Jaquote:
Dan werkt mijn cd niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Rectum het volgende:
Dan schrijf je toch gewoon op de onderkant.
Die heb ik ook al geprobeerd, maar het blijft onleesbaarquote:
Dat dus waarschijnlijk.. net zoals er blauwe, oranje en rode zijn e.d.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef blessed19 het volgende:
is de zwarte kant juist niet de kant waarop gebrand wordt?
precies! want als je naar het plaatje kijkt, zou ik denken dat zilver de bovenkant is (want boven de zarte kant) en de zwarte kant gebruikt wordt voor de data (want het wordt afgebeeld onder de zilvere kant.).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat dus waarschijnlijk.. net zoals er blauwe, oranje en rode zijn e.d.
Jezus, het zijn niet die van op de foto, die dienen enkel als voorbeeld. Het gaat om de exel cd recordables 52X DATA CD-R80 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:50 schreef gekkewiebel het volgende:
Juist, op de zilveren kant schrijven met zo'n alcohol (vrije?) pen
dus je geeft nu eigenlijk aan dat je hele OP gewoonweg mislukt is!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jezus, het zijn niet die van op de foto, die dienen enkel als voorbeeld. Het gaat om de exel cd recordables 52X DATA CD-R80 om precies te zijn.
als je een autoradio met cd-speler hebt wat geen aux-in heeft, zijn de brandbare cd's nog erg handig!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |