Nu ik die foto's zie moet ik er ineens weer aan denken dat in Portugal vlak bij Faro een oude Constellation langs de kant van de weg lag, heeft iemand daar foto's van en/of ligt hij er nog steeds?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kwam deze tegen op het algemeen luchtvaarttopic.
http://totallycoolpix.com(...)l-airport-in-cyprus/
[ afbeelding ]
En dan hou IK er rare redenaties op na.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef k_man het volgende:
Wat een rare redenatie. Als het niet verkocht was zou je er wel gerust in kunnen breken?
Dit topic gaat toch over verlaten plekken? Niet over plaatsen om in te breken. Dat je überhaupt met zo'n opmerking komt. Het zegt wel iets over je normen en waarden.
Uh-huh. Wat een slecht verhaal. Leg dan maar eens uit waarom je het jammer vond dat dat vervallen huis in Groningen al verkocht is. Je zei namelijk dat dat jammer is omdat je dan het risico loopt dat je de nieuwe eigenaar daar tegenkomt. Het lijkt me echter totaal geen probleem als je de nieuwe eigenaar op de stoep voor het huis tegenkomt, dus kennelijk had je het over binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan hou IK er rare redenaties op na.JIJ verwijt mij iets over normen en waarden op basis van jouw interpretatie en legt me vervolgens de woorden "je mag inbreken" in de mond. Wel eens gehoord van "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"?
'Verlaten' betekent niet dat er geen eigenaar meer is. Om jouw redenatie even aan te houden: alle urbexers op een verlaten terrein zouden dan dus aan het inbreken zijn.
Voor jouw informatie: ik hou me ver van inbraak, in tegenstelling tot de meeste tegenwoordige urbexers. Inbreken (waaronder ook het forceren van ramen en deuren valt) is namelijk een misdrijf. Wat ik wel doe (want 'slechts' een overtreding) is het binnenlopen van gebouwen en terreinen die niet zijn afgesloten. Daaronder vallen o.a. deuren, ramen en hekken die niet op slot zijn.
Oh, nu is het opeens omdat je niet door had dat dit pand gewoon afgesloten was? Tot maart dit jaar was het zelfs bewoond, tot de bewoonster overleed. Misschien moet je nog eens nalezen wat ik zei. Ik zei namelijk dat je dit pand niet zomaar kunt of kon betreden. Dus inbraak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:05 schreef RonaldV het volgende:
Dat jij dat een slechte reden vindt interesseert me geen bal.![]()
Een nieuwe eigenaar betekent naar alle waarschijnlijkheid dat deze het pand op een degelijke manier zal afsluiten. Daarmee wordt binnentreden automatisch inbraak (ik doe daarbij de aanname dat het pand nu niet afgesloten was). De kans dat je bij een poging nu de nieuwe eigenaar zal tegenkomen lijkt me bij een recent verkocht pand evident.
Niet te bezoeken voor urbexers dus en dat is jammer, want het is een klassiek urbexplaatsje wat je te zien krijgt op Funda.
Verder mag je de juridische definitie van inbraak nog een keer opzoeken. Ergens zonder toestemming binnengaan is niet automatisch inbraak en dus niet automatisch een strafbaar feit. Inbreken is door jou als term het topic binnengesleept, IK heb het nooit over inbreken gehad, laat staan over het goedkeuren daarvan.
maatje van mij was dat van plan jaar geleden maar ging niet door omdat hij ruzie kreeg met zijn maatje,,, raar ja,,, ik dacht dat ook al 10 jaar geleden : hey ik wil een keer naar chernobil,,, bang voor straling was ik niet echt hey, ik ben niet bang voor de dood enzo,,, maar ik had nooit geld voor benzine...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef Grunner het volgende:
Chernobyl lijkt me bijzonder om eens te bezoeken.
Dit. Nja eigenlijk vinden mijn 2 vrjenden het fascinerend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, waarom wist ik niet dat deze topicreeks bestondHeb verlaten steden, huizen etc altijd fascinerend gevonden.
Ik wilde het dit najaar doen maar de huidige onrust heeft mij doen besluiten om het uit te stellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef pionnetje het volgende:
[..]
maatje van mij was dat van plan jaar geleden maar ging niet door omdat hij ruzie kreeg met zijn maatje,,, raar ja,,, ik dacht dat ook al 10 jaar geleden : hey ik wil een keer naar chernobil,,, bang voor straling was ik niet echt hey, ik ben niet bang voor de dood enzo,,, maar ik had nooit geld voor benzine...
Ik hoor verhalen dat je veel gebouwen niet meer in mag nu door instortingsgevaar, maar de gidsen daar doen niet zo moeilijk dus het zal vast nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde het dit najaar doen maar de huidige onrust heeft mij doen besluiten om het uit te stellen.
Ik ga dan sowieso een tour met gids doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoor verhalen dat je veel gebouwen niet meer in mag nu door instortingsgevaar, maar de gidsen daar doen niet zo moeilijk dus het zal vast nog wel gebeuren.
Mag misschien niet, maar een flesje wodka en een paar Dollar en het is mogelijk. Die agenten/soldaten stonden daar soms in trainingsbroeken. Je zal maar worden gestationeerd bij Chernobyl.. Een flesje wodka en een paar Dollar verzacht de pijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef junkiexp het volgende:
Volgens mij kan je Pripyat niet eens in zonder gids.
Ik wil eigenlijk in september gaan, ga sowieso die kant op dus misschien even doortrekken daarheen.
Duidelijk verhaal. Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef pionnetje het volgende:
[..]
maatje van mij was dat van plan jaar geleden maar ging niet door omdat hij ruzie kreeg met zijn maatje,,, raar ja,,, ik dacht dat ook al 10 jaar geleden : hey ik wil een keer naar chernobil,,, bang voor straling was ik niet echt hey, ik ben niet bang voor de dood enzo,,, maar ik had nooit geld voor benzine...
Oke duidelijk, maar is het slim?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Mag misschien niet, maar een flesje wodka en een paar Dollar en het is mogelijk. Die agenten/soldaten stonden daar soms in trainingsbroeken. Je zal maar worden gestationeerd bij Chernobyl.. Een flesje wodka en een paar Dollar verzacht de pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |