Terecht. Poepgames.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes!
De Tales of... studio van Namco schijnt het moeilijk te hebben. Als die over de kop gaan ga ik een marathonsessie Tales of Vesperia en Tales of Symphonia doen!
Wat is THX?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Calibratie is amper nodig bij THX mode. Panasonic heeft briljante startwaardes. Deze TV zal na 100 uur spelen mooier en mooier beeld krijgen.
Die TV van jou heeft een THX® gecertificeerd paneel. Briljante default calibratie. Gijs lees je anders eerst eens even inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is THX?
Ik moet bekennen dat ik me er totaal niet in verdiept heb. Ik hobbel achter jullie aan.
Ik snap het ook niet, ik dacht dat THX een geluid-iets wasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is THX?
Ik moet bekennen dat ik me er totaal niet in verdiept heb. Ik hobbel achter jullie aan.
Alles weg?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:57 schreef Wessiej het volgende:
Oh my, gekke mensen proberen mijn creditcard leeg te halen
Nee, ing heeft het tegen gehoudenquote:
7 juli Monkey Island 2quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, ing heeft het tegen gehoudenNu kan ik even geen ipod spellekes kopen
. Stoute negers ergens.
ING heeft mij ook al eens gebeld toen ik vijf pre-orders tegelijk had gedaan ofzo. Dat vonden ze verdacht. Goed bezig die ING.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, ing heeft het tegen gehoudenNu kan ik even geen ipod spellekes kopen
. Stoute negers ergens.
Ik wist niet dat een slechte gamesmaak een teken van fraude was?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
ING heeft mij ook al eens gebeld toen ik vijf pre-orders tegelijk had gedaan ofzo. Dat vonden ze verdacht. Goed bezig die ING.
Proestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een slechte gamesmaak een teken van fraude was?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een slechte gamesmaak een teken van fraude was?
Ik zie zo'n bankmedewerkers achter een schermpje zitten, en opeens ziet hij vijf pre-orders voor Tales of... games. En dan zo'n blik van WTF?quote:
wat heb je nu gekocht en voor hoeveel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...leve de economische crisis en verkopers die haast hebben om het WK te kunnen kijken.
Werelddeal gemaakt!![]()
![]()
Iemand een Panasonic Lumix camera en 32" Sony Bravia HD Ready (3 jaar oud, scherm vorig jaar vervangen) kopen? Gijsjesprijs.Kep?
Lees terug.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:43 schreef kepler het volgende:
[..]
wat heb je nu gekocht en voor hoeveel?
Nee man, mn tv doet het nog gewoon.. kan 1000 euro beter besteden danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen hier eind dit jaar dezelfde Pana?Stelletje meelopers
Iets meer dan 1500 euro samen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Nice, goede keus. Hoeveel heb je uiteindelijk betaald dan?
Wat een lief kaboutertjequote:
en de tv los? Ik ga of over twee weken eentje halen, of een maandje laterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iets meer dan 1500 euro samen.
Ik kreeg ook nog een oranje strandhanddoek.
989quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef kepler het volgende:
[..]
en de tv los? Ik ga of over twee weken eentje halen, of een maandje later
Zo kun je een relatie natuurlijk ook verbrekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers.. ik dacht dat sistyria mijn vriendin was...
Vies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahahaha FOK!![]()
Dit wordt gepost in KPD:
[ afbeelding ]
Reactie daarop:
[..]
Zo kun je een relatie natuurlijk ook verbreken![]()
Vanaf hierrrr:
http://forum.fok.nl/topic/1469292/3/50#83025376
Vies? Een ongeschoren oksel is vies. Dit is gewoon ranzig en goor. Aandachttrekkerij van een stel inteelt users die zich alleen in een pikdonkere kamer zouden mogen voortplanten.quote:
Ja..... , eindelijk is die daar dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:05 schreef Bastard het volgende:
22:40 is onze zoon Max geboren.
Hij weegt 4340 gram (dikke poemel met speknek) 51 cm lang .. en hij is zo verschrikkkkkelijk lief![]()
![]()
![]()
Drinkt al flink, en alles werkt aan hem![]()
![]()
Morgen foto's ofzo
Quinnyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Quinny het volgende:
Ja..... , eindelijk is die daar dan.
Gefeliciteerd met MaxWat een flinkerd zeg.
Eerst zien, dan gelovenquote:
quote:
Ja hoor alles gaat goed hier. Beetje druk met kids, werk , verven, inpakken, schoonmaken en Sjo.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor alles gaat goed hier. Beetje druk met kids, werk , verven, inpakken, schoonmaken en Sjo.
Met jou ook alles goed?
Niet in Nepal. Ik zou daar gaan raften of canyoning, bungeejumping kan ook op de pier in Scheveningenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kep? Heb jij dit ook gedaan?
http://www.thelastresort.com.np/content/28
Raften staat al op het programma. Maar ben er nog niet uit. Het kost je toch een dag die je ook in Kathmandu kunt besteden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Niet in Nepal. Ik zou daar gaan raften of canyoning, bungeejumping kan ook op de pier in Scheveningen
Wat is je Tweet photos dinges adres ook alweerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Raften staat al op het programma. Maar ben er nog niet uit. Het kost je toch een dag die je ook in Kathmandu kunt besteden.
Kathmandu is niet zo interessant, binnen twee dagen heb je het wel gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Raften staat al op het programma. Maar ben er nog niet uit. Het kost je toch een dag die je ook in Kathmandu kunt besteden.
http://twitpic.com/stroliequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is je Tweet photos dinges adres ook alweer
Ik ben er 2 dagen aan het begin van de reis, en 2 dagen aan het einde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Kathmandu is niet zo interessant, binnen twee dagen heb je het wel gezien.
Als ik een iPhone heb begin ik er ook aan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://twitpic.com/strolie
Maar hij is nu nog even leeg. Heb ruzie met mijn Tweet app. Die gebruikt opeens een site van imageshack waar ik niet om gevraagd heb?
maar ben wel voornemens hem intensiever te gaan gebruiken.
Best leuk! Ik heb nu Tweedeck gedownload. Snelste twitter app.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik een iPhone heb begin ik er ook aan!
Mobiel vind ik twitter en twitpic meer waarde hebben dan van achter je laptop! Wat is dat Mobileme eigenlijk,... van Apple?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Best leuk! Ik heb nu Tweedeck gedownload. Snelste twitter app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |