quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bow for my All Stars.![]()
Niks gympies
quote:
Het is ook niet het standaard model All Stars, maar die lage. Dus zeg maar niet tot de enkel maar wat lager. Misschien daardoor?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik door de "stand" van je veters. Ik moest ze altijd vrij strak hebben zo omdat ik smalle voeten heb.
En woar is die strop?
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.quote:
Ja, dat weet ik niet! Neem hem gewoon mee morgen en dan kijken we van tevoren nog eventjes!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.
Ach we zien het morgen ook allemaal wel.
Mocht t niks zijn zitten we ook zo in de stad voor een of ander oranje prulletjequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet! Neem hem gewoon mee morgen en dan kijken we van tevoren nog eventjes!
Dat bewaar ik voor morgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie mogen me ook best uitlachen hoor, om dat gemiep.
Dan moet je of zo'n fortuinknoop leggen (die ik niet voor elkaar krijg) of de bovenste knoopjes los en dan ook de stropdas los.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar staat het niet dom om een 'gewone' strop onder zo'n huge kraag te draaien.
Ach we zien het morgen ook allemaal wel.
We maken er morgen wel wat van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor morgen![]()
Die stropdas moet je ook just for fun 'los' omhangen. Niet netjes om doen
Ja ik doe er sowieso niks onder, anders ga ik dood van de hitte. Dit was nu gewoon ff om dat ik deze aan had en alleen ff voor de lengte ging passenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Oh en geen t-shirt er onder dat je er zo duidelijk onder ziet.
En wat meer knopen open.
/Tha_Erik
Een giraffe?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, er ligt weer een dood beest in mijn huis. Maar ik durf niet te gaan kijken wat het is. De vorige twee keer dat ik dat deed bleek het nog te leven(respectievelijk een kikker en een muis)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook geen oranje sjaaltje trouwens o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |