Ik heb gewoon hard doorgewerkt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nu al? He bah.. het is allemaal niet eerlijk
Heeft dat verhuisgedoe toch nog voordelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
ja kon ik dat ook maar! Ik moet gewoon de uren maken, al ga ik uit me neus vreten of werk ik hard door.. bleghquote:
Die is leukquote:
Zal ik z'n nummer voor je vragen?quote:
Die lekkere geile ouwe behaarde elf!quote:
Je begint te veel met anderen om te gaan en een sociaal leven te onwtikkelen.quote:
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?quote:
Ehm ik denk pas als ik helemaal verhuisd ben ofzo. Sowieso tot het eind van mijn schooljaar geen tijd, weekend van 9 juli op vakantie en daarna zou ik wel een keer kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begint te veel met anderen om te gaan en een sociaal leven te onwtikkelen.
Wanneer is de volgende filmmarathon? Moet je nodig weer eens bijstellen en africhten.
zo iemand als puk / puck ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?
Elfjes natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm ik denk pas als ik helemaal verhuisd ben ofzo. Sowieso tot het eind van mijn schooljaar geen tijd, weekend van 9 juli op vakantie en daarna zou ik wel een keer kunnen.
Don't even go there, meneer-ik-heb-elk-weekend-iets-te-doen-en-dus-is-iets-afspreken-met-mij-vrijwel-onmogelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |