Ja, klinkt raar haha weet ik, maar dat was om me te troosten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Stadtaffe het volgende:
"En mn zus begon me te troosten enzo, en probeerde papa's hand te pakken, om op mijn been te leggen."
Lol whut
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Stadtaffe het volgende:
"En mn zus begon me te troosten enzo, en probeerde papa's hand te pakken, om op mijn been te leggen."
Lol whut
Nee, helemaal niet. Hij weet niks van die familie af + andere vriendjes waren er niet echt. Dat waren meer 'scharrels' die niet bij mij thuis kwamen. Deze is sirieus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef RedBitch het volgende:
Triest dat je vader zo reageert, is er misschien een onderliggende reden voor?
bvb dat hij desbetreffende familie kent, of dat er rottige ervaringen zijn met eerdere vriendjes van je?
Wat voor fucking spelletjes spelen jullie daar thuis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef lutjewicht het volgende:
Hallo,
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet, waarvan ik echte kriebels heb.
Hij is net 17, en ik net 15, dus leeftijd is het probleem niet.
Maar nou was hij gister bij mij ( bij mijn moeder thuis ) , en dat was erg gezellig.
Laten we het zo zeggen, we zijn verliefd!
Nu moest ik het dus ook wel tegen mijn vader vertellen, want ben zijn dochter natuurlijk.
Dus toen ik gisteravond thuis kwam van mijn moeder weg, had ik het verteld.
Ik was harstikke vrolijk natuurlijk, want ik heb een vriend.
Alleen is vaderlief het er niet mee eens, hij accepteerd het niet.
Nog nooit heeft hij hem ontmoet, nog nooit had ik wat over hem verteld.
Hij is niet blij voor me, en vriendlief is hier niet welkom.
Omdat hij uit een 'dorp' komt, waar nogal arrogante mensen wonen.
Dat waren een paar van mijn vaders woorden, wat nogal hard aan kwam.
Mijn vriend had gister bij mij gegeten, en daar was vadertjelief het ook niet mee eens.
Ik zei toen tegen hem, je moet blij voor me zijn, waarop zijn antwoord was:
Waarom moet ik blij voor je zijn? Kan er niet blij om zijn.
Dat deed me heel erg pijn, de man die mijn beste vriend is, doet mij pijn.
Vanmiddag was ik met een vriendin naar het ziekenhuis geweest.
Haar moeder is afgevoerd met ambulance dus wou ik haar even steunen.
Toen ik weer thuis kwam, wisten mijn broer en zus het inmiddels ook al.
Had mijn moeder hun verteld, die het wel leuk voor me vind.
Dus toen werd mijn vader alweer koppig en barste het weer los.
Ik zei tegen hem als hij hier wel komt, dan doe je normaal tegen hem.
En toen zei die gewoon keihard: NEE!
Ik werd alsmaar bozer en maar bozer, en het hield niet op.
Op een duur begon ik te huilen want het doet pijn wat die allemaal zegt.
Mijn zus vond het ook raar en zei dat papa me voor de gek hield.
Daar reageerde hij niet op, totdat mijn zus vroeg: Ja toch pap?
En weer zei die keihard: NEE!
Toen zei mn zus ach geef je dochter eens een knuffel, wou die niet.
En mn zus begon me te troosten enzo, en probeerde papa's hand te pakken, om op mijn been te leggen.
Daar werd die boos om en begon raar te doen tegen haar.
Ik snap het niet hoor, waarom zo'n probleem maken.
Komop, een vader hoort toch blij te zijn voor zn meisje?
Of is die bang me kwijt te raken?
Ik zit er best wel mee..
Ik bedoel, hij heeft hem nog nooit ontmoet, dus vooroordelen zijn het gewoon.
Liefs, x
Nee, want dat maakt hem echt niet uit. Tussen mijn zus en haar vriend scheelt 10 jaar. ( zus is 20, haar vriend is 30) . Toen zij elkaar leerden kennen was zij 16 en hij dus 26. Dus dan zou ik niet weten waarom het bij mij wel uitmaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:49 schreef mschol het volgende:
jij 15 en hij 17?
en je denkt serieus dat de leeftijd geen rol speelt voor je vader?
Nogmaals, jammer dat je vader zo reageert, tuurlijk hoeft hij het niet altijd eens te zijn met je vriendenkeuze.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:49 schreef lutjewicht het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hij weet niks van die familie af + andere vriendjes waren er niet echt. Dat waren meer 'scharrels' die niet bij mij thuis kwamen. Deze is sirieus.
Bij mijn broer en zus ging het niet zo, zeker niet. Hij nam tenminste wel de moeite om ze te leren kennen. En hij kent de familie niet, en weet er niks van af. Hij weet nog niet eens zijn achternaam hij doet niet eens moeite om er na te vragen. Ja ben de enigste die nog thuis woont, klinkt misschien arrogant maar ik ben wel zijn lievelingetje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef GizartFRL het volgende:
Ging het zo ook bij je broer en zus?
Heeft hij wat tegen de familie van je vriend ( misschien iets van vroeger, vraag vorozichtig aan de familie van je vriend ( of laat het je vriend zelf vragen) of zij je vader kennen.
Was/ben jij je vaders lievelingetjes ten opzichte van je broer/zus?
Met je scharrelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef lutjewicht het volgende:
[..]
Bij mijn broer en zus ging het niet zo, zeker niet. Hij nam tenminste wel de moeite om ze te leren kennen. En hij kent de familie niet, en weet er niks van af. Hij weet nog niet eens zijn achternaam hij doet niet eens moeite om er na te vragen. Ja ben de enigste die nog thuis woont, klinkt misschien arrogant maar ik ben wel zijn lievelingetje.
hahaha nee dat is het ook niet! Gewoon een nederlander zoals ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef Meddo het volgende:
Is het niet gewoon een Marokkaan??
Dat zou een hoop verklaren
Denk dat hij gewoon aan het idee moet wennen, en als het een een aardige jongen is zie ik het probleem niet zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef lutjewicht het volgende:
[..]
hahaha nee dat is het ook niet! Gewoon een nederlander zoals ik.
Misschien draait ie nog wel bij!
Bedankt voor jullie reacties, lief.
Moet hij hem wel eerst willen leren kennen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon aan het idee moet wennen, en als het een een aardige jongen is zie ik het probleem niet zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |