Ik denk dat je je niet realiseert wat renovatie kost. Soms is die optie duurder als nieuwbouw.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Blijf apart dat er zoveel mensen om een woning zitten te springen,het aantal daklozen niet te tellen is en dit soort spooksteden niet door de overheid weer tot leven worden gebracht zodat er mensen in kunnen worden gehuisvest. Win- win situatie voor de gemeenschap.
Dat is absoluut waar. Renovatie is heel duur en nieuwbouw is uiteindelijk ook meer waard dan een renovatie.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet realiseert wat renovatie kost. Soms is die optie duurder als nieuwbouw.
Deze is in Groningen (Delfzijl), toch? Ik ben er wel eens geweest, maar alles zat potdicht toen. Als je kerkjes rustig van binnen wilt bekijken zijn er wel andere mogelijkheden in die buurt.quote:
Da's toch de oude Royal Sphinx fabriek?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef Monsieursander het volgende:
Als je Maastricht binnen komt rijden heb je aan de linkerkant bij de Sappi ook allemaal spookgebouwen. Ook eentje in de buurt van het centrum.
[ afbeelding ]
Jep. Heel groot en leeg. Zou een perfecte plek zijn voor een alternatief feest.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's toch de oude Royal Sphinx fabriek?
Doel is vrij toegankelijk.quote:
Als je autos gaat fotograferen, wees je er dan van bewust dat er nog steeds mensen wonen. Zet de motoren uit, en zet geen radios keihard aan. Daarnaast: een deur die dicht is betekent zeer waarschijnlijk dat er in dat huis nog iemand woont. Trap die deuren dus niet in. De overgebleven bewoners zullen je dankbaar zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus overdag gewoon toegankelijk? Dat is mooi, ga er binnenkort foto's maken met een stel auto's.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 1 april 2013 18:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je autos gaat fotograferen, wees je er dan van bewust dat er nog steeds mensen wonen. Zet de motoren uit, en zet geen radios keihard aan. Daarnaast: een deur die dicht is betekent zeer waarschijnlijk dat er in dat huis nog iemand woont. Trap die deuren dus niet in. De overgebleven bewoners zullen je dankbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |