Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.quote:
Twijfel. Het wordt korfbal (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.
Waar / met wie ga jij morgen kijken en wat trek je aan?
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, ik ga even mn schoenen zoeken voor morgen.
Geluksschoenen
Ja die bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?
Volgens mij klopt er sowieso al eea niet in het verhaal.... in 2003 had ze een relatie met hem en ze waren toen beiden 17 jaar??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joran "verstikte" ze met liefde en romantiek![]()
[..]
Oeh, die foto op z'n wikpagina ookquote:Joran Andreas Petrus van der Sloot (Arnhem, 6 augustus 1987)
Dan mag het over drie uur ook vast wel Remlofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nieuwe koel-vries ding staat, over vier uur mag ie aan
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Neuh, morgenavond een flesje wijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |