pics?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg krullen... en niet van die mooie zoals Ang3l...
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.quote:
ohhhhhhh da's wel handig ja..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.
't Is leuk om te zien hoe mensen op je site komen.quote:
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?quote:
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?
Foto?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staan
Heb ik nietquote:
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom mannen van 50 altijd op jochies beneden de 25 vallen
my god.. dat had je kind kunnen zijn!
Moet je makenquote:
Ik ben niet fotogeniekquote:
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.
Zoals ik al zei, het is niet ALLEEN vadergevoelens. Het kan best zijn dat ze gewone lust en verliefdheid en houden van daarmee combineren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)
terwijl op datingsites vaak wel gevraagt word om een jongere jongen waar ze sex mee kunnen hebben..
ik projecteer mijn latente vader-gevoelens ook wel eens op mn nichtjes, maar je zal bij mij echt nooit "zoek lekkere 15jarige voor hete sex" zien staan
dan block je haar tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef Xiance het volgende:
wheeeeeeeeeeeee mn moeder heeft ontdekt dat ze me ook kan msn'en als de radio hard staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |