Zulke mannen :S?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zulke mannen zijn kankerhomo, fact.
Is Hart van Nederland nieuws ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Hart van Nederland.RTL nieuws gaat nog wel.
JA NOUJA DIT IS NATUURLIJK GEWOON ECHT EEN KLASSIEKE RODE LOPER-FLATER, DAT KAN ECHT NIET ANNO 2010 HOORRR.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef Skylark. het volgende:
En hier zijn de 20 meest opzienbarende showmomenten van 2010 met Bragi.
Ja over Mien uit Lutjebroek waarvan haar hondje is doodgereden door een scootmobiel en wil dat deze voertuigen begrenst worden tot 10km/u.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Hart van Nederland nieuws ?
De kanker van televisie zijn van die pruikendrama's uit de Renaissance op het Engelse platteland die mijn moeder altijd kijkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Hart van Nederland is de kanker van de televisie en de reden dat ik weiger films op SBS6 te kijken omdat die kanker er altijd tussendoor moet komen.
Ja ook dat. En die Engelse detectives met huilende huismoedersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De kanker van televisie zijn van die pruikendrama's uit de Renaissance op het Engelse platteland die mijn moeder altijd kijkt.
Dat is niet meer volgens mij. Maar goed, ik kijk sowieso geen films op TV met al die reclame ertussen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Hart van Nederland is de kanker van de televisie en de reden dat ik weiger films op SBS6 te kijken omdat die kanker er altijd tussendoor moet komen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
De kanker van televisie is pokemon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D:
Spannend komkommertijd-nieuwsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja over Mien uit Lutjebroek waarvan haar hondje is doodgereden door een scootmobiel en wil dat deze voertuigen begrenst worden tot 10km/u.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
De kanker van televisie is pokemon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D:
Haha jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ook dat. En die Engelse detectives met huilende huismoeders.
Inderdaad. Compleet met hysterische huisvrouwen, roddelende bejaarden en overdreven accentenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha ja. Dat er een keer iets gebeurd in een of ander regenachtig Engels incestdorp en dat een dikke diender dat moet gaan oplossen.
Waarom, het zijn slechts gebruiksvoorwerpen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Worship the straws, Skylark. Worship the motherfucking straws
Niet eens komkommertijd. Zulke onderwerpen krijgen zelfs meer aandacht dan vliegtuigen die flatgebouwen in vliegen of een tsunami. Tenzij een Nederlander daar zijn telefoon had laten liggen die hij nu dus niet meer terug kan krijgen.quote:
Dan gaan ze er gewoon naast zitten met de camera terwijl die Nederlander huilend de verzekering opbelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eens komkommertijd. Zulke onderwerpen krijgen zelfs meer aandacht dan vliegtuigen die flatgebouwen in vliegen of een tsunami. Tenzij een Nederlander daar zijn telefoon had laten liggen die hij nu dus niet meer terug kan krijgen.
Ha, voor ons misschien wel. Voor jou is het van groter belang dan een defibrillator. It can save your teethquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom, het zijn slechts gebruiksvoorwerpen.
Midsomer Murders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha ja. Dat er een keer iets gebeurd in een of ander regenachtig Engels incestdorp en dat een dikke diender dat moet gaan oplossen.
Wat een doelgroep.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eens komkommertijd. Zulke onderwerpen krijgen zelfs meer aandacht dan vliegtuigen die flatgebouwen in vliegen of een tsunami. Tenzij een Nederlander daar zijn telefoon had laten liggen die hij nu dus niet meer terug kan krijgen.
Nee hoor gekkie, zo belangrijk vind ik ze ook weer niet. Hoezo denk je dat dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, voor ons misschien wel. Voor jou is het van groter belang dan een defibrillator. It can save your teeth
Omdat je cola door een rietje drinktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor gekkie, zo belangrijk vind ik ze ook weer niet. Hoezo denk je dat dan?
Dat doe ik vrijwel nooit hoor. Hoe kom je erbij dat ik elke dag cola met rietje drinkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat je cola door een rietje drinkt
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doe ik vrijwel nooit hoor. Hoe kom je erbij dat ik elke dag cola met rietje drink?
JA HIJ KAN OOK NIET ZOMAAR OP DE KAST KOMEN, DAN MOET HIJ ER EERST UITKOMEN HAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet ik ook welIk probeerde je alleen maar op de kast te krijgen, maar dat lukt niet
Alleen WD krijgt me tegenwoordig nog op de kast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet ik ook welIk probeerde je alleen maar op de kast te krijgen, maar dat lukt niet
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JA HIJ KAN OOK NIET ZOMAAR OP DE KAST KOMEN, DAN MOET HIJ ER EERST UITKOMEN HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JA HIJ KAN OOK NIET ZOMAAR OP DE KAST KOMEN, DAN MOET HIJ ER EERST UITKOMEN HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Dikgedrukte kloptquote:De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |