Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.quote:
Twijfel. Het wordt korfbal (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.
Waar / met wie ga jij morgen kijken en wat trek je aan?
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, ik ga even mn schoenen zoeken voor morgen.
Geluksschoenen
Ja die bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?
Volgens mij klopt er sowieso al eea niet in het verhaal.... in 2003 had ze een relatie met hem en ze waren toen beiden 17 jaar??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joran "verstikte" ze met liefde en romantiek![]()
[..]
Oeh, die foto op z'n wikpagina ookquote:Joran Andreas Petrus van der Sloot (Arnhem, 6 augustus 1987)
Dan mag het over drie uur ook vast wel Remlofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nieuwe koel-vries ding staat, over vier uur mag ie aan
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Neuh, morgenavond een flesje wijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Uiteindelijk ben ik er 50 euro bij ingeschoten. Dat kussen zag ik liggen voor 110 euro. het prijsverschil was ongeveer 300, gedeeld door 2 is 150. Dus 260 euro terug gehaaldquote:
Dan zijn jouw biertjes morgen iig lekker koelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nieuwe koel-vries ding staat, over vier uur mag ie aan
Joh, nu komt 'ie naar Tilburg, stuk dichterbijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Juliette Lewis staat altijd zo agressief op het podium. Ik vind dat die ook geweerd moet worden van Parkpop.
Geef Snoop a big, green bag en zijn aanhangers ook en zo lam als een makketje. Nonsensbesluit vooral gebaseerd op stereotyperingen.
Crib for life!
Halluf tweeeeejquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Laysa het volgende:
Hoe laat moet Nederland morgen eik voetballen?
013?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Joh, nu komt 'ie naar Tilburg, stuk dichterbij
Alcohol op vakantie? Pak slaag is je garantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Wat een geweldige slogan van het Trimbos Instituut:
Stuur uw kind op vakantie met een afspraak: geen alcohol
Die blijft hangen!
Nee!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je al gehoord dat Garry Shider aka Diaperman aka Starchild van de week overleden is?
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er nog wel blij mee is ook, zo in de nadagen van zijn carrrière.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Juliette Lewis staat altijd zo agressief op het podium. Ik vind dat die ook geweerd moet worden van Parkpop.
Geef Snoop a big, green bag en zijn aanhangers ook en zo lam als een makketje. Nonsensbesluit vooral gebaseerd op stereotyperingen.
Crib for life!
RIPquote:Garry Shider is afgelopen woensdag overleden in zijn woning in Maryland. De bekende funkgitarist uit het gevolg van George Clinton stierf aan de gevolgen van hersen- en longkanker. De ziekte werd in maart bij hem geconstateerd. Shider is 56 jaar geworden.
Sinds 1972 maakte hij onder andere deel uit van de bands Parliament, Funkadelic en The P Funk-Allstars. De gitarist was te horen in hits als 'Cosmic Slop', 'Getting to Know You' en 'One Nation Under A Groove'.
"Het was een prachtige man met een prachtig hart, die net zo veel van zijn fans hield als zij van hem", laat zijn zoon Garrett weten. "Ik weet zeker dat, als hij de keuze had gehad, hij was gestorven in een toerbus, omdat hij dol was op muziek maken en spelen voor fans."
Shider begon na de diagnose nog aan een toer, maar moest deze uiteindelijk opgeven door zijn afnemende gezondheid. (NOVUM/CBR)
Ik vind er geen bal aanquote:
En dan nu voor de echte negers!quote:
Ik las 'briefjes' en dacht dus even dat het over notes gingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn jouw biertjes morgen iig lekker koel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |