preciesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Niet standaard pretty, maar gewoon enorme uitstraling van een toffe stoere lieve geile gozer. Man.
Ik heb hem deze week al 2x gezien: The Hangover + The A-Team
quote:
Ja, maar ik dacht, laat ik die maar niet posten, anders is het "eewwwww je post foto's van kinderen" niet van de lucht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind hier zijn broer er beter uitzien, qua lichaam.
ik wil ze allebeiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind hier zijn broer er beter uitzien, qua lichaam.
zal wel een gevalletje, je moest er bij zijn om het leuk te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
lachte me kapot![]()
ik ben x, Is is mn Griekse amigo
Ellenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Steve het volgende:
Ik moet naar rehabilitatie
Maar ik zei nee nee nee!
damnquote:
Jeumig, die heeft meer tieten dan m'n beste vriendinquote:
Dan snap ik ook meteen waarom ze vrienden met jou is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumig, die heeft meer tieten dan m'n beste vriendin
Weekend?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
==============<() TOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanwege mijn lieve persoonlijkheid, het feit dat ik voor haar klaar sta in slechte en goede tijden en mijn meedenkendheid maar ook bitchy slap-in-theface-heid als ze iets stoms doet? En onze soortgelijke humor en karakter?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan snap ik ook meteen waarom ze vrienden met jou is.
Vuvuzelaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
==============<() TOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist ja, dat zou ze allemaal niet nodig hebben als ze dikken tieten zou hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege mijn lieve persoonlijkheid, het feit dat ik voor haar klaar sta in slechte en goede tijden en mijn meedenkendheid maar ook bitchy slap-in-theface-heid als ze iets stoms doet? En onze soortgelijke humor en karakter?
ik ook nietquote:
Als jij voor mij een kaartje kan regelen ga ik wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Deceit het volgende:
en gaan dr meer mensen hier naar mega pann?
dat vond ik al van haar ten tijden van haar groep Sovjet Sax en haar collumn in het Volkskrant magezinequote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen
Wat een lief gek wijf is dat.... en geil
Je kan ze gewoon bij de Primera kopen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Als jij voor mij een kaartje kan regelen ga ik wel mee hoor
...
...
snoesje.
alsof het na Jack het lek niet erger kon met buiten de pot pissenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat eenverhaal dit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)chelaar__.html?p=7,1![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon bij de Primera kopen!
Ik misschien. Ligt er aan tot hoe laat fam.feest duurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Deceit het volgende:
en gaan dr meer mensen hier naar mega pann?
andere jaren was dat toch al weken van te voren uitverkocht ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon bij de Primera kopen!
Geen idee.. Tivoli is uitverkocht maar je mag na 00:30 uur hoppen naar andere locaties, dus heb kaartje voor Winkel van Sinkel gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
andere jaren was dat toch al weken van te voren uitverkocht ?
Utrecht Pann mis je niks mee.. 013 pann-on-tour is wel leuk, Mega-Pann is leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog nooit op een Pann-feest geweest
De Venga boys komen dit jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog nooit op een Pann-feest geweest
Ja als ik ga dan begin ik daar ook, aangezien de rest dat doetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Geen idee.. Tivoli is uitverkocht maar je mag na 00:30 uur hoppen naar andere locaties, dus heb kaartje voor Winkel van Sinkel gekocht
Oh doet de winkel dit jaar weer wel mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Geen idee.. Tivoli is uitverkocht maar je mag na 00:30 uur hoppen naar andere locaties, dus heb kaartje voor Winkel van Sinkel gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |