Dit dus.quote:
Gelijkspelletje tussen Mexico en Uruguay enquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:03 schreef Bastard het volgende:
Leuk voor de mexicanen, Frankrijk zo goed als eruit
Ubisoft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed 2.5 gaat gewoon fullprice worden eh, met een adviesprijs van 60 of 70. Die LE gaat voor 90 de winkel in
Vandaag Duitsland en Engeland spelen geloof ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelijkspelletje tussen Mexico en Uruguay enFrankrijk
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelijkspelletje tussen Mexico en Uruguay enFrankrijk
Assassin's Creed 2.5 gaat gewoon fullprice worden eh, met een adviesprijs van 60 of 70. Die LE gaat voor 90 de winkel in
quote:Gran Turismo 5 will feature over 1000 cars, the most ever in the series. It’s a collection of the hottest and most desirable cars from around the world, both past and present.
There are two tiers of cars in Gran Turismo 5--Premium cars and Standard cars. The differences between the two are as follows:
PREMIUM CARS:
From the seductive curves of exotic sports cars, to the inviting sight of the road ahead when you slide into the driver’s seat and peer past the glass, down to the intricately detailed instrument panel and dashboard... Every one of the over 200 premium cars recreate every last detail of the car, inside and out.
Gran Turismo 5 contains over 200 of these "Premium" level cars.
STANDARD CARS:
The massive lineup of cars from past Gran Turismo games has been beautifully recreated through the latest technology and the Playstation 3’s cutting-edge graphics.
Gran Turismo 5 feature an astounding 800+ cars, a vast collection covering a wide range of eras and categories.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar eens een Sony fail doen?80% van de auto's in GT5 is niet volledig:
[..]
Veel betere manier ook. 1000+ auto's tot in detail direct op disc zetten is geen doen, voor geen enkele developer. Als ze nou beginnen met die 200+ auto's die ze als premium uitbrengen kunnen ze de komende 5 jaar elke week 3 auto's uitbrengen om alsnog aan die 1000 te komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza heeft alle auto's tot in detail.. en daar komen iedere maand 10 auto's bij.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
,..................................................................quote:
Inderdaad W. Je bent beter dan dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
games.fok.nl trouwens![]()
Wessiej, ga weg daar man
Wat is de FAIL deze keer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej, ga weg daar man
Die zijn duidelijk gevluchtquote:Noord-Korea belegt persconferentie na verdwijning spelers
Vier spelers van Noord-Korea ontbraken bij de openingswedstrijd van het land tegen Brazilië (1-2). De spelers stonden dinsdag niet op het wedstrijdformulier dat de Noord-Koreanen aan de FIFA overhandigden.
Het gaat om doelman Kim Myong Won, de middenvelders Kim Kyong Il en Pak Sung Hyok en de aanvaller An Chol Hyok. Vrijdag is er een persconferentie belegd door de Noord-Koreaanse voetbalbond.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)?from=video.carousel
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej, ga weg daar man
Wessiej ga gewoon weg, pleeg een Wouter Bosjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Ik heb geen vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wessiej ga gewoon weg, pleeg een Wouter Bosje
Homo!quote:
Ik ben bang van wel. VVD gaat echt niet tussen 3 linkse clubs zitten. Ik zou het overigens wel zien zitten met CDA ipv PvdA. Of is dat geen meerderheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Cohen wil ook helemaal niks
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_CDA__.html?p=1,1
Wordt weer stemmen hoor mensen!
VVD-CDA-D66 was mijn gewenste coalitie, maar dat zit er niet in (31+21+10). Zelfs met GL lukt het niet dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. VVD gaat echt niet tussen 3 linkse clubs zitten. Ik zou het overigens wel zien zitten met CDA ipv PvdA. Of is dat geen meerderheid?
Ja, maar CDA wil ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. VVD gaat echt niet tussen 3 linkse clubs zitten. Ik zou het overigens wel zien zitten met CDA ipv PvdA. Of is dat geen meerderheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |