abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:40:30 #251
405257 Fred0w
Life is Music
pi_143242566
Enkele weken geleden nog 5 panden gesloopt in Doel, stonden op instorten.
Zo raakt Doel steeds leger.
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)ligheidsoverwegingen
pi_143242995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kwam deze tegen op het algemeen luchtvaarttopic.

http://totallycoolpix.com(...)l-airport-in-cyprus/

[ afbeelding ]
Nu ik die foto's zie moet ik er ineens weer aan denken dat in Portugal vlak bij Faro een oude Constellation langs de kant van de weg lag, heeft iemand daar foto's van en/of ligt hij er nog steeds?
Ik ben er zelf destijds (>15 jr geleden) in geweest, en heb vast nog wel ergens een paar analoge foto's...

Herinner me ook een verlaten station bij Los Molares in Spanje maar daar heb ik geen foto's gemaakt :@ en laatst zag ik op google earth dat 't is gesloopt ;(
  zondag 10 augustus 2014 @ 00:11:30 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_143247728
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef k_man het volgende:
Wat een rare redenatie. Als het niet verkocht was zou je er wel gerust in kunnen breken?

Dit topic gaat toch over verlaten plekken? Niet over plaatsen om in te breken. Dat je überhaupt met zo'n opmerking komt. Het zegt wel iets over je normen en waarden.
En dan hou IK er rare redenaties op na. :') JIJ verwijt mij iets over normen en waarden op basis van jouw interpretatie en legt me vervolgens de woorden "je mag inbreken" in de mond. Wel eens gehoord van "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"?

'Verlaten' betekent niet dat er geen eigenaar meer is. Om jouw redenatie even aan te houden: alle urbexers op een verlaten terrein zouden dan dus aan het inbreken zijn.
Voor jouw informatie: ik hou me ver van inbraak, in tegenstelling tot de meeste tegenwoordige urbexers. Inbreken (waaronder ook het forceren van ramen en deuren valt) is namelijk een misdrijf. Wat ik wel doe (want 'slechts' een overtreding) is het binnenlopen van gebouwen en terreinen die niet zijn afgesloten. Daaronder vallen o.a. deuren, ramen en hekken die niet op slot zijn.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_143250346
quote:
13s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En dan hou IK er rare redenaties op na. :') JIJ verwijt mij iets over normen en waarden op basis van jouw interpretatie en legt me vervolgens de woorden "je mag inbreken" in de mond. Wel eens gehoord van "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"?

'Verlaten' betekent niet dat er geen eigenaar meer is. Om jouw redenatie even aan te houden: alle urbexers op een verlaten terrein zouden dan dus aan het inbreken zijn.
Voor jouw informatie: ik hou me ver van inbraak, in tegenstelling tot de meeste tegenwoordige urbexers. Inbreken (waaronder ook het forceren van ramen en deuren valt) is namelijk een misdrijf. Wat ik wel doe (want 'slechts' een overtreding) is het binnenlopen van gebouwen en terreinen die niet zijn afgesloten. Daaronder vallen o.a. deuren, ramen en hekken die niet op slot zijn.
Uh-huh. Wat een slecht verhaal. Leg dan maar eens uit waarom je het jammer vond dat dat vervallen huis in Groningen al verkocht is. Je zei namelijk dat dat jammer is omdat je dan het risico loopt dat je de nieuwe eigenaar daar tegenkomt. Het lijkt me echter totaal geen probleem als je de nieuwe eigenaar op de stoep voor het huis tegenkomt, dus kennelijk had je het over binnen.

En hoe je het ook wendt of keert, verkocht of niet, dat huis binnengaan is gewoon inbraak. Je wandelt daar echt niet even naar binnen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 02:05:52 #255
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_143250682
Dat jij dat een slechte reden vindt interesseert me geen bal. :{w
Een nieuwe eigenaar betekent naar alle waarschijnlijkheid dat deze het pand op een degelijke manier zal afsluiten. Daarmee wordt binnentreden automatisch inbraak (ik doe daarbij de aanname dat het pand nu niet afgesloten was). De kans dat je bij een poging nu de nieuwe eigenaar zal tegenkomen lijkt me bij een recent verkocht pand evident.
Niet te bezoeken voor urbexers dus en dat is jammer, want het is een klassiek urbexplaatsje wat je te zien krijgt op Funda.

Verder mag je de juridische definitie van inbraak nog een keer opzoeken. Ergens zonder toestemming binnengaan is niet automatisch inbraak en dus niet automatisch een strafbaar feit. Inbreken is door jou als term het topic binnengesleept, IK heb het nooit over inbreken gehad, laat staan over het goedkeuren daarvan. :W
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_143251215
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:05 schreef RonaldV het volgende:
Dat jij dat een slechte reden vindt interesseert me geen bal. :{w
Een nieuwe eigenaar betekent naar alle waarschijnlijkheid dat deze het pand op een degelijke manier zal afsluiten. Daarmee wordt binnentreden automatisch inbraak (ik doe daarbij de aanname dat het pand nu niet afgesloten was). De kans dat je bij een poging nu de nieuwe eigenaar zal tegenkomen lijkt me bij een recent verkocht pand evident.
Niet te bezoeken voor urbexers dus en dat is jammer, want het is een klassiek urbexplaatsje wat je te zien krijgt op Funda.

Verder mag je de juridische definitie van inbraak nog een keer opzoeken. Ergens zonder toestemming binnengaan is niet automatisch inbraak en dus niet automatisch een strafbaar feit. Inbreken is door jou als term het topic binnengesleept, IK heb het nooit over inbreken gehad, laat staan over het goedkeuren daarvan. :W
Oh, nu is het opeens omdat je niet door had dat dit pand gewoon afgesloten was? Tot maart dit jaar was het zelfs bewoond, tot de bewoonster overleed. Misschien moet je nog eens nalezen wat ik zei. Ik zei namelijk dat je dit pand niet zomaar kunt of kon betreden. Dus inbraak.
pi_143253486
Zet het voort in dm...
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:08:46 #258
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_143254054
De meest verbroken wet van Nederland:

Ook bij die verlaten energiecentrale die ik had gepost stonden NO ENTRY bordjes, maar heb ze niet gezien. :P
reset
pi_143527647
top topic
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_143604722

Poveglia island in Venetië

Lijkt me wel gaaf om een keer heen te gaan, helaas kwam ik pas achter het bestaan nadat ik in venetië was.. (en je moet iemand vinden die je erheen durft te brengen)

http://best-posts.com/?p=52430#sthash.QF5j6Q2B.dpbs
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_143614637
Interessant eilandje.

Volgens Wikipedia zou het binnenkort geveild worden.
pi_143623209
Landsschaftspark in Duisburg is ook erg gaaf.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_143692946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef Grunner het volgende:
Chernobyl lijkt me bijzonder om eens te bezoeken.
maatje van mij was dat van plan jaar geleden maar ging niet door omdat hij ruzie kreeg met zijn maatje,,, raar ja,,, ik dacht dat ook al 10 jaar geleden : hey ik wil een keer naar chernobil,,, bang voor straling was ik niet echt hey, ik ben niet bang voor de dood enzo,,, maar ik had nooit geld voor benzine...
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143692958
Bodie was wel fun..
pi_143693086
Jeetje, waarom wist ik niet dat deze topicreeks bestond :o Heb verlaten steden, huizen etc altijd fascinerend gevonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143693094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, waarom wist ik niet dat deze topicreeks bestond :o Heb verlaten steden, huizen etc altijd fascinerend gevonden.
Dit. Nja eigenlijk vinden mijn 2 vrjenden het fascinerend.
(she/her)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 06:21:59 #267
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_143693146
mooie foto's hier. die lege dorpen en steden zijn schitterend en een beetje creepy tegelijk.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_143694690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef pionnetje het volgende:

[..]

maatje van mij was dat van plan jaar geleden maar ging niet door omdat hij ruzie kreeg met zijn maatje,,, raar ja,,, ik dacht dat ook al 10 jaar geleden : hey ik wil een keer naar chernobil,,, bang voor straling was ik niet echt hey, ik ben niet bang voor de dood enzo,,, maar ik had nooit geld voor benzine...
Ik wilde het dit najaar doen maar de huidige onrust heeft mij doen besluiten om het uit te stellen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:46:58 #269
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_143694821
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik wilde het dit najaar doen maar de huidige onrust heeft mij doen besluiten om het uit te stellen.
Ik hoor verhalen dat je veel gebouwen niet meer in mag nu door instortingsgevaar, maar de gidsen daar doen niet zo moeilijk dus het zal vast nog wel gebeuren.
reset
pi_143713300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:46 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik hoor verhalen dat je veel gebouwen niet meer in mag nu door instortingsgevaar, maar de gidsen daar doen niet zo moeilijk dus het zal vast nog wel gebeuren.
Ik ga dan sowieso een tour met gids doen!

Maar zoals ik zei, eerst even wachten tot de storm weer is gaan liggen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 14:45:11 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143882763
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143889049
Volgens mij kan je Pripyat niet eens in zonder gids.

Ik wil eigenlijk in september gaan, ga sowieso die kant op dus misschien even doortrekken daarheen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:24:19 #273
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_143889154
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef junkiexp het volgende:
Volgens mij kan je Pripyat niet eens in zonder gids.

Ik wil eigenlijk in september gaan, ga sowieso die kant op dus misschien even doortrekken daarheen.
Mag misschien niet, maar een flesje wodka en een paar Dollar en het is mogelijk. Die agenten/soldaten stonden daar soms in trainingsbroeken. Je zal maar worden gestationeerd bij Chernobyl.. Een flesje wodka en een paar Dollar verzacht de pijn. :P
reset
pi_143889219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef pionnetje het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal. Niks meer aan doen.
pi_143889276
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Individual het volgende:

[..]

Mag misschien niet, maar een flesje wodka en een paar Dollar en het is mogelijk. Die agenten/soldaten stonden daar soms in trainingsbroeken. Je zal maar worden gestationeerd bij Chernobyl.. Een flesje wodka en een paar Dollar verzacht de pijn. :P
Oke duidelijk, maar is het slim?
Ik heb ook geen idee hoever je komt met de rondleiding.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')