Beeld -> uitlijnen op raster.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef Onufriev het volgende:
Kan je ook aanpassen dat je snelkoppelingen vrij kan verplaatsen? Hier met Windows 7 zet ie ze automatisch in een (onzichbaar) vakje.
Ik kan me herinneren dat ik hem ooit een keer had opgeslagen van een andere website, ik ga zo naar huis ga ik even voor je kijken.quote:
Bij mij pastte ie ook niet helemaal (breed scherm) maar bij uitrekken is de qualiteit bij mij nog vrij hoog.quote:
Ok, tof.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik hem ooit een keer had opgeslagen van een andere website, ik ga zo naar huis ga ik even voor je kijken.
Mapje bureaublad op je bureaubladquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
http://files.sharenator.c(...)-s1440x900-49892.jpg
Dan kun je dus net als op je kantoortje je spulletjes kwijt.
Dit heb ik er van gemaakt. (nu hangen er op het prikbord nog wat bestandjes+foto's)
[ afbeelding ]
Geen beugels en kettingen aan de muur?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Pien85 het volgende:
Niemand zin om dat plaatje een beetje te bewerken voor me? Ik wil een kleedje op de vloer enzo
Niet op kantoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen beugels en kettingen aan de muur?
Maar wil jij dr niet een mooi kleedje in maken?quote:
Kokosmatje?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar wil jij dr niet een mooi kleedje in maken?
Nee, gewoon een lief roze kleedje ofzoquote:
Maar ik kan toch heul niet fotosjoppenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een lief roze kleedje ofzo
Wat heb ik nou aan jou?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik kan toch heul niet fotosjoppen
WTF?? Hoe krijg jij tekst onderstboven > qǝɥ ʇıɐɐɹpɯo pɟooɥ ǝɾ ǝɾ sןɐ ??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Oud!
Goeie!quote:
ɯʇɥ˙uʍop-ǝpısdn/ʇxǝʇ/ʇɹǝʌuoɔ/oɟuı˙ʇɐɯɹoɟǝʃıɟ˙ʍʍʍ//:dʇʇɥ ɐıᴧquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef jack4ya het volgende:
[..]
WTF?? Hoe krijg jij tekst onderstboven > qǝɥ ʇıɐɐɹpɯo pɟooɥ ǝɾ ǝɾ sןɐ ??
Oeps!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |