als ik en dan word ik hertogquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop nog ooit een heuse prins te worden! En dan allemaal culturele dingen doen en lintjes knippen!
Wonderer, ga je gang!
Done. Ben ik nu je bitch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
Kan nu alleen geen linkje in de laatste post zetten.
Als je dat graag wil...quote:
Niet echtquote:
Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd IRL (wel online)quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt. Je lijkt me niet zo'n strenge meester
.
Jij wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Stroekie het volgende:
dus hier kan ik mijn licht komen opsteken ?
Hai Wax.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Hallo..?
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkortenquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Eén van de prinsen heeft ooit eens foto's van mij (in smoking) gemaakt.
Iedereen was mijn verhaal aan het lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkorten).
Ja, nou ja, ik zit van alles te doen enzo en ik denk, kom, ik druk opo F5 en toen bleek dat er al zo lang niks gezegd was, dus ik denk, kom, ik probeer eens wat.
Nee, jongere prins.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie dan?
Claus?Want die fotografeerde veel!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen was mijn verhaal aan het lezen![]()
G_E?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkorten).
Ja, nou ja, ik zit van alles te doen enzo en ik denk, kom, ik druk opo F5 en toen bleek dat er al zo lang niks gezegd was, dus ik denk, kom, ik probeer eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |