Hallo allemaal,
Wegens behalen van een prijs bij de Emma-meting en het al tijden vooruit willen gaan in Db's gaat mijn huidige inbouw de verkoop in.
Dit alles is nu ongeveer 3maanden af, waarvan de versterker een half jaar in gebruik is. De subs al wat langer, maar zijn dan in ieder geval goed ingespeeld (zeker niet gaar ofzo). Al met al goed voor 130dB +
De instalatie is zo opgebouwd dat hij makkelijk uit elkaar te schroeven is, zodat de kisten ook los te gebruiken zijn.
Vraagprijs is ¤300,00.
Wat krijg je daarvoor :
2keer Pioneer sub (250rms , 400max (is mij verteld, dus niet zeker!)
Fusion PP-AM8004 met op 4ohm 2keer 225rms (NieuwPrijs nu ¤250)
1keer condensator 1farad merk toxic
complete gesloten kisten + inbouw + bodemplaat tbv corsa a. (deze zit nu met enige aanpassing in mn Astra f. is daar ook nog in te beluisteren) afwerking met stuk zeil in blokjesmotief, traanplaatsticker en hoekprofieltjes.
foto's van de inbouw :
![]()
Hier zit de instalatie in de corsa, fusion versterker zit rechts.. de ground zero links gaat niet weg. Ook het verdeelblokje aan de onderzijde gaat niet weg.
![]()
Bovenste condensator gaat niet weg!
![]()
De instalatie momenteel.
Ophalen kan in Oostburg, verzenden lijkt me wat overdreven maar eventueel in de buurt van Goes afspreken kan ook. Prijs is niet bespreekbaar, aangezien je alleen de versterker al voor dit bedrag zo'n beetje koopt.
Omdat het niet storm loopt op de complete set doe ik ook aan losse verkoop. Let op prijzen excl. verzending.
Losse verkoop :
Condensator (1x) ¤30,00
per stukVersterker Fusion PPam8004
2keer 225rms @ 4ohm gebrugd
4keer 110rms @ 2ohm
Incl doos, half jaar gespeeld helaas geen bon meer.
¤175,00 (nieuwprijs 1jaar terug 265,00)
Pioneer woofers (2x) geen gegevens bekend, 10inch 250rms dacht ik..
¤30,00 per stuk incl. kist (gaan pas weg als de versterker ook weg is)
Bekabeling en rail blijf ik alsnog zelf houden.
[ Bericht 0% gewijzigd door robertzone op 19-06-2010 19:54:44 ]