quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Cijfers gehaald, matthijs gemeet, alleen nog naar ;t ziekenhuis en ik kan zuipen
Waarom moet ik gelijk aan denken?quote:
Jep. En hechtingen eruit scheurenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat moet je in het ziekenhuis doen? na controlle?
geen ideequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan denken?
Maakt dat wat uit? IJskoud bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
Gaaf. Er komt net een collega naar mij toe met ijskoud, Argentijns bier. Zou dat een hint zijn?
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En hechtingen eruit scheuren
Het blijft een leuk nummer.quote:
Voor tijdens Nederland - Argentiniëquote:
HOI GA JIJ 2 JULI EEN HALVE DAG VRIJNEMEN VOOR MIJ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want coronaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummerquote:
zuipen en feestenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummer
uitslapen verveelt me noooit ik kan dat wel iedere dag doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben het uitslapen wel weer beetje zat
Dat ook.quote:
En Duitsland want Schultenbrauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want corona
Doe normaal johquote:
Haha nee maar dat maakt niet uit want zit momenteel toch aan de Warsteiner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |