Daar verschillen we dan van mening over. Wielrennen heeft me tot vele reisjes geïnspireerd. Dat kan ik van vrijwel geen enkele andere sport zeggen. M'n bezoeken aan de British Open Squash buiten beschouwing latend. Maar squash is ook nooit te zien op de televisie.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat ik wielrennen echt de allerstomste sport om naar te kijken vind.
Ok, en curling.
of je gek bent geworden kan ik geen uitspraak over doen, maar wat betreft de Argentijnse/Braziliaanse kant heb je helemaal gelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef flipsen het volgende:
Zit nog even naar die foto´s van Iguazú te kijken, maar heb je de comments niet precies verkeerd om? Argentijnse en Braziliaanse zijde? Of ben ik opeens gek geworden
vroegaahhhh gewoon handmatig stitchen in photoshop. De meeste automatische stitchprogrammas waren niet goed genoeg. Sinds Photoshop CS4 gooi ik ze gewoon door de photomerge, deze stitched ze heel netjes aan elkaar. Meestal werk ik ze nog licht bij met een clone of een dodge/burn tooltje.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:36 schreef Blik het volgende:
Wow ETA, wat vet
Hoe maak je ze?
btw: ik heb ook nog een mooie van Halong Bay, Vietnam (maar het kan zijn dat ik die van jou heb gekregen)
toernooi duurt max 4 dagen, en ik krijg 6 nachten hotel. Dus sowieso 2 dagen vrij. Al heb ik geen illusies dat ik het volhoudt tot dag 4. Heb gewoon nauwelijks ervaring met live poker spelen, en dan meteen optimaal meedraaien in zo'n groot toernooi zal moeilijk worden. Ach, het resultaat is voor mij eigenlijk niet heel belangrijk, het lijkt me gewoon een toffe ervaring en een prachtig kroegverhaal voor later.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:36 schreef Fogel het volgende:
Tof![]()
Heb je tijd om in de stad rond te kijken of zit je de hele dag met je zonnebril op binnen?
Erg tof hotel, inderdaad. Ik heb er voor een Norman Foster kamer gekozen. Zie m'n Flickr.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef ETA het volgende:
vet hotel overigens: http://www.hoteles-silken.com/hotel-puerta-america-madrid/en/
elke verdieping heeft een andere designer gehad. Beetje over the top voor mijn smaak, maar wel eens leuk
Zo, na twee weken vakantie en een weekje lurken (quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening over. Wielrennen heeft me tot vele reisjes geïnspireerd. Dat kan ik van vrijwel geen enkele andere sport zeggen. M'n bezoeken aan de British Open Squash buiten beschouwing latend. Maar squash is ook nooit te zien op de televisie.
Curling en darts zijn wel ontzettend stom om naar te kijken, maar vergis je ook niet in de gemotoriseerde sporten waarbij ze over een circuit een aantal rondjes rijden.
m'n wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Erg tof hotel, inderdaad. Ik heb er voor een Norman Foster kamer gekozen. Zie m'n Flickr.
demnit, wel Singapore, maar niet kunnen zwemmenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Fogel het volgende:
Nog iemand die binnenkort naar Singapore gaat? Er is een nieuw hotel -Marina Bay Sands- met een bijzonder zwembad geopend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me erg tof om daar te gaan zwemmen
Snel nog even leren danquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef invalidusername het volgende:
[..]
demnit, wel Singapore, maar niet kunnen zwemmen
Ik was afgelopen weekend naar WTCC in Zolderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:50 schreef Lemans24 het volgende:
Je weet dat de 24 uur van Le Mans ook een gemotoriseerde sport is waar bij ze een aantal rondjes rijden over een circuit? En dat is live geweldig om te zien. Formule 1 is saaaai tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |