zijn dat tegenwoordig niet ook allemaal stickers net als in het verre buitenland ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef keizerpinguin het volgende:
oh maar postzegels likken is niet zo heel lekker toch?!
o9ook aan stickers kun je likken..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn dat tegenwoordig niet ook allemaal stickers net als in het verre buitenland ?
Zolang ik er ook maar gebruik van mag maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
Die mag wel op de koffie komen. Denk dat Steve dat ook niet erg vind
Wie is SAL?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef Deceit het volgende:
Ik kan me foto nie vinden SAL
die je hebt geupload
Wij gaan na Muse ook naar Pann, beginnen bij WvS.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Deceit het volgende:
en gaan dr meer mensen hier naar mega pann?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vindt Des daar vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand die regelmatig salpeterzuur drink ?
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.quote:
Morgen toch 85 procent kans op regen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.
Ja er is regen voorspeld. Nou ja, dat zal dan wel, hopelijk daarom en omdat Nederland moet voetballen lekker rustig en weinig wachtrijen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.
Ik heb gewoon hard doorgewerkt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nu al? He bah.. het is allemaal niet eerlijk
Heeft dat verhuisgedoe toch nog voordelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
ja kon ik dat ook maar! Ik moet gewoon de uren maken, al ga ik uit me neus vreten of werk ik hard door.. bleghquote:
Die is leukquote:
Zal ik z'n nummer voor je vragen?quote:
Die lekkere geile ouwe behaarde elf!quote:
Je begint te veel met anderen om te gaan en een sociaal leven te onwtikkelen.quote:
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?quote:
Ehm ik denk pas als ik helemaal verhuisd ben ofzo. Sowieso tot het eind van mijn schooljaar geen tijd, weekend van 9 juli op vakantie en daarna zou ik wel een keer kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begint te veel met anderen om te gaan en een sociaal leven te onwtikkelen.
Wanneer is de volgende filmmarathon? Moet je nodig weer eens bijstellen en africhten.
zo iemand als puk / puck ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?
Elfjes natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij liever voor zo'n trolletje zou gaan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm ik denk pas als ik helemaal verhuisd ben ofzo. Sowieso tot het eind van mijn schooljaar geen tijd, weekend van 9 juli op vakantie en daarna zou ik wel een keer kunnen.
Don't even go there, meneer-ik-heb-elk-weekend-iets-te-doen-en-dus-is-iets-afspreken-met-mij-vrijwel-onmogelijk!quote:
Ik denk dat ik voor een sexy arabier ga uit de Fata Morganaquote:
quote:
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Best! Da's hier in de buurt en heb ik gewoond vruuuuger.
Ik woon niet in Budel, lulhannes! Van Best naar Eindhoven. En ik ben in Eindhoven geboren!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren he
Zie mijn editquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon niet in Budel, lulhannes! Van Best naar Eindhoven. En ik ben in Eindhoven geboren!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ben weer weg
team uitje in Best solex rijden!![]()
Doei
Ik zal d'r album eens binnenhalen... ik heb alleen wat losse liedjes....quote:
Jamaar dta ik een sociaal leven heb en dat dus alles om MIJ heen gepland wordt dat zijn we inmiddels wel gewend! Nou begin jij ook al meneer ik verhuis naar het noorden boven die stomme rivieren en denk ineens dat ik ook sociaal hip wenselijk moet zijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't even go there, meneer-ik-heb-elk-weekend-iets-te-doen-en-dus-is-iets-afspreken-met-mij-vrijwel-onmogelijk!
mozerella met tomaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef hollander87 het volgende:
En wat hebben we vandaag op de bammetjes?
Filet americain
te veel debiteuren crediteuren gekeken deze week![]()
Laat het niet nog eens gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren he
Oh kut... ik dacht dat jij Steve was![]()
Ohh jaaa geweldige film..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
The Descent vond ik wel spannend tot het moment dat je die mensen/wezens zag. Ik vond dat beklemmende claustrofobische gevoel in het begin veel spannender.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dta ik een sociaal leven heb en dat dus alles om MIJ heen gepland wordt dat zijn we inmiddels wel gewend! Nou begin jij ook al meneer ik verhuis naar het noorden boven die stomme rivieren en denk ineens dat ik ook sociaal hip wenselijk moet zijn!
Waarom gebeurt hier dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat schattig. Die nieuwe [singles] reageert meteen als ik zeg dat ie zwemkledingfoto's moet posten omdat uie nieuw is en dat ik hem dan moet keurenEN de rest van het topic werpt hem ook meteen voor mijn voetjes.
Niet alleen voor Ang3l hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Hollander87, jij bent nieuw, post eens zwembadkledingfoto's voor Ang3l!
Oh da's ongeveer hetzelfde gevoel dan wat ik bij Signs had...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
The Descent vond ik wel spannend tot het moment dat je die mensen/wezens zag. Ik vond dat beklemmende claustrofobische gevoel in het begin veel spannender.
Ja precies! Op het moment dat je een zo'n alien helemaal ziet is de magie/spanning er een beetje af.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's ongeveer hetzelfde gevoel dan wat ik bij Signs had...
falesale.comquote:b
how are you ?诸
Just received my iphone 3gs 32gb from this website www.faelesale.com. much cheaper than others and genuine . if you would like to get one,you can check it out,
all the best for 2010
Regards,
MSN: avvele@hotmail.com
E-mail: avvele@188.com
☆
Ja precies... al moet ik zeggen dat je bij de Blair Witch helemaal niks zag en dat vond ik ook een boutfilm... dus het moet wel goed gedaan zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies! Op het moment dat je een zo'n alien helemaal ziet is de magie/spanning er een beetje af.
Die vond ik echt best spannendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies... al moet ik zeggen dat je bij de Blair Witch helemaal niks zag en dat vond ik ook een boutfilm... dus het moet wel goed gedaan zijn
Nee die irriteerde me mateloosquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Hollander87, jij bent nieuw, post eens zwembadkledingfoto's voor Ang3l!
Nou mooi, wanneer kunnen we ze verwachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga mijn 'aangespoelde walrus'-foto's toch echt online zetten hoor
Kutquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou mooi, wanneer kunnen we ze verwachten?
Jeuj!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga mijn 'aangespoelde walrus'-foto's toch echt online zetten hoor
~quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers
Rode kaart voor Klose, daarna gelijk een goal tegen en vervolgens zelf de bal tegen de lat schieten
Dat topic kan niet waar zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Met nichtje naar bed geweest.. En dan gewoon zijn volledige naam in zijn profiel, en woonplaats.
1-0 voor Serviequote:
Oh... Who's next!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kutdat was niet helemaal de bedoeling.
Je komt me maar in het Utrechtse bewonderenDan weet je ook gelijk waarom er geen zwembroek foto's komen.
maar daar is het dan ook 1 groot inteeld dorpquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Met nichtje naar bed geweest.. En dan gewoon zijn volledige naam in zijn profiel, en woonplaats.
quote:I'm looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love.
ben jij da?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ja.
[ afbeelding ]
Ik word te dik.
Aansteller.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ja.
[ afbeelding ]
Ik word te dik.
Jezus ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ja.
[ afbeelding ]
Ik word te dik.
je tracht Yvonne te imponeren ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ja.
[ afbeelding ]
Ik word te dik.
Ach ja, zwembandjes kun je goed gebruiken in het water toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Van zwemmen krijg je honger.
zie ik nou gewoon een heel minimaal streepje pluis naar je navel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ja.
[ afbeelding ]
Ik word te dik.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)-in-de-efteling.html
Iiiihihihihihi
====================<() TOOOOOOOOOOOOOT!
Iiiihihihihihi
Iiiihihihihihi
Mike ging dit weekend weer met ze op stap he?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:13 schreef Yurithemaster het volgende:
er liepen allemaal leuke militairen op het station
gaan ze weer samen naar de hoogmis in Reusel ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[roddel] TMM heeft Henk Krol mee uit gevraagd! [/roddel]
Heb ik gister gedaan.quote:
Nuenen Culinair!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan ze weer samen naar de hoogmis in Reusel ?
Zolang ie maar niet smerig is!quote:
ik binnenkort weer een paar keer naar Verkadefabriek voor het gay and lesbian filmfestival deze zomerquote:
Ik keek naar Bradley Cooper.quote:
Ik zoek wel gewoon naar een witte stoelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik keek naar Bradley Cooper.
Kan wat vochtig zijn dus.
Niet minimaal, maar overbelicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie ik nou gewoon een heel minimaal streepje pluis naar je navel?
en ben je linksdragend?
Ik weet het, voorlopig geen tussendoortjes voor mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, zwembandjes kun je goed gebruiken in het water toch?
Doe met mij mee het ziekenhuisdieet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het, voorlopig geen tussendoortjes voor mij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Amerika lelijke voetbalkleding zeg, net of ze een Miss World-sjerp dragen.
en nu hoop je dat je goede voorbeeld door G_L gevolgd gaat worden ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het, voorlopig geen tussendoortjes voor mij.
Ik zit te kijkenquote:
quote:
niets moet alles magquote:
Ik heb straks weekendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef hollander87 het volgende:
Zeker niets beters te doen dan voetbal kijken.
Ik moet voor middernacht nog een heel rapport aftikken en morgen weer om 6:30 fris en fruitig beginnen met werken
* hollander87 zet nog maar een keertje koffie...
Ik morgen rond een uur of 5quote:
Teruglezen is makkelijker met "bekijk topic op 1 pagina" heb ik zojusit ontdekt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niets moet alles mag![]()
ik heb het wel gedaan
15 minutos de mi vida que niet meer terug krijg
Que?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven.
quote:En daarna ga ik weekend houden!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Teruglezen is makkelijker met "bekijk topic op 1 pagina" heb ik zojusit ontdekt.
Ik gebruik het wel eens voor plaatjestopics, makkelijk scrollen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat stom dat ik dat nooit heb zien staan
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef Vlarp het volgende:
Eerste bier al weer op trouwens. Nu maar naar Rotterdam
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]Dat is de derde keer dat ik die mededeling van jou lees
Korsakovquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
Dat ik heul erg moest plassen!quote:
Heb je SYTYCD al gezien?quote:
Volgens mij heb jij iets gesnovenquote:
Oh dan is dat hetquote:
i know that once in love you dont think of the devil who's inside..quote:
Moet je me niet volgen op Twitterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
Het kan verschillen... sommige scheidsrechters geven ze inderdaad alsof het ansichtkaarten zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het altijd zo met voetbal dat er zo veel kaarten uitgedeeld worden elke keer? Heb nog geen wedstrijd gezien die zonder kaarten was.
Okeequote:
Jij kan beter krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ik heb hier een man zitten rond een jaar of 40.. en hij is zo en zo charmant.. en homo!
Zal ik mijn telefoonnummer achterlaten?
Nu al afkickverschijnselen van de drank?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je bek houwe (, kut)
ik mis PI's op de mobiele fok
DOEN!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ik heb hier een man zitten rond een jaar of 40.. en hij is zo en zo charmant.. en homo!
Ik ben al bijna een uur van de drankquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu al afkickverschijnselen van de drank?
Ben je verliefd, oh nee wacht, dat is bij jou niet echt een onderscheidend criterium.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar moet zo zelf trainen dus ga vanaaf verderquote:
sugar daddyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
oh die zijn dan altijd wel weer goed voor dingen die je anders nooit krijgt...quote:
Ik krijg krullen... en niet van die mooie zoals Ang3l...quote:
pics?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg krullen... en niet van die mooie zoals Ang3l...
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.quote:
ohhhhhhh da's wel handig ja..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.
't Is leuk om te zien hoe mensen op je site komen.quote:
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?quote:
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?
Foto?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staan
Heb ik nietquote:
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom mannen van 50 altijd op jochies beneden de 25 vallen
my god.. dat had je kind kunnen zijn!
Moet je makenquote:
Ik ben niet fotogeniekquote:
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.
Zoals ik al zei, het is niet ALLEEN vadergevoelens. Het kan best zijn dat ze gewone lust en verliefdheid en houden van daarmee combineren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)
terwijl op datingsites vaak wel gevraagt word om een jongere jongen waar ze sex mee kunnen hebben..
ik projecteer mijn latente vader-gevoelens ook wel eens op mn nichtjes, maar je zal bij mij echt nooit "zoek lekkere 15jarige voor hete sex" zien staan
dan block je haar tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef Xiance het volgende:
wheeeeeeeeeeeee mn moeder heeft ontdekt dat ze me ook kan msn'en als de radio hard staat
Het brein en onderbewuste doen rare dingen soms hoor, dat JIJ dat anders ervaart (of iets anders ervaart en niet dezelfde gevoelens deelt) betekent niet dat iedereen dat doet. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was (of in ieder geval vaak gezegd) dat mensen die een vaderfiguur missen oid daar onbewust naar op zoek gaan in hun partner.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)
terwijl op datingsites vaak wel gevraagt word om een jongere jongen waar ze sex mee kunnen hebben..
ik projecteer mijn latente vader-gevoelens ook wel eens op mn nichtjes, maar je zal bij mij echt nooit "zoek lekkere 15jarige voor hete sex" zien staan
oh het brein doet idd vreemde dingenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het brein en onderbewuste doen rare dingen soms hoor, dat JIJ dat anders ervaart (of iets anders ervaart en niet dezelfde gevoelens deelt) betekent niet dat iedereen dat doet. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was (of in ieder geval vaak gezegd) dat mensen die een vaderfiguur missen oid daar onbewust naar op zoek gaan in hun partner.
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh het brein doet idd vreemde dingen
maar zou het niet een heel klein beetje kunnen dat het komt omdat homo's bang zijn om oud te worden?
Jeugd is natuurlijk evolutionair gezien ook aantrekkelijk (meeste kans op nakomelingen).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh het brein doet idd vreemde dingen
maar zou het niet een heel klein beetje kunnen dat het komt omdat homo's bang zijn om oud te worden?
Whehe, dat is dan wel ironisch als dat instinct er bij mannen(homo's) ook in zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jeugd is natuurlijk evolutionair gezien ook aantrekkelijk (meeste kans op nakomelingen).
precies!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.
Ik wil ook jong, maar niet te jong. En ik ben nog lang niet oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.
altijd goed om invloedrijke vrienden te hebbenquote:
Kun je meteen vragen of ie mijn boek al gelezen heeft, omdat daar zo'n lekker recept in staatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
altijd goed om invloedrijke vrienden te hebben
dat kun je hem best zelf vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen of ie mijn boek al gelezen heeft, omdat daar zo'n lekker recept in staat
wel een stap omhoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bizar, ik ben vandaag benaderd of ik op de kandidatenlijst wil voor provinciale staten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga woensdag naar westkaai op dit festival, heb dit ooit als stageproject geregisseerd, ben benieuwd naar hun visieNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik dans in de show met een meisje dat mijn kind had kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom mannen van 50 altijd op jochies beneden de 25 vallen
my god.. dat had je kind kunnen zijn!
Roepen dat je ongelukkig bent maakt niemand gelukkiger.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Dosadi het volgende:
ik ben ongelukkig
ik moet niet naar ongelukkige muziek luisteren
ik doe Powderfinger's Odyssey Number Five in de ban!
Je arme oude botten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Getraind van 18:30 tot 22:30 ... zegt ie: Kunnen jullie de volgende keer wat eerder komen of langer blijven?
Say whut?!![]()
Dat bedoel ik niet. Hou ik wel vol, maar:quote:
misschien moet jij maar de leiding nemen daarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ben een beetje lichtelijk gefrustreerd en geļrriteerd op dit moment
Ja, maar jij ziet hem eerder.quote:
O qua leiding zou ik het echt stukken beter doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet jij maar de leiding nemen daar
Ja dat doe je niet zomaar ff na 8 jaar.quote:
Dat kon ik vroeger niet...quote:
Je had het er pas toch over dat je een ander soort dans wilde gaan doen? Je hoeft niet meteen helemaal te kappen, maar iets anders doen waar je minder gefrustreerd van raakt lijkt me wel gezonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat doe je niet zomaar ff na 8 jaar.
Is iets meer dan "zomaar ff stoppen met je sport"
Dan nog, Ik heb die mensen bijna 9 jaar lang minimaal 2 dagen in de week gezien. Da's meer dan dat ik mijn familie ziequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had het er pas toch over dat je een ander soort dans wilde gaan doen? Je hoeft niet meteen helemaal te kappen, maar iets anders doen waar je minder gefrustreerd van raakt lijkt me wel gezonder.
39jr?quote:
Patronen doorbreken, de schepen achter je verbranden, een nieuw leven, een nieuw begin! Midlife crisis!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog, Ik heb die mensen bijna 9 jaar lang minimaal 2 dagen in de week gezien. Da's meer dan dat ik mijn familie zie
Lijkt me eerder dat ie niet jou bedoelt met eerder komen, maar juist die mensen die een half uur of uur later pas binnenkomen. en verder moet hij inderdaad ook wel zijn zaakjes op orde hebben (muziek) als ie wil dat er goed gerepeteerd kan worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hou ik wel vol, maar:
A. Eerder komen? Ik ben er om fucking 18:30 al! Nog eerder dan moet ik vrij gaan nemen van werk. Fuck you. Sowieso druppelt de helft pas om 19 of 19:30 binnen. Nee dus.
B. Langer blijven? Het is 22:30! We hebben alles bij elkaar een uur verkloot omdat hij de muziekmix weeeeer eens niet goed voor elkaar had. Als DAT nou eens af was dan hoefde het niet zo laat te worden. Bovendien wil ik gvd naar FRISO!!!!!!!!!!!!!!
C. Begin dan sowieso eerder met de dans! We hebben maanden 1 of 2 dansen herhaald omdat dan die er weer niet was en dan die weer niet. Opnieuw opnieuw opnieuw. EN dan ineens 1 maand voor de show: AAARGH! En dan trainen van half 7 tot half 11 al 3 weken lang.
Of we eerder willen beginnen en langer willen blijven?
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja ik ben een beetje lichtelijk gefrustreerd en geļrriteerd op dit moment
Weet ik. Maar er zijn altijd mensen die er de kantjes vanaf lopen en dan zegt ie in het algemeen "Mensne die er niet waren het trainweekend, doen de opening niet mee"...... met als gevolg at ik gvd vanavond dus WEL mensen de opening heb moeten leren omdat hij gewoon geen ruggegraat heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ie niet jou bedoelt met eerder komen, maar juist die mensen die een half uur of uur later pas binnenkomen.
Dat is de laatste jaren dus steeds minder. Er stopper er dan ook steeds meer. Dus misschien ........... misschien komend jaar mijn 10e en laatste jaar. 10 is een mooi getal om te stoppen. Maar ik ga het echt ZO hard missenquote:en verder moet hij inderdaad ook wel zijn zaakjes op orde hebben (muziek) als ie wil dat er goed gerepeteerd kan worden.
Achter de TvT. Naast de kringloop en buikdansstudio. Tegenover de Aldi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds naast de Thais voor Thuis?
Is ie daar niet op aan te spreken dan? Want het is ook niks als de leden met zo'n ontevreden gevoel naar training toe gaan en er nog ontevredener vanaf komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik. Maar er zijn altijd mensen die er de kantjes vanaf lopen en dan zegt ie in het algemeen "Mensne die er niet waren het trainweekend, doen de opening niet mee"...... met als gevolg at ik gvd vanavond dus WEL mensen de opening heb moeten leren omdat hij gewoon geen ruggegraat heeft.
Natuurlijk ga je het missen, het is een enorme tijdsinvestering geweest waar je ook enorm veel plezier mee gehad hebt. Maar als je het er niet meer naar je zin hebt (of over een jaar) dan is het ook niks om er toch maar mee door te gaan, omdat het vroeger zo leuk was. Denk dat je dan de leuke herinneringen ook wel bevlekt met de nare nieuwe herinneringen. En stoppen betekent ook niet dat je ze nooit meer ziet natuurlijk. Maar ja, dat is iets wat je maar gewoon goed moet overwegen. De waarheid is wel dat je vroeg of laat toch echt stoptquote:[..]
Dat is de laatste jaren dus steeds minder. Er stopper er dan ook steeds meer. Dus misschien ........... misschien komend jaar mijn 10e en laatste jaar. 10 is een mooi getal om te stoppen. Maar ik ga het echt ZO hard missen
Waarom denk je dat er zoveel gestopt zijn of bij andere scholen les zijn gaan geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie daar niet op aan te spreken dan? Want het is ook niks als de leden met zo'n ontevreden gevoel naar training toe gaan en er nog ontevredener vanaf komen.
Ja klopt. Zo erg is 't nog niet. We hebben ook hele leuke tijden hoor. Maar soms is het het ff WRARRRGH!quote:[..]
Natuurlijk ga je het missen, het is een enorme tijdsinvestering geweest waar je ook enorm veel plezier mee gehad hebt. Maar als je het er niet meer naar je zin hebt (of over een jaar) dan is het ook niks om er toch maar mee door te gaan, omdat het vroeger zo leuk was. Denk dat je dan de leuke herinneringen ook wel bevlekt met de nare nieuwe herinneringen.
quote:En stoppen betekent ook niet dat je ze nooit meer ziet natuurlijk. Maar ja, dat is iets wat je maar gewoon goed moet overwegen. De waarheid is wel dat je vroeg of laat toch echt stopt. Als je aan een nieuwe heup toe bent ofzo
.
Ik probeerde nog wel om juist zo te hinten dat je niet het idee kreeg dat ik bedoelde dat je NU al ging stoppen omdat je te oud was. Want ik neem aan dat die heupvervanging niet binnenkort isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de jeugd nog steeds bijhouden hoor
De jongste is 15. De oudste is... bijna 32
kanditdaat om kandidaat te worden...quote:
Voelde je de warmte vd stoel?quote:
en wil je kandidaat kandidaat zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kanditdaat om kandidaat te worden...
Enormquote:
Ik heb een heul warm kachelbipsjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wil dan niet weten wat je allemaal met die stoel hebt gedaan dat ie nog steeds warm zou zijn
Dat leest echt zo raarquote:
een film aant kijken over een jongen die verkouden werd, en vervolgens stierf aan een of adere vage ziektequote:
ik ga me er eens in verdiepen wat het inhoud, wat het oplevert enzovoort, want dan zal ik wel in Brabant moeten blijven ...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en wil je kandidaat kandidaat zijn?
Wazig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
een film aant kijken over een jongen die verkouden werd, en vervolgens stierf aan een of adere vage ziekte
3u later waren er meer dan 3000 doden, de staat LA volledig geevacueerd, en t enige medicijn was TBC
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga mijn bed ook in, hopend dat mijn koelkast het morgen nog doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |