Ehm, dan ben ik al 18 hoor. Ik mag al met knex spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef pongping het volgende:
Jongen, je bent 17 man. Ga gewoon naar de ballenbak voor je verjaardag in plaats van stoer te doen met een BBQ
Ja, maar niet met vuur, dus trek de twister en de shandy maar uit de kastquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ehm, dan ben ik al 18 hoor. Ik mag al met knex spelen.
Oh en niet zeggen maar het kinderfeestje is bij macdonalds en we mogen allemaal een happymeal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:27 schreef pongping het volgende:
[..]
Ja, maar niet met vuur, dus trek de twister en de shandy maar uit de kast
Wat is dit mattie, op mijn uitnodiging staat op dat we zwemkleding mee moeten en je zei niet wat we gingen doen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh en niet zeggen maar het kinderfeestje is bij macdonalds en we mogen allemaal een happymeal.
Zeer terechte (sub)klacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
sub klacht: Mensen die barbeknoeien zeggen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
sub klacht: Mensen die barbeknoeien zeggen.
Treur niet, mannen zijn gek op meiden met een wet-look.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef Science_fiction het volgende:
En ik zou op straat in mn zomerse outfit voetbal kijken en met jongens flirten
hahahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Treur niet, mannen zijn gek op meiden met een wet-look.Moet je wel een strak shirt aantrekken he.
Zeg, HEB ik jou wel eens verteld hé, dat ik jou wel eens zou willen geven?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Treur niet, mannen zijn gek op meiden met een wet-look.Moet je wel een strak shirt aantrekken he.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat is dit mattie, op mijn uitnodiging staat op dat we zwemkleding mee moeten en je zei niet wat we gingen doen!
Over een pot bier zingen en dan powerdrink van de Aldi in je hand hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |