En die opmerking is gewoon domquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef Cristal het volgende:
[..]
Tsjah, bewijs jij het tegendeel nou maar
Ja sorry hoor,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij zijn post überhaupt gelezen?![]()
Want hij legt juist uit waarom je niet kunt vragen van iemand om het tegendeel te bewijzen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Heh, paranormaal bestaat ook niet (wat mij betreft). Het enige wat het betekend is dat het (nog) niet wetenschappelijk is aangetoond. En er zijn genoeg aanwijzingen te vinden voor de notie dat mensen (zelfs nog) meer zijn dan een bewegende verzameling vlees en botten. Als je zelf maar wil zoeken in die richting en je eigen beslissing neemt of je de gevonden info wil/kan accepteren of niet. Er zijn wetenschappelijke artikelen te vinden die duiden op een non-lokaal bewustzijn en nog meer van dat soort ongein. Heck, in de quantumwetenschap hebben ze het volgens mij ook over non-lokale deeltjes, wij zijn opgebouwd uit quantumdeeltjes dus waarom zouden wij het op een bepaald niveau niet kunnen gebruiken? Zou evolutionair gezien best handig zijn, op zich, Darwin zou er een stijfje van krijgen.
Hey, IK heb dat niet bedacht, het was notabene het idee van de Reiki-meester zelf (die uit de beste lijn komt zegt ie).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ja sorry hoor,
Led wilt vanuit zijn luie stoel een reiki behandeling ontvangen.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik vraag me af of er ook zaken zijn waar Cristal niet in gelooft.
Cristal gelooft dus bv. dat Char echt is, dat Robert van den Broeke zijn informatie echt niet van internet haalt, dat Uri Geller de boel niet besodemietert - zodra iemand ook maar beweert iets te kunnen gelooft Cristal erin - no questions asked.
Jij kunt niet bewijzen dat het niet waar is, dus moet je er in geloven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd.
Ik vind Robert nep
Ik vind Char gedeeltelijk nep
En ik vind Uri Geller ook super nep, maar ik hou nu eenmaal van entertaiment!
Ik hou niet van mensen die niet in het paranormale geloven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet bewijzen dat het niet waar is, dus moet je er in geloven.
Je houdt immers niet van mensen die dat niet doen zeg je zelf
Jij gelooft niet in Char en Uri zeg je net zelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die niet in het paranormale geloven.
Die maken er misbruik van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in Char en Uri zeg je net zelf.
Geen zin in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet bewijzen dat ze geen gave hebben
Maar als jij zelf geen paranormale ervaringen had gehad, zou je er toch ook niet in geloven?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die niet in het paranormale geloven.
Sommige mensen maken er misbruik van, kan ik ook niks aan doen.
Tadaa, jij bent dus net zo goed een ongelovige skepticus - zij hebben jou blijkbaar niet kunnen overtuigen van hun gave.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Cristal het volgende:
[..]
Geen zin in.Ik ga over 4 daagjes naar Japan & vanuit Japan, naar India!
Ik heb wel andere dingen om me zorgen over te maken.
Als je ergens niet in zou geloven, dan ga je toch ook niet rondhangen op een plek waar veel mensen rondlopen die datgene wel zouden geloven? Of deze mensen duidelijk maken waarom ze het maar beter niet kunnen geloven?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als jij zelf geen paranormale ervaringen had gehad, zou je er toch ook niet in geloven?
Althans dat zou ik logisch vinden. Waarom in iets geloven wat voor jezelf onwerkelijk is.
Dat geef ik dan ook aan volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef _Led_ het volgende:
Als je alleen maar rondhangt op plekken waar mensen hetzelfde denken als jijzelf leer je nooit wat bij - en die anderen ook niet
Noem mij geen skepticusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tadaa, jij bent dus net zo goed een ongelovige skepticus - zij hebben jou blijkbaar niet kunnen overtuigen van hun gave
Jemig, holy shit, dat is ook voor het eerst, wij dachten hetzelfde !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat geef ik dan ook aan volgens mij.
Maar als er tot nu toe niemand geweest is die mij heeft kunnen overtuigen ben ik wel direct een skepticus ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef Cristal het volgende:
[..]
Noem mij geen skepticusvies woord
Nee ze hebben me niet kunnen overtuigen inderdaad... Dat maakt mij toch niet direct een skepticus?
Wil je een boodschap van de Engelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar als er tot nu toe niemand geweest is die mij heeft kunnen overtuigen ben ik wel direct een skepticus ?
Enkel omdat ik de reiki niet voelde, de dame van de horoscoop het helemaal verkeerd had, het meisje hier op Fok! met pendelen bij mij minder vragen goed had dan je met enkel gokken al had mogen verwachten - en dan is het opeens wel mijn schuld dat ik niet overtuigd ben ?
Ja hoor, daar zou ik het ook voor doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef Cristal het volgende:
[..]
Wil je een boodschap van de Engelen?
&als die dan in je huidige situatie past, moet je het wel toegeven
Nou na lang afstemmen op jouw energie heb ik het volgende meegekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja hoor, daar zou ik het ook voor doen.
Maar die heb ik ook nog niet ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |