Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.quote:
Twijfel. Het wordt korfbal (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verklederig. Maarrrr... ik heb een paar weken geleden wél een kratje Jupiler gekocht en daar zat toen een enorm leuk T-shirt bij.
Waar / met wie ga jij morgen kijken en wat trek je aan?
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, ik ga even mn schoenen zoeken voor morgen.
Geluksschoenen
Ja die bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je had toch puicke gympies gevonden? Met vlag en alles drop en draan?
Volgens mij klopt er sowieso al eea niet in het verhaal.... in 2003 had ze een relatie met hem en ze waren toen beiden 17 jaar??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joran "verstikte" ze met liefde en romantiek![]()
[..]
Oeh, die foto op z'n wikpagina ookquote:Joran Andreas Petrus van der Sloot (Arnhem, 6 augustus 1987)
Dan mag het over drie uur ook vast wel Remlofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nieuwe koel-vries ding staat, over vier uur mag ie aan
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Neuh, morgenavond een flesje wijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat verdient ook een flinke pot bier morgen.
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, eindelijk zit het eens mee. Gisteren al prijsverschil van de bank gedeeld door twee plus een leren kussen erbij bedongen van hetzelfde leer. Vandaag korting bij de verwinkel gevraagd én gekregen, 57 euro van de prijs af![]()
Morgen aan het sausen, schilderen, schuren, lakken, witten. Het hele huis een beurt van binnen!
Uiteindelijk ben ik er 50 euro bij ingeschoten. Dat kussen zag ik liggen voor 110 euro. het prijsverschil was ongeveer 300, gedeeld door 2 is 150. Dus 260 euro terug gehaaldquote:
Dan zijn jouw biertjes morgen iig lekker koelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nieuwe koel-vries ding staat, over vier uur mag ie aan
Joh, nu komt 'ie naar Tilburg, stuk dichterbijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Juliette Lewis staat altijd zo agressief op het podium. Ik vind dat die ook geweerd moet worden van Parkpop.
Geef Snoop a big, green bag en zijn aanhangers ook en zo lam als een makketje. Nonsensbesluit vooral gebaseerd op stereotyperingen.
Crib for life!
Halluf tweeeeejquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Laysa het volgende:
Hoe laat moet Nederland morgen eik voetballen?
013?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Joh, nu komt 'ie naar Tilburg, stuk dichterbij
Alcohol op vakantie? Pak slaag is je garantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Wat een geweldige slogan van het Trimbos Instituut:
Stuur uw kind op vakantie met een afspraak: geen alcohol
Die blijft hangen!
Nee!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je al gehoord dat Garry Shider aka Diaperman aka Starchild van de week overleden is?
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er nog wel blij mee is ook, zo in de nadagen van zijn carrrière.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Juliette Lewis staat altijd zo agressief op het podium. Ik vind dat die ook geweerd moet worden van Parkpop.
Geef Snoop a big, green bag en zijn aanhangers ook en zo lam als een makketje. Nonsensbesluit vooral gebaseerd op stereotyperingen.
Crib for life!
RIPquote:Garry Shider is afgelopen woensdag overleden in zijn woning in Maryland. De bekende funkgitarist uit het gevolg van George Clinton stierf aan de gevolgen van hersen- en longkanker. De ziekte werd in maart bij hem geconstateerd. Shider is 56 jaar geworden.
Sinds 1972 maakte hij onder andere deel uit van de bands Parliament, Funkadelic en The P Funk-Allstars. De gitarist was te horen in hits als 'Cosmic Slop', 'Getting to Know You' en 'One Nation Under A Groove'.
"Het was een prachtige man met een prachtig hart, die net zo veel van zijn fans hield als zij van hem", laat zijn zoon Garrett weten. "Ik weet zeker dat, als hij de keuze had gehad, hij was gestorven in een toerbus, omdat hij dol was op muziek maken en spelen voor fans."
Shider begon na de diagnose nog aan een toer, maar moest deze uiteindelijk opgeven door zijn afnemende gezondheid. (NOVUM/CBR)
Ik vind er geen bal aanquote:
En dan nu voor de echte negers!quote:
Ik las 'briefjes' en dacht dus even dat het over notes gingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn jouw biertjes morgen iig lekker koel
Dat mag ook niet meer tegenwoordig, voor je het weet staat jeugdzorg op de stoep om het kind "veilig" onder te brengen op een plek waar ze op hun twaalfde al leren drugs te gebruiken....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alcohol op vakantie? Pak slaag is je garantie!
Misschien omdat de ouders geen zin meer hebben hun kind mee te nemen op hun vakantie? Zo ging het bij ons thuis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Overigens snap ik sowieso al niet waarom een 15-jarige zonder ouders op vakantie zou moeten.
Ja, maar 15??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien omdat de ouders geen zin meer hebben hun kind mee te nemen op hun vakantie? Zo ging het bij ons thuis.
quote:
Ik leef nog steeds en het huis waarin ik woonde staat er nog steeds, niet afgebrand of zo.quote:Sorry hoor, maar een 15-jarige met vrienden op vakantie sturen, of zonder toezicht van een volwassene weken alleen thuislaten terwijl je zelf op vakantie bent is vragen om problemen.
Degene die je moet dreigen met straf zijn niet degenen die het aankunnen....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet iedere vijftienjarige is hetzelfde. De één kan het aan, de ander op twintigjarige leeftijd nog niet.
Iedere vijftienjarige is echtwel hetzelfde als ze met zijn allen op een camping in Renesse, Lloret of Rimini gaan zitten imo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet iedere vijftienjarige is hetzelfde. De één kan het aan, de ander op twintigjarige leeftijd nog niet.
Koele notesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'briefjes' en dacht dus even dat het over notes ging
Niet iedere 15-jarige wil daar naar toequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iedere vijftienjarige is echtwel hetzelfde als ze met zijn allen op een camping in Renesse, Lloret of Rimini gaan zitten imo.![]()
En toch was het in jouw en mijn tijd een andere wereld dan nu, ook al was het verschil voor de ouders relatief net zo grootquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Ik mocht vanaf mijn vijftiende alleen naar het buitenland reizen mits de bestemming vertrouwd was.
Jullie gingen nog per trekschuit en koets?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch was het in jouw en mijn tijd een andere wereld dan nu, ook al was het verschil voor de ouders relatief net zo groot
Ah, dan is ze ook bijna 15quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
Persoonlijk vind ik 15 ook wat jong.
Oh, daarover gesproken![]()
Laura mag nog een maand wachten op een beslisisng.
Nou dat zou ik niet zonder meer zeggen. Er was een hausse in terroristische aanslagen op vliegvelden, je kwam overal drugs tegen, seks was helemaal tof, en er werd nauwelijks minder gezopen dan nu.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch was het in jouw en mijn tijd een andere wereld dan nu, ook al was het verschil voor de ouders relatief net zo groot
Trekschuit? Koets?? Ben jij bedonderd?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie gingen nog per trekschuit en koets?
Ik ben denk ik ook van net wat later dan jij.... zo rond 1981/1982 viel dat allemaal reuze mee, ik kwam iig niet met drugs in aanraking, en seks begon net gevaarlijk te worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet zonder meer zeggen. Er was een hausse in terroristische aanslagen op vliegvelden, je kwam overal drugs tegen, seks was helemaal tof, en er werd nauwelijks minder gezopen dan nu.
Moet je ook geen 'wij' schrijven hèquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook van net wat later dan jij.... zo rond 1981/1982 viel dat allemaal reuze mee, ik kwam iig niet met drugs in aanraking, en seks begon net gevaarlijk te worden.
Aha, toen een dag nog 28 uur had en je steenkool moest bikken met je blote knuisten zodat een beetje warm zat in de ijstijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trekschuit? Koets?? Ben jij bedonderd?!
Lopen moesten we, door stuifsneeuwbergen van een meter hoog
LOL, nou ja, in vergelijking met nu is het denk ik toch een verschil.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je ook geen 'wij' schrijven hèOp mijn school en in mijn omgeving viel het trouwens erg mee, was allemaal behoorlijk netjes. Maar ik kwam in Engeland en daar konden ze zuipen en de rest dat het een lust was.
dat was wel grappig ja ...zo aan de paasbrunchquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder en drugs:
"Je hebt iets gebruikt hè, ik zie het aan je ogen", gewoon midden door een gesprek heen!
Dat eerste zou kunnen. Bovendien kun je alcohol nu echt overal krijgen, nou ja 'kon'. Overal zit nu een supermarkt met een ruim en betaalbaar aanbod.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, nou ja, in vergelijking met nu is het denk ik toch een verschil.
Hoewel een deel van dat verschil als het gaat om alcoholgebruik wellicht deels te danken is aan de manier waarop er tegenwoordig mee omgegaan wordt.
Ik heb het idee dat die 13-jarige comazuipers juist meestal degenen zijn die niets mogen en alles stiekem moeten doen.
En vooral ouders hebben die geen idee hebben waarmee hun kind bezig is.
Maar goed, 13 jaar, middelbare school, geen buitenschoolse opvang meer en papa en mama allebei aan het werk, en dan wordt er dus maar een beetje rondgehangen... zonder enige vorm van toezicht.
Oh gut ja, die vruchtenwijnen. En bessenbrandewijn. Zoete troep allemaal. Drugs werden bij het MAVO-gebouw verhandeld aan de andere kant van het stadje waar ik zat. En voor de rest was er het bos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik 14 was haalden wij voor schoolfeesten vruchtenwijn van de Spar en fietsten we naar de hasj-boerderij om gele Libanon te halen.
Ach, ik weet niet beter dan dat er gewoon alcohol verkrijgbaar was, en een kratje bier kopen was toen ik 13 was iig geen probleem.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen. Bovendien kun je alcohol nu echt overal krijgen, nou ja 'kon'. Overal zit nu een supermarkt met een ruim en betaalbaar aanbod.
Er zijn nu strenge regels met betrekking tot supermarktverkoop. Als het GOED is zijn kassières getraind op het nee zeggen en vragen naar identiteitsbewijs (dat is verplicht tot 20 jaar, moet zelfs in reclame-uitingen vermeld worden bij iedere aanbieding met alcohol). Supermarkten zijn ook strafbaar als ze alcohol verstrekken aan jonger dan 16, en er mag niets verkocht worden dat meer dan 14% alcohol bevat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen. Bovendien kun je alcohol nu echt overal krijgen, nou ja 'kon'. Overal zit nu een supermarkt met een ruim en betaalbaar aanbod.
Ja dat bedoel ik, 'kon'. Maar het is heel lang anders geweest, Nederland was er best makkelijk in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn nu strenge regels met betrekking tot supermarktverkoop. Als het GOED is zijn kassières getraind op het nee zeggen en vragen naar identiteitsbewijs (dat is verplicht tot 20 jaar). Supermarkten zijn ook strafbaar als ze alcohol verstrekken aan jonger dan 16, en mag er niets verkocht worden dat meer dan 14% alcohol bevat.
En, nam ie stiekem wel eens een nipje?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
Overigens werd mijn vader gewoon met de lege jeneverkruik naar het dorspcafé annex slijterij gestuurd om hem bij te laten vullen... toen was hij dus een jaar of 9 ofzo
Ik weet dat Jr. bij ons in het dorp bij de slijter op zijn 15de gewoon een alcoholpakket voor een vriendje kocht dat 18 werd. En dan hebben we het dus over 3 jaar geleden en niet over een pakket met alleen licht-alcoholisch erin.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn zeer strenge regels met betrekking tot supermarktverkoop tegenwoordig. Als het GOED is zijn kassières getraind op het nee zeggen en vragen naar identiteitsbewijs (dat is verplicht tot 20 jaar). Supermarkten zijn ook strafbaar als ze alcohol verstrekken aan jonger dan 16, en mag er niets verkocht worden dat meer dan 14% alcohol bevat. Dus dat valt wel mee
Feigling!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut ja, die vruchtenwijnen. En bessenbrandewijn. Zoete troep allemaal. Drugs werden bij het MAVO-gebouw verhandeld aan de andere kant van het stadje waar ik zat. En voor de rest was er het bos.
Oh vast, maar ik heb zelfs als klein kind wel eens een theelepeltje jenever gehad, als ik verschrikkelijke oorpijn van weer eens een oorontsteking had en er echt niets hielp.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En, nam ie stiekem wel eens een nipje?
Mehehe, lucky himquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat Jr. bij ons in het dorp bij de slijter op zijn 15de gewoon een alcoholpakket voor een vriendje kocht dat 18 werd. En dan hebben we het dus over 3 jaar geleden en niet over een pakket met alleen licht-alcoholisch erin.
Overigens wordt hem ook vrijwel nooit naar zijn ID gevraagd, ook bij kroegen waar de toegang minimaal 18 is, en hij nog maar 17 was.... en hij was de enige van het groepje die niet naar z'n ID gevraagd werd, ook de enige die toen geen 18 was trouwens
Dat hij ruim 2 meter lang is en de uitsmijters dus omhoog moeten kijken om hem in de ogen te kijken heeft daar wellicht wel mee te maken
Wij zijn 3 of 4 jaar geleden bij een evenement ook begonnen met armbandjes voor 16+ en stempels voor 16- gewoon omdat het barpersoneel het niet in de gaten kan houden qua verkoop en de organisatie er wel een hoop gezeik mee kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar die verandering is hard gegaan denk ik, de laatste paar jaar. Ik heb vorig jaar zelfs voor mijn vrijwilligerswerk een training gehad over hoe om te gaan met te jonge alcoholdrinkers.
Sigaretten was hier gewoon een kwestie van bellen....... Jr. komt ze zo halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet trouwens ook nog wel dat ik als kind van een jaar of 8 regelmatig naar de winkel werd gestuurd voor sigaretten voor oma.Belinda's, de groene
En ik kreeg ze altijd mee, met nog een lolly erbij!
![]()
Eerlijk: ik kan ook niks met de magnetron. Ik laat het me wel eens vertellen en dan vergeet ik het gewoon weer. Net als met de DVD-speler. En zeg nou zelf: mannen doen dat allemaal graag, dus waarom zou je het afpakkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik heb zelfs als klein kind wel eens een theelepeltje jenever gehad, als ik verschrikkelijke oorpijn van weer eens een oorontsteking had en er echt niets hielp.
En afgezien van het feit dat ik vorig weekend niet wist hoe de deur van de magnetron open moest heb ik daar verder niets vreemds aan overgehouden denk ik![]()
Ik vind Jenever verschrikkelijk smerig
Nah, ik ben echt heel handig met allerlei apparatuur, en zeker met de magnetron want ik kan niet koken, maar m'n pregnant brain zat in de weg, bij mij thuis staat een magnetron met een deur die naar de zijkant opengaat, met een handvat waar je aan moet trekken, in het vakantiehuisje staat een magnetron waarvan de deur in dezelfde richting opgengaat als de mijne maar dan met een drukknopje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk: ik kan ook niks met de magnetron. Ik laat het me wel eens vertellen en dan vergeet ik het gewoon weer. Net als met de DVD-speler. En zeg nou zelf: mannen doen dat allemaal graag, dus waarom zou je het afpakken
Alle sterke drank vind ik goor. Thuis werd er niet gedronken, alleen als we bij vrienden in Frankrijk logeerden mochten we wijn.
OMGquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Wha! 1-0 Servie!
en DLD met tien man, ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Wha! 1-0 Servie!
en DLD met tien man, ben benieuwd!
Het is hier ook aardig stilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel hok vol chagrijnige moffen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, wat een neerbuigendheid ten opzichte van de andere seksequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Disana het volgende:
Ach ik heb er geen problemen mee dat mijn vriend bepaalde dingen doet. Niet omdat ik het echt niet kan want ik heb lang genoeg op mezelf gewoond.
Daar heeft het niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat een neerbuigendheid ten opzichte van de andere sekse
doe ze maar de groetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel hok vol chagrijnige moffen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen behoefte aan stilstaande karakters als ik ergens een borreltje wil gaan drinken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Prima kerel denk ik![]()
De damschreeuwer:
http://www.at5.nl/artikel(...)d-het-een-suffe-boel
Nee, dat blijkt een onzinverhaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:er zijn 4 noord koreanen zoek, die hebben hem gesmeerd denk ik
Geef ze eens ongelijk. Die zijn dus niet gehersenspoeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:er zijn 4 noord koreanen zoek, die zijn hem gesmeerd denk ik
'Vier spelers N-Korea spoorloos' Van onze Telesportredactie
JOHANNESBURG - De FIFA heeft vrijdag - naar aanleiding van geruchten - verklaard geen informatie te hebben over vier mogelijk gevluchte Noord-Koreaanse voetballers. Het kwartet stond dinsdag niet op het wedstrijdformulier voor het duel tegen Brazilië (1-2). Het zou gaan om de aanvaller An Chol Hyok, doelman Kim Myong Won en de middenvelders Kim Kyong en Pak Sung Hyok.
oke dank je welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt een onzinverhaal.
Duitsland mist net een pienantie!
Daarna z'n lul afvegen aan het monument op de damquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen behoefte aan stilstaande karakters als ik ergens een borreltje wil gaan drinken.
Topgozert.
hij is niet maf Teun, maar knetter en knettergek en nog een agresief ventje ook, hij is al menigmaal de tent uitgezet van dakloze opvang, hij is een draaideurcrimineel, en maakt gewoon dagelijks met iedereen ruzie, ook met vreemde op straat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarna z'n lul afvegen aan het monument op de dam![]()
Hij is gewoon wat maf, maar geen kwaad in de zin als ik hem zo hoor praten.
Het lijkt erop alsof je het over mij hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is niet maf Teun, maar knetter en knettergek en nog een agresief ventje ook, hij is al menigmaal de tent uitgezet van dakloze opvang, hij is een draaideurcrimineel, en maakt gewoon dagelijks met iedereen ruzie, ook met vreemde op straat.
opbergen zal ik zo zeggen, lekker in de bossen op de veluwe.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je het over mij hebt
Ah joh, neem die vent in huis.... samen een beetje reuring brengen op het park, hij zich verkleden als Rabbijn, en jij hem vertellen dat ze in Israël ook niet helemaal fris zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je het over mij hebt
Ga jij niet keihard Freek de Jonge's Leven na de dood zingen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik naar de kroeg ga heb ik ook geen behoefte aan die treurige gezichten van mensen die achter een lijkwagen aanlopen. Desondanks laat ik die mensen en verstoor ik hun ritueel niet.
Scrutinizer zei er ook net wat over, nou als hij of ik hem kunnen vangen in een netje planten we hem bij jou in de tuinquote:
Je moet eik in het oranje Yeahen.quote:
Mijn buren zijn Servo-Kroatisch (UNHCR vluchtelingen), dus ik kies voor Serviëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik gun het die Duitsers eigenlijk een stuk meer dan die Serven![]()
Heb nu echt een soort van Karremans gevoel
Jij neemt "voetbal is oorlog" wel héél letterlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik gun het die Duitsers eigenlijk een stuk meer dan die Serven![]()
Heb nu echt een soort van Karremans gevoel
waar kan ik die vinden danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet eik in het oranje Yeahen.[ afbeelding ]
Ik heb voor UN-ICTY gewerkt, sindsdien heb ik het niet zo op Serviërs.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn buren zijn Servo-Kroatisch (UNHCR vluchtelingen), dus ik kies voor Servië
Die gast is echt stapelgek met zijn fake-straattaaltje en domme praat. Gevaarlijk ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens die gast eind april eens zien lopen in z'n orthodox joodse outfit. Ik liep een tijdje een meter of 50 achter hem en hij was continu op zoek naar confrontatie, vervelende etterbak leek het me.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn buren zijn Servo-Kroatisch (UNHCR vluchtelingen), dus ik kies voor Servië
Duitsers zijn goede buren hè, aardige mensen, gun ze wel een feestje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij neemt "voetbal is oorlog" wel héél letterlijk.
Oké, dat begrijp ik. Mijn buren zelf natuurlijk ook niet. Maar ze moesten met hun twee kinderen vluchten omdat het dus een gemengd huwelijk is. Ze woonden in Kroatië. Geweldige mensen die er alles aan hebben gedaan om in te burgeren en hier een nieuw leven op te bouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb voor UN-ICTY gewerkt, sindsdien heb ik het niet zo op Serviërs.
Ik zit stiekem te hopen op een NL-DE finale dus van mij mogen ze ook wel winnen hoor nuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Duitsers zijn goede buren hè, aardige mensen, gun ze wel een feestje.
Heb daar nog niet naar gekeken, maar kan dat een finale worden of kom je ze dan al eerder tegen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit stiekem te hopen op een NL-DE finale dus van mij mogen ze ook wel winnen hoor nu
http://www.dieludolfs.de/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Duitsers zijn goede buren hè, aardige mensen, gun ze wel een feestje.
Kroaten en Serviërs, dat is ook wel een wereld van verschil. Serviers zijn echt een bergvolk, van oudsher erg verbonden met de andere Slavische volkeren. Kroaten, hoewel daar ook boefjes tussen zitten, zijn veel wereldlijker en zijn zo'n beetje de Italianen van Joegoslavië.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat begrijp ik. Mijn buren zelf natuurlijk ook niet. Maar ze moesten met hun twee kinderen vluchten omdat het dus een gemengd huwelijk is. Ze woonden in Kroatië. Geweldige mensen die er alles aan hebben gedaan om in te burgeren en hier een nieuw leven op te bouwen.
Als ze niet winnen kan Manni het altijd nog afreageren op zijn kaboutersquote:
Rudi Carellquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Ludolfs zijn dol op Nederlanders. Zoals Peter altijd zegt: Holländer sind süß
Mijn buurman is dus de Serviër, dat kun je ook duidelijk aan zijn grote hoekige hoofd zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kroaten en Serviërs, dat is ook wel een wereld van verschil. Serviers zijn echt een bergvolk, van oudsher erg verbonden met de andere Slavische volkeren. Kroaten, hoewel daar ook boefjes tussen zitten, zijn veel wereldlijker en zijn zo'n beetje de Italianen van Joegoslavië.
http://www.dailymail.co.u(...)pe-blowing-hard.htmlquote:'It meant I wasn't allowed to eat or speak at all for almost two days.
'I was starving by the time I could finally eat some soup and yogurt on Monday.'
1e WO verloren ze ook en je weet hoe het met de 2e is afgelopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, de Duitsers zijn weer scherp nu. Die gaan echt wel ver komen.
Zeker kan dat!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb daar nog niet naar gekeken, maar kan dat een finale worden of kom je ze dan al eerder tegen?
Geen enkele oorlog is mooi maar dit was echt een gruwelijke oorlog, buren die al hun leven naast elkaar woonden waren opeens tegenstanders tot de dood er op volgde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
Hun huis en land (ze waren verpleegkundige en garagehouder, hadden een eigen huis en wat beestjes) zijn ingepikt, dat krijgen ze ook niet meer terug.
Joegoslavische gezinnen doen het vaak wel goed in Nederland.quote:Maar nu is hun leven, inclusief opleiding en werk, in Nederland. Ze zijn apetrots dat ook hun kinderen inmiddels zo goed terecht zijn gekomen (architecte en fysiotherapeut).
Gelukkig mogen we er in haar geval iig vanuitgaan dat ze goed verzekerd is tegen zulk leedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
Oh jee:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)pe-blowing-hard.html
Ja dat krijg je er nou van.
Ja lekker, meestal duurt school maar tot een uur of 4/half 5, dan heeft ook niemand meer zin en is het af en toe net een kippenhok. Maar beter, en nu een paar uur slapen want hoofdpijn. Ik snap nog steeds niet dat er panden bestaan waarin niet eens één raampje open kan.quote:
Vandaar ook dat de meeste medewerkers in zo'n pand elke dag met hoofdpijn zitten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker, meestal duurt school maar tot een uur of 4/half 5, dan heeft ook niemand meer zin en is het af en toe net een kippenhok. Maar beter, en nu een paar uur slapen want hoofdpijn. Ik snap nog steeds niet dat er panden bestaan waarin niet eens één raampje open kan.
oh daar zou ik ook koppijn van krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker, meestal duurt school maar tot een uur of 4/half 5, dan heeft ook niemand meer zin en is het af en toe net een kippenhok. Maar beter, en nu een paar uur slapen want hoofdpijn. Ik snap nog steeds niet dat er panden bestaan waarin niet eens één raampje open kan.
whehehehehequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
Oh jee:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)pe-blowing-hard.html
Ja dat krijg je er nou van.
Nou dat geloof ik graag, ik zou het niet kunnen, dagelijks. Echt elke keer heb ik hoofdpijn als ik daar de hele dag gezeten heb, hoe houden die mensen dat vol, denk ik dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaar ook dat de meeste medewerkers in zo'n pand elke dag met hoofdpijn zitten!
En omdat er airco is kunnen er dus geen raampjes open, zo werkt dat helaas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik graag, ik zou het niet kunnen, dagelijks. Echt elke keer heb ik hoofdpijn als ik daar de hele dag gezeten heb, hoe houden die mensen dat vol, denk ik dan.
En wat is zo'n architect aan het doen, als je dat bedenkt?
Gelukkig hebben ze wel airco, kuch.
Ja, belachelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef remlof het volgende:
Omg, die goal van de VS is echt ten onrechte afgekeurd
En dat zeg ik als Europeaan.
proostquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Anyway weer aan m'n eerste biertje thuis.
Heb beetje gesteggeld door er een paar in de diepvries te leggen
Ik vind die coach en z'n zoon zulke engerds!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, belachelijk!
En wat een geduw en getrek![]()
Maar ik gunde ze het wel.
Het is voor het aanzien en de geloofwaardigheid van Nederland heel OK dat meneer kopvoddentax niet in een coalitie komt. Maar paars+ gaat een heel lastig verhaal worden. Het zal uiteindelijk toch uit gaan draaien op dat middenkabinet denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, wordt Rutte straks premier van 't 3e keus kabinet.
Oh die zoon kon ik niet goed zien omdat het hele elftal en de rest van de bankzitters er bovenop lagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die coach en z'n zoon zulke engerds!![]()
Maar dat die goal afgekeurd werd, slaat inderdaad nergens op. En nog wel een hoogstwaarschijnlijk beslissende goal. Het kan de VS maar zo een plek in de achtste finales kosten (hoewel de vooruitzichten goed zijn).
Plafond én wanden, compleet readyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het uur is nog niet om, ben je er nu al klaar mee?
Nee, morgen de kamer, overmorgen slaapkamer, daarna deuren en kozijnen. Ben wel een weekje bezig.quote:
Mijn bewondering heb je. Nou ja, dit weekend is er buiten toch weinig te doen vanwege het weer, dus dat komt wel goed uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, morgen de kamer, overmorgen slaapkamer, daarna deuren en kozijnen. Ben wel een weekje bezig.
't Is goed voor nog een paar extra kilo's afvallenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn bewondering heb je. Nou ja, dit weekend is er buiten toch weinig te doen vanwege het weer, dus dat komt wel goed uit.
Oh ja. En het houdt je van het roken afquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is goed voor nog een paar extra kilo's afvallen
Het helpt wel om te stoppen, binnen drie jaar alles geel gerookt is niet echt tof. Dat moest ik straks maar zien te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. En het houdt je van het roken af
<rent heel hard weg>
Zou mooi zijn, meen ik echt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het helpt wel om te stoppen, binnen drie jaar alles geel gerookt is niet echt tof. Dat moest ik straks maar zien te voorkomen.
't Zit echt in mijn kop om te stoppen hoor. Nicotinepleisters en kauwgum heb ik inmiddels opgehaald.quote:
Da's flink schrikken. Hartstilstand zeker?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn. Dan zie je ineens een berichtje voorbij komen op Hyves dat er een kerngezonde kroegkennis, waar je afgelopen maandag nog mee op het terras hebt gezeten, dood neer is gevallen. Net 22 jaar geworden.
Bedrijfsongeval lees ik net.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's flink schrikken. Hartstilstand zeker?
Heftig Meraquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bedrijfsongeval lees ik net.Holy shit.
Hè bah. En zo jong nog.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)lijdt-na-ongeval.ece
Zeg dat welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, zo probeer je wat van je leven te maken en doe je je best om het goed te doen, en dan is het zomaar ineens alsnog over. Makes you wonder.
zo heftig Mera gecondoleerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met name voor de docenten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
HAVO-Nederlands was dit jaar heel moeilijk, toch?
Nee ze zijn vies. Zou jij ze geeven dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die zoon kon ik niet goed zien omdat het hele elftal en de rest van de bankzitters er bovenop lag![]()
Nah, valt wel mee toch?
Dat las ik gisteren geloof ik ergens. Balen voor de familie en vriendenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In het beste geval is het een mislukt grapje.quote:
Gert, ik geef zelfs een gele rolstoel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze zijn vies. Zou jij ze geeven dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dat is een school waar wij aan zaten te denken voor B&R voor over 3 jaarquote:
Ja, foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Vanmorgen mijn vinyl voor de keuken en hal besteld en naar de bouwmarkt geweest, vanmiddag met een vriend weer geschilderd in mijn huisje, net gegeten en gedoucht... en nu ben ik helemaal kapot!
Maar het schiet al wel aardig op nu in mijn huisje!![]()
Ow: en hup Engeland!!!
Heb geen foto's gemaakt vandaag... maar hoop morgen of zondag wel even wat foto's te maken! Het is nog een teringzooi hoor, alles ligt nog onder afdekzeilen etc...quote:
Dat wordt dan straks lekker slapen en morgen vroeg wakker voor nog zo'n dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Vanmorgen mijn vinyl voor de keuken en hal besteld en naar de bouwmarkt geweest, vanmiddag met een vriend weer geschilderd in mijn huisje, net gegeten en gedoucht... en nu ben ik helemaal kapot!
Maar het schiet al wel aardig op nu in mijn huisje!![]()
Ow: en hup Engeland!!!
Nah, morgen lekker niks doen en voetbal kijken enzo.... zondag weer verven denk ik!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt dan straks lekker slapen en morgen vroeg wakker voor nog zo'n dag
Voetbal duurt maar 2 x 45 minuten hè. Huppekee, om acht uur je nest uit en aan de slagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, morgen lekker niks doen en voetbal kijken enzo.... zondag weer verven denk ik!
Uhm... nee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voetbal duurt maar 2 x 45 minuten hè. Huppekee, om acht uur je nest uit en aan de slag
Als je zo doorgaat ben ik nog eerder klaar dan jij. En ik ben in m'n eentje, vanavond pas begonnenquote:
Kan best, maar daar maak ik me eigenlijk niet druk om! Ik doe het op mijn eigen tempo en af en toe heb ik lieve vrienden die komen helpenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik nog eerder klaar als jij. En ik ben in m'n eentje, vanavond pas begonnen
't Is net Wimbledon, met die camera zo telkens heen en weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer een matige wedstrijd met hotseklotsvoetbal
Ja, matige eerste helft, hopelijk tweede beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is net Wimbledon, met die camera zo telkens heen en weer
OMG.... kunnen ze zorgen dat degene die dat geregeld heeft nooit meer iets belangrijkers doet dan koffie rondbrengen en prullenbakken legen??quote:
Ze zijn echt verschrikkelijk slechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
zit ik naar een amateurclub te kijken![]()
wil herrie op het veld, mooie aktie`s vind Engeland zwak vanavond.
Heb het net teruggelezen.... jemig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn. Dan zie je ineens een berichtje voorbij komen op Hyves dat er een kerngezonde kroegkennis, waar je afgelopen maandag nog mee op het terras hebt gezeten, dood neer is gevallen. Net 22 jaar geworden.
echt he, ohhh wat worden ze afgemaakt straks in de tabloids van engelandquote:
Hier, geil actionfigure voor op je nachtkastje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert, ik geef zelfs een gele rolstoel.
Maar inderdaad, er zijn grenzen. Pa is wel engig inderdaad, zoon, och.
Je weet nooit hoe hoog de nood is, zeg maar.
Goed- of kwaadaardig, of is dat nog niet duidelijk. Afschuwelijk zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus heeft vanmiddag te horen gekregen dat ze een hersentumor heeft en zo snel mogelijk geopereerd moet worden
Godverdetering, dus het kwam helemaal niet van die Champixquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus heeft vanmiddag te horen gekregen dat ze een hersentumor heeft en zo snel mogelijk geopereerd moet worden
Jesus Deis...wat erg....heel veel sterkte....ik ben dr stil van.....sterkte lieverdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
ohhhhhhhh deisyy wat erg, je zus van dat stoppen met rokenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Vreselijk Deisyy, weet niet wat te zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Dit is weer een andere zus dan de zus van de Champix.
Goed- of kwaadaardig moet nog blijken, maar ze loopt nu een groot risico op een bloeding van de vaten door de druk, dus is ze aan de Prednison gezet![]()
Ik ben er kapot van
Als ik vlakbij was dan kreeg je een knuffel IRL...helaas gaat dat nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Goed- of kwaadaardig moet nog blijken, maar ze loopt nu een groot risico op een bloeding van de vaten door de druk, dus is ze aan de Prednison gezet![]()
Ik ben er kapot van
Ook geen woorden voor, sterkte Meraquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh Dees, wat verschrikkelijk. Ja, natuurlijk ben je er kapot van, onzekere situatie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Darnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
We proberen er ook het beste van te hopen en gaan haar er gewoon doorheen slepen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
Dees, laten we hopen dat zo'n bloeding haar niet overkomt en dat ze er op tijd bij zijn en dat alles kan worden weggehaald.
Goedzo, niet de moed laten zakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We proberen er ook het beste van te hopen en gaan haar er gewoon doorheen slepen.
Dus een shopdag ingelast morgen om ponnetjes voor haar te scoren.
Wat afschuwelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Ja, bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, geil actionfigure voor op je nachtkastje.
[ afbeelding ]
Damned Mera, zoiets gun je toch niemand? Sterkte!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik verwacht er morgen nog zo eentje van het Nederlands elftal. Totdat Robbe en Elia erin komen, dan gaat het draaien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
Het was echt een enorme kutwedstrijd zelfs.
Er lukte helemaal niets.
Heel erg veel sterkte voor zowel je zus, jou en jullie naasten. Ik hoop voor jullie dat alles zo gunstig mogelijk mag verlopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er kapot van
Trusten heksiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen, vooral Deisyy en Mera wens jullie heel veel sterkte.
ik ga sluiten slaap lekker straks allemaal.
Och jemig zeg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat ze net bij VI zeiden: eerste helft zal wel vervelend worden, in de loop van de tweede helft gaat Japan moe worden van het steeds achter de bal moeten aanlopen en slaat Nederland toe. Klinkt wel als een logisch scenario.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verwacht er morgen nog zo eentje van het Nederlands elftal. Totdat Robbe en Elia erin komen, dan gaat het draaien.
Ja, ik hoorde het, zit ook te kijken. We wachten maar af wat de dag van morgen brengen zal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ze net bij VI zeiden: eerste helft zal wel vervelend worden, in de loop van de tweede helft gaat Japan moe worden van het steeds achter de bal moeten aanlopen en slaat Nederland toe. Klinkt wel als een logisch scenario.
Bij jij voor langer doorwerken danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
Wil ik als FNV-lid stemmen in hun AOW-referendum, krijg ik eerst een paar keer de melding dat de combinatie toegangscode + huisnummer niet klopt, klik ik vervolgens weer op de menulink 'stemmen', krijg ik "Je hebt Nee gestemd, bedankt voor je stem"...
En ik wou "JA" stemmen, lekker referendum zo
Ja ik ben voor het voorstel van de vakbonden en werkgevers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij jij voor langer doorwerken dan
Anyway, thnx voor je tegenstem![]()
Ik kreeg deze vanavond binnen, lees 'm maar. En wees blij dat je tegen stemdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ben voor het voorstel van de vakbonden en werkgevers.
Maar ik ga ze morgen wel bellen, stelletje fuckers. En als ze het niet oplossen en de uitslag van dit referendum serieus nemen zeg ik m'n lidmaatschap op
quote:Vlak voor de verkiezingen is er een AOW-akkoord gesloten tussen de vakbonden en werkgeversorganisatie VNO-NCW. De SP is niet blij met de inhoud van het akkoord. Het akkoord dat de bonden sloten is nog slechter dan het akkoord dat het vorige kabinet op tafel legde. Destijds protesteerde de vakbond nog tegen dat compromis.
De FNV presenteert het inmiddels bereikte akkoord als een mogelijkheid om toch met 65 met AOW te gaan. Zij stellen daarbij dat de uitkering in koopkracht gelijk is aan de AOW-uitkering nu. De korting van 6,5% en later 13% op de AOW-uitkering wordt gecompenseerd door het welvaartsvast maken van de AOW-uitkering. Wat ze er niet bij zeggen is dat die compensatie betaald wordt uit het afschaffen van de fiscale ouderenkorting en het afschaffen van de AOW-tegemoetkoming. Die tegemoetkoming is ingevoerd om de koopkracht van de AOW op peil te houden. Dat is natuurlijk niet erg netjes; de compensatie is een sigaar uit eigen doos.
Ook als het om de pensioenen gaat heeft de FNV-top zich laten inpakken door de werkgevers. Jongerius ging akkoord met hun wens om de premies voor pensioenen niet meer te laten stijgen. Dat betekent dat de pensioenpot niet meer groeit ten laste van werkgevers. Nu betalen werkgevers gemiddeld tweederde van de pensioenpremie. Werknemers een derde. Werkgevers zitten op rozen. Wat er in de toekomst ook gaat gebeuren: hun kosten voor pensioen blijven constant. Zij betalen een vast bedrag en zijn er verder vanaf. Als de premies voor werkgevers niet meer mogen stijgen kunnen alleen nog de pensioenen omlaag. Samen met de verhoogde AOW-leeftijd gaat dit de toekomstige gepensioneerden tienduizenden euro's kosten.
De FNV-top heeft zich op meer punten laten inpakken. Bij goedkeuring van het akkoord worden de beleggingsrisico's van de pensioenfondsen niet meer gezamenlijk gedragen door werkgevers, werknemers en gepensioneerden. Tot nog toe werden de lusten en lasten van het internationaal geroemde pensioenstelsel door werkgevers, werknemers en gepensioneerden gedragen. In goede tijden kregen werkgevers en werknemers lager premies en gepensioneerden betere pensioenen. In slechte tijden gingen de premies omhoog en de prijscompensatie voor gepensioneerden omlaag. Het akkoord maakt daar een einde aan. Het risico verdwijnt voor de werkgevers. Gevolg is dat werknemers en gepensioneerden alle klappen moeten opvangen. Veel onzekerheid in een stelsel dat juist door risicospreiding succesvol was.
Het akkoord tussen FNV en VNO NCW over verhoging van de AOW en pensioenleeftijd is een slechter plan dan het vorig kabinet presenteerde, en het legt de rekening van de crisis eenzijdig bij de werknemers en de gepensioneerden. Gelukkig hebben we de leden van de vakbonden, én hun referendum, nog.
Met vriendelijke groet,
Paul Ulenbelt,
Tweede Kamerlid SP
Mijn PvdA liet het gelukkig geheel aan mezelf overquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg deze vanavond binnen, lees 'm maar. En wees blij dat je tegen stemde![]()
[..]
Ja? Das mooi! Ik ben af en toe blij met wat relevante info, al was het alleen maar dat ik niet bij onderhandelingen aan tafel zitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn PvdA liet het gelukkig geheel aan mezelf over
moet je naar je werk dan, of wil je verder in je villa dat je daarom vroeger je bed wilde uitrollen.quote:
Plan was om om acht uur aan het sausen te zijn. Maar vannacht om één uur zat ik nog mijn gootsteen te ontstoppen. En daar moet ik nu eerst mee verder, want het is nog niet goed (constateer ik net)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je naar je werk dan, of wil je verder in je villa dat je daarom vroeger je bed wilde uitrollen.
oke, nou vervelen doe je je ieder geval niet vandaag, wel opschieten met alles he, want om half 2 moet je helemaal kant en klaar zitten in je oranje shirtje plus oranje sokken en hoed en met de toeter in de aanslagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plan was om om acht uur aan het sausen te zijn. Maar vannacht om één uur zat ik nog mijn gootsteen te ontstoppen. En daar moet ik nu eerst mee verder, want het is nog niet goed (constateer ik net)
Ik vind het wel grappig om al dat oranje te zien, ik zelf doe niet mee met die gekkigheid. Daarvoor is "het kind" in mij net een tikkeltje te oud.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou vervelen doe je je ieder geval niet vandaag, wel opschieten met alles he, want om half 2 moet je helemaal kant en klaar zitten in je oranje shirtje plus oranje sokken en hoed en met de toeter in de aanslag
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om al dat oranje te zien, ik zelf doe niet mee met die gekkigheid. Daarvoor is "het kind" in mij net een tikkeltje te oud.
jaaaaa die heb ik ook, 1 hangt er in mijn hangplant en 1 zit er om de cv heen gekronkeldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Jeetje Teun, heb je niet eens een grote Beessie om tegen jezelf te gaan zitten Jeff Dunhammen??
Zoonlief was maandag helemaal blij toen ik er 2 bij me bleek te hebben, ik zeek bijna in m'n broek van het lachen zoals hij ermee bezig was. Zelfs "I had the time of my life" werd door de 2 grote Beesies perfect geplaybacked![]()
Oh ja, oranje shirtje.... die had ik hier niet, dus om te voorkomen dat ik iets vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor Teun, echt niet ben jaartje ouder dan jij en wat heb ik aan?? mijn oranje shirt met mijn oranje sokken.
en ga zo ff boodschappen doen en ja in mij oranje shirtje, en wie er kijkt kijkt maar ik heb er maling aan.
oke, ben je erg dik of valt het mee en was je bij je jongen dikker, en las je babykamer heb je al, staat het al of moet je nog beginnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, oranje shirtje.... die had ik hier niet, dus om te voorkomen dat ik iets vanaan moet trekken heb ik dinsdag 2 shirtjes van huis meegenomen.
Dat wil zeggen, toen ik nog niet doorhad hoe zeer m'n gewone spijkerbroek me deed.... ik ben bang dat die shirtjes dus niet gedragen zullen worden, want tietenshirtjes en dus te kort om over het rekgedeelte van een positiebroek heen te vallen
Wordt het dus toch een shirt van
half 2 tegen japan en we winnen met 3-0quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat moet NL en tegen wie eigenlijk?
Ik hem m'n sausroller op een stok, die ga ik straks krampachtig omarmen als het spannend wordt. Maar voordat het begint wil ik eerst het plafond wit. Wit? Dat wil zeggen gebroken wit en volgens mij hebben ze er net ietsie pietsie teveel zwart in geflikkerd. Het is zichtbaar wat grijzig. Nah, we zien wel hoe het opdroogt; allicht beter dan ik vanmorgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Jeetje Teun, heb je niet eens een grote Beessie om tegen jezelf te gaan zitten Jeff Dunhammen??
Half twee, tegen Japanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat moet NL en tegen wie eigenlijk?
En dan moet het overmorgen zeker wel mooi weer zijn want anders blijft dat zo, de hele zomer lang. Er was altijd wel een bejaarde die met dat Enkhuizershit aan kwam zetten en ik geloofde dat waardoor de zomer gelijk verpest was, bij voorbaat al.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Besloten om vanwege het sfeerloze weer alleen voor het concert van N*E*R*D vanavond naar Mundial te gaan. Gelukkig start overmorgen de zomer.
Klazien?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan moet het overmorgen zeker wel mooi weer zijn want anders blijft dat zo, de hele zomer lang. Er was altijd wel een bejaarde die met dat Enkhuizershit aan kwam zetten en ik geloofde dat waardoor de zomer gelijk verpest was, bij voorbaat al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |