Als je 2 stempels hebt kun je t figuurtje van stempel naar stempel overhevelen he, dan issie in spiegelbeeldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, die plates!!
Ze hebben ongeveer elke afbeelding ook in spiegelbeed, en dat is dus echt briljant!!![]()
Ik haat het dat ze alleen 1 kant op staan op de konadplates, want dan krijg je je nagels dus niet mooi symmetrisch..
si... thats me.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij was toch degene die laatst vroeg of dit goed gelukt was??? Sorry, soms haal ik alles en iedereen door elkaar
O zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Handig om te zien wat je hebt en welke kleur dat heeft buiten het flesje
Heel mooi lakjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef mirannie het volgende:
Zoya Areetha bij het raam
[ afbeelding ]
Zoya Areetha zonder direct licht erop
[ afbeelding ]
Let niet op de verschrikkelijke nagelriemen. Als de lak straks goed droog is, ga ik smeren met vasseline, iets anders werkt bij mij toch niet.
Morgen ga ik ´m bestempelen met CG Harmony
echt, die creaties van jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef buzzwheedle het volgende:
Hello, daar ben ik weer is, heleboel topics gemist maar zo even snel de foto's scrollen.
Heb momenteel zulke slechte nagels dat ik er sinds tijden maar weer eens acryl op heb geknald, in de hoop dat ik dan als ze wat gegroeid zijn het splijtende deel er af kan vijlen.
Acrylen is niet helemaal netjes gegaan maar het zit wel stevig en dat is ook wat waard.
Dit waren mijn creaties:
[ afbeelding ]
nog zonder acryl, yellow polka dot
[ afbeelding ]
strandnagels
[ afbeelding ]
duochrome van nubar
[ afbeelding ]
wk nagels
[ afbeelding ]
claire's mood polish rose (zie er niet veel van)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Loqi het volgende:
Zoya Mimi![]()
Dies niet blauw uiteraard, maar mijn camera vindt paars niet leuk om te fotograferen (en laat dat nou net mn lievelingskleur zijn)
schaduw
[ afbeelding ]
zon
[ afbeelding ]
Beide niet kleurecht dus
Die lak is zeer mooiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
I Sea You
Stempeltje is niet zo heel goed gelukt, maar vooruit. Kleurtje vind ik we heel mooi.
Grappig wel, kleurtjes tot nu toe passen allemaal nog wel aardig bij mijn kleurtype geloof ik, warm-diep-gedempt. Vooral dat laatste zeg maar.![]()
![]()
Gaat goed met je nagels zeg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Dzjonka het volgende:
Zoals beloofd heb ik al mijn nagels gelakt met Into the jungle van Essence. Het is een beetje rare lak, soms dun, soms dikHeel raar, dacht dat mijn basecoat niet goed droog was ofzo. Uiteindelijk na 2 en bij sommige nagels 3 lagen zat ie er toch acceptabel op. De kleur is erg leuk, maar klote lakken. En dat terwijl een ander lakje uit dezelfde serie wel echt lekker lakt
Ik moet hem maar een beetje verdunnen ofzo.
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is echt megalang voor mij. Heb ik niet geknipt en zo min mogelijk gevijld sinds ik gestopt ben met bijten. Ringvinger is echter gesneuveld met groente snijden, maar de rest groeit wel ok... Pinknagel groeit erg langzaam vergeleken met de rest....
11 mei waren ze nog zo![]()
en toen waren ze al een week niet gebeten
![]()
http://i50.tinypic.com/2dj29ab.jpg
Ook al van die perfecte voetjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef AmyGrace het volgende:
Zeuw..ik ben weer klaar voor morgen!![]()
[ link | afbeelding ]
De lak is super maar meid, haal die nagels er af!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef liiszle het volgende:
mijn nageltjes de afgelopen 3 dagen
show your feet blauw met golden rose flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu het er af om oranje nagels te maken. morgen naar de Arena![]()
Strakke french maken is behoorlijk lastig vind ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Mijn buit van vandaag nu ik vakantie heb! En meteen m'n mani van de laatste dagen. Jammer dat er een stuk nagel is afgeknaptnu moet alles eraf. Niet zo heel netjes gelakt maar ik vond het toch leuk.
[ afbeelding ]
Kaleidoscope Him Out!
Nu ga ik maar eens kijken wat er nog te redden is van m'n nagel.
Tof!!quote:
Als je zo'n plaatje van een stempel op en andere stempel stempelt, heb je het spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, die plates!!
Ze hebben ongeveer elke afbeelding ook in spiegelbeed, en dat is dus echt briljant!!![]()
Ik haat het dat ze alleen 1 kant op staan op de konadplates, want dan krijg je je nagels dus niet mooi symmetrisch..
Mooiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef liiszle het volgende:
mijn nageltjes de afgelopen 3 dagen
show your feet blauw met golden rose flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu het er af om oranje nagels te maken. morgen naar de Arena![]()
Wow!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tof! Zijn daar nou tutorials van? Zie ze overal en vind het heeeel mooi, van die roosjes.
Zag 'm net op je blog, wat een fantastisch kleurtjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Even snel een mixje laten zien
Green Dream![]()
[ afbeelding ]
NEGENquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef E.T. het volgende:
was het nou 8 of 9 flesjes in een flatrate-box bij TD?
Ben het vergeten
Lekker gefaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Buit van een dagje shoppen (Happy panda)
[ afbeelding ]
13, 09.
[ afbeelding ]
DV8, C-c-courage.
[ afbeelding ]
Lilac Fantasy.
[ afbeelding ]
Mad about you.
En deze heb ik gekregen. Ja, een OPI uit de Nederlandse winkels.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Voor de dames die Mad as a Hatter zoeken, nog minstens 5 potjes in de Sephora in de V&D.
Heb je 1 euro betaald voor die Mad About You of meer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Buit van een dagje shoppen (Happy panda)
[ afbeelding ]
13, 09.
[ afbeelding ]
DV8, C-c-courage.
[ afbeelding ]
Lilac Fantasy.
[ afbeelding ]
Mad about you.
En deze heb ik gekregen. Ja, een OPI uit de Nederlandse winkels.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Voor de dames die Mad as a Hatter zoeken, nog minstens 5 potjes in de Sephora in de V&D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |