Misschien dat ze bij de kat minder agressief was omdat je kat over het jong heem gekropen is (iets met geur)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Doen Nederlandse herten ook wel zoiets in uiterste nood?
Moet wel zeggen dat die moeder vooral terughoudend was bij die kat dus die zag ze als een mindere bedreiging...
je weet dat een grote hond minder snel is en minder flex dan een kat.....mag ik hopen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef trovey het volgende:
Zal best alhoewel we dat hier in Nederland zelden zullen zien omdat hier de herten normaal niet in de straat lopen.Die kat was waarschijnlijk door de grootte niet meteen een bedreiging voor het jong maar kon ook een paar trappen krijgen na die hond. Trouwens die kat was wat slimmer dan die hond, die kat koos het hazenpad terwijl die hond niet echt een poging deed om weg te komen of zich te verdedigen
. Nog iets bekend hoe het met de kat en met name de hond is afgelopen?
In de beschrijving staat dat de hond aanvankelijk mank liep maar daarna weer is hersteldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef trovey het volgende:
Nog iets bekend hoe het met de kat en met name de hond is afgelopen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef eleusis het volgende:
[..]
In de beschrijving staat dat de hond aanvankelijk mank liep maar daarna weer is hersteld
Wees blij dat 't geen mannetje was anders ging die hond een aardig stukje vliegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
[..]
want die hertenhoeven lijken me hard aankomen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:33 schreef Faithfulness het volgende:
Ik snap al die reacties hier niet.
Ja, hartstikke goed dat mama haar baby () beschermt, maar daar wordt wel een hond in elkaar geschopt.
Dat wijf dat staat te gillen. Mijn eerste reactie zou zijn om mijn hond veilig te stellen. En ja, ik als chihuahua-eigenaresse heb daar ervaring mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het een mens was geweest die het zou doen zou ik zeggenmaar dit is een hertenmoeder die haar jong in bescherming neemt (ook al doet die hond niets). Wellicht hadden de toeschouwers niet door moeten filmen maar in moeten grijpen door te proberen het hert bij de hond weg te jagen...maar ja dat had geen leuk filmpje opgeleverd waar je mee kunt scoren op internet
. Je eigenlijke klacht luidt dus...waarom grijpen die mensen niet in?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat wijf dat staat te gillen. Mijn eerste reactie zou zijn om mijn hond veilig te stellen. En ja, ik als chihuahua-eigenaresse heb daar ervaring mee.![]()
Die hond had gewoon aan de lijn moeten zitten.
Dus ja, dat is mijn klacht inderdaad. Ik vind 't ook helemaal niet tof om naar te kijken.
2.5 men reactiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:46 schreef Repeat het volgende:
Kuthert. Die hond staat daar gewoon te chillen en wordt uit het niks aangevallen. Uncalled for.
nee Nederlandse herten doen zoiets nooit, die gaan eerst thee drinken en praten, vooral Amsterdamse herten houden van thee...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Doen Nederlandse herten ook wel zoiets in uiterste nood?
Moet wel zeggen dat die moeder vooral terughoudend was bij die kat dus die zag ze als een mindere bedreiging...
Nee , die kat had al dood moeten zijn. Kutdieren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef blup het volgende:
Gelukkig is het goed gekomen met hem, kk hert valt hem zomaar van achteraan..
(hond moet aan de lijn? Nee, die hert die hoort daar niet te zijn, 't had ook een klein kind kunnen zijn)
Ooooh ik huil.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:33 schreef Faithfulness het volgende:
Ik snap al die reacties hier niet.
Ja, hartstikke goed dat mama haar baby () beschermt, maar daar wordt wel een hond in elkaar geschopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |