Hier in Lima zijn ze over het algemeen ook voor Spanjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef Hik het volgende:
[..]
Dacht het niet!![]()
Net terug uit Quito. Sowieso was ik nogal only-the-lonely bij de wedstrijden tegen Brazilië en Uruguay (logisch), maar veel collega's daar zijn toch echt voor Spanje nu...
morgen zal dat wel meevallen. Maandag, als de ploeg terugkomt natuurlijk wel. Ik heb gelezen dat mensen zelfs (bij Transavia kosteloos) hun vluchten naar maandag verplaatsen zodat ze de finale kunnen zien..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Fogel het volgende:
Ben benieuwd of het morgen een gekkenhuis is op Schiphol... hoop dat ik vroeg genoeg vlieg om dat niet mee te krijgen.
Mooizoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morgen zal dat wel meevallen. Maandag, als de ploeg terugkomt natuurlijk wel. Ik heb gelezen dat mensen zelfs (bij Transavia kosteloos) hun vluchten naar maandag verplaatsen zodat ze de finale kunnen zien..
"You must log in to see this page."quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:11 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=125209934188260
Nee.quote:
Ik heb geen idee wat die mensen bezielt, maar begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:36 schreef Fogel het volgende:
Na zo'n 1200km op de Noorse wegen deze week, en de nodige ergernissen over campers die 60 rijden waar je 80 of 90 mag, vroegen mijn vrouw en ik ons af waarom mensen eigenlijk een camper kopen? Die dingen zijn relatief duur in aanschaf (indien je een beetje OK standaard wil ben je minimaal 50k¤ kwijt) en we concludeerden dat het waarschijnlijk pas na een jaar of 10-15 goedkoper is om met zo'n ding op vakantie te gaan ipv in hotels of apartementen te overnachten (waar je heen vliegt of met eigen auto heen gaat).
Het punt dat het goedkoper is dan een (voor ons) normale vakantie gaat dus niet op, maar hou je over? Vrijheid? Dat heb je met een auto ook, en ook vluchten kan je nog op het vliegveld zelf regelen.
Een groot nadeel leek ons juist de beperking dat je altijd een heel pokkeeind moet rijden voordat je een keer op de plek van bestemming bent.
Of is het een soort van campeergevoel wat niet over is gegaan uit een verleden dat mensen nog met tenten zeulden omdat ze weinig geld hadden en toch er tussenuit wilden? En dat ze dat gevoel willen houden, maar dan met relatieve luxe (eigen douche en WC, en airco in de camper)?
Hebben we hier in HTL ervaringsdeskundigen (of ken je mensen die een camper hebben)?
Gister moest er een IPBer op de klapstoel mee naar LHR.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:12 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen naar trondheim maar dus geen Fogel-meeting :p
wel weer een mooie SBY als seat assignment op mijn boarding pass.
Maar je kan je ook niet indenken wat de eventuele (ir)rationele reden zou kunnen zijn voor de aanschaf van een camper? Ik ken 1 nuttig voorbeeld: vader van een vriend van me had heel vaak vergaderingen in Denemarken en reed dan in de middag met de camper weg, sliep in de camper, nam een douche en was fris op tijd voor zijn vergadering en reed daarna weer naar huis. Vliegen + hotel zou voor hem een stuk langer duren (gezien zijn woonlocatie in Nederland en de vergaderlocatie in Denemarken, beiden relatief ver van vliegvelden af en niet zonder overstap te bereiken).quote:Op zondag 11 juli 2010 18:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die mensen bezielt, maar begrijp precies wat je bedoelt.
Gelukkig ken ik geen mensen met een camper, ter compensatie heb ik wel vrienden die een stacaravan hebben gekocht.
Geen ervaring met kamperen alhier. Maar ik kan me voorstellen dat je - als je al een caravanner bent - een kampeerauto beter is/lijkt. Hebben zo 'n ding weleens een weekje gehuurd. Op zich rijdt het wel lekker, maar niet zo hard.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:36 schreef Fogel het volgende:
Na zo'n 1200km op de Noorse wegen deze week, en de nodige ergernissen over campers die 60 rijden waar je 80 of 90 mag, vroegen mijn vrouw en ik ons af waarom mensen eigenlijk een camper kopen? Die dingen zijn relatief duur in aanschaf (indien je een beetje OK standaard wil ben je minimaal 50k¤ kwijt) en we concludeerden dat het waarschijnlijk pas na een jaar of 10-15 goedkoper is om met zo'n ding op vakantie te gaan ipv in hotels of apartementen te overnachten (waar je heen vliegt of met eigen auto heen gaat).
Het punt dat het goedkoper is dan een (voor ons) normale vakantie gaat dus niet op, maar hou je over? Vrijheid? Dat heb je met een auto ook, en ook vluchten kan je nog op het vliegveld zelf regelen.
Een groot nadeel leek ons juist de beperking dat je altijd een heel pokkeeind moet rijden voordat je een keer op de plek van bestemming bent.
Of is het een soort van campeergevoel wat niet over is gegaan uit een verleden dat mensen nog met tenten zeulden omdat ze weinig geld hadden en toch er tussenuit wilden? En dat ze dat gevoel willen houden, maar dan met relatieve luxe (eigen douche en WC, en airco in de camper)?
Hebben we hier in HTL ervaringsdeskundigen (of ken je mensen die een camper hebben)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |