieten van het weeren later wat dingetjes teruglezen. Hoorde dat Defqon erg gezellig was
Heerlijk, echt zo'n stamptrackquote:
Dik beuken idd!quote:
Hij's fijn.quote:
Ik ben toen elke avond geweest...dat was zoooo vet. Gewoon op de fiets er heen en gewoon vol gas. Jammer dat er klachten waren, maar omdat mensen op de terugreis door de woongedeeltes van de stad gingen en auto's vernielden en in brievenbussen pitste, toen was de maat vol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ik kwam trouwens net al wat tegen over Matrixx at the park (vierdaagse feesten Nijmegen). Eigenlijk wel jammer dat ze niet minstens een van die avonden wat met hardstyle proberen. Al is het maar één podium, zou wel vet zijn.
Setje van Activator! Ben benieuwd, heb zelf op vrijdagavond betere dingen te doen, maar de schade kan dan zaterdag overdag ingehaald worden (hopelijk in de zon).quote:Als voorproefje op de Q-dance Feestfabriek hebben Activator en Digital Punk alvast een mix samengesteld voor Q-dance Radio.
Deze mixen van een uur worden vrijdag 25 juni vanaf 22:00 uur uitgezonden.
Niet in de gelegenheid om te luisteren? Luister dan naar de herhaling aanstaande zondag om 20:00 uur tijdens The Best of Q-dance!
bron: q-dance.nl
Eensch met wat Bartje hier zegt. kwam er net pas achter dat dus de 25 platen bekend zijn gemaakt. Zitten toch in mijn ogen te veel nieuwe platen bij....quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Top25 wat een absolute verschrikking...zum kotzen![]()
ik tel een plaat of 4 waar ik het mee eens ben de overige platen varieren in mijn ogen tussen absolute wansmaak (ti sento,stampuh,NeM) tot wel lekker maar niet 25-beste-allertijden-lekker (KYHU remix)
Dit bevestigt voor mij wel weer waarom ik het doorsnee hardstylepubliek uitkots.
Mensen die enkel showtek,Hhz, frontliner,BH kennen en als je de naam Zatox of Activator laat vallen je aankijken alsof ze water zien branden. Zulke mensen moet je geen stemrecht geven, stelletje herten dat het zijn.
Beter hadden ze het aan de dj's gevraagd, dan krijg je pas een echt beeld van de beste platen in het genre denk ik, dan had er wellicht ook een hitje ingestaan, want dat is immers ook een vorm van succes, maar dan had het een veel representatievere lijst geweest van de afgelopen jaren dan dit...
Voor de mensen die al een kaartje hebben, ik denk dat dat een mooie eetpauze is...
Zeker lekker nummertje iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Jantje12345 het volgende:
Wat vinden jullie van deze plaat? Onder andere gedraait door B-Front @ Euphoria.
Vind hem zelf heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |