Omdatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tof heik wilde een berichtje submitten voor de FP
Blijft je haar wel lekker zacht? Je weet hoe graag ik door je haar kroel =$ =$.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, het plakt niet.het ruikt wel heeeeerlijk.
Ach, als we het over voetbal hebben kan hij bestquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel lelijk! En nietszeggend.
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel lelijk! En nietszeggend.
Yeah, het blijft superzacht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blijft je haar wel lekker zacht? Je weet hoe graag ik door je haar kroel =$ =$.
TR gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.! En nietszeggend.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.! En nietszeggend.
Oh.quote:
Nét niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Skaff-a het volgende:
Nederhop #4: Newskool
Sorry, ik kon het niet laten
SH, dat doe ik alleen met mijn vriendje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu is je kans op geile neuqsecks met BT verkeken
De totale onwetendheid vreet me op van binnen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zie, door die PI heeft Bragi nu geen idee of ik boos ben of niet.
Zien jullie wel, niks aan de hand. De westers georienteerde media probeerde het Land van de Grote Geliefde Leider gewoon weer zwart te makenquote:(World Cup) N. Korean footballers suspected missing accounted for: FIFA official
By Tony Chang
JOHANNESBURG, June 18 (Yonhap) -- The four North Korean World Cup footballers once reported missing have all been accounted for and are currently with their team, a FIFA official said Friday.
"The report appears to be based on a rumor that began by a clerical error at the North Korea-Brazil match," Gordon Watson, FIFA media officer, told Yonhap News Agency over the phone.
Jij bent altijd boos. Maakt een PI weinig verandering in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zie, door die PI heeft Bragi nu geen idee of ik boos ben of niet.
watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SH, dat doe ik alleen met mijn vriendje.
JAAAAAAA wij zouden nog steeds een xin groningen smoken, panfluit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |