quote:cherryfuckingrose 6 months ago
lol random guy on the boat alan jackson should of fliped out on him like get the fuck out of my lake
Geef maar af aan mij. Hij is veel te oud voor jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
22, Schat ik. Grijze v-hals, nonchalant en vanochtend niet geschoren.
hey dat ben ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
18, Schat ik. Grijze v-hals, nonchalant en vanochtend niet geschoren.
Thanks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. En dat van die simpele mensen dat nou interesseren, okay, maar Bragi is toch wel vrij intelligent dacht ik.
Dan was hij 20.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef maar af aan mij. Hij is veel te oud voor jou.
Nu al klaar met je sollicitatie?quote:
welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks.
Nou ja, ik moet het even nuanceren. Ik interesseer me niet voor showbiz zoals ik dat bij die andere onderwerpen doe, dus mij zul je niet zoals je me net nadeed, horen keuvelen over de schoenen van Jessica Biel.Maar ik schrijf voor een nieuwssite en dus moet ik dat soort nieuws gewoon lezen en 'volgen'. Maar ik kijk géén RTL Boulevard en Hart van Nederland en ik lees ook geen roddelbladen.
Hij is ook te oud voor jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef maar af aan mij. Hij is veel te oud voor jou.
Welke nieuwssite is in het slipje van Miley Cyrus geinteresseerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks.
Nou ja, ik moet het even nuanceren. Ik interesseer me niet voor showbiz zoals ik dat bij die andere onderwerpen doe, dus mij zul je niet zoals je me net nadeed, horen keuvelen over de schoenen van Jessica Biel.Maar ik schrijf voor een nieuwssite en dus moet ik dat soort nieuws gewoon lezen en 'volgen'. Maar ik kijk géén RTL Boulevard en Hart van Nederland en ik lees ook geen roddelbladen.
Ik was een kwartier te vroeg.quote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
20 en 22 is een wereld van verschil. Jij mag het broertje van Chuck hebben heb ik vernomen.
Het zijn juist die niet-boeiende nieuwtjes die de meeste views en aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke nieuwssite is in het slipje van Miley Cyrus geinteresseerd.
Hey dat hoorde ik.quote:
Bovendien zijn er zoveel van dat soort nieuwssites. Als er geen vraag naar was zouden er ook niet zoveel zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het zijn juist die niet-boeiende nieuwtjes die de meeste views en aandacht krijgen.Dat zie je toch ook op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |