Zo'n vermoeden had ik ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit ontieglijk saai gaat worden.
Aardig nationalistisch inderdaad die mexicanen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Elvislives het volgende:
Ik ga zo de kroeg in, tussen échte Mexicanen in het wild! Kunnen slecht tegen hun verlies dus hopelijk winnen we...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:30 schreef marcodej het volgende:
Hoewel het slecht zou zijn voor mn poule ben ik gewoon voor de Mexicanen.
Precies. Ik heb er ontzettend veel zin in. Mexico metquote:
Ik heb 1-1 staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef frits22 het volgende:
ik heb 0-0 staan zal me niks verbazen als dat uitkomt
Not even close.Niet dat jij dat kan helpenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Happel het volgende:
(Verwachte) opstellingen erbij gezet.
Verwacht er ook bijzonder weinig van.
Die keep is niet alleen zwak bij voorzettenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Frankrijk is slim door Malouda erbij te halen,Mexico is zwak tegen vleugelaanvallen, en de keeper zwak bij voorzetten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die keep is niet alleen zwak bij voorzetten
Dat kan ik je garanderenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Mexico wint, zullen ze er met Uruguay dan een akkoordje op gooien?
BUITENSPEL!
geluid is gedempt door Zuid Afrika na flinke druk van de buitenlandse omroepen !!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef daandaandaandaan het volgende:
woow ja, geen vuvuzela's zowat!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Toulalan de middenvelder die in meer dan 250 duels(Nantes, Lyon, en Franse elftal) wel 1x wist te scoren!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dacht even dat hij weer naar z;n zak (lees: kaarten) graaide
Als alleen je spitsen scoren heb je een probleemquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Middenvelders hoeven ook niet altijd te scoren, daar zijn spitsen voor.
Alsof ze in de D-tjes zijn blijven hangen inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Heel veel vrije trappen gaan dit jaar over. Ik heb het idee dat het een beetje aan de bal ligt. Dit zijn voetballers op topniveau en soms hebben ze een schot vanaf 30m en die gaat zover naast dat zoiets hebt van: WTF!
In het huidige voetbal is dat anders wel een must..quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook voor een middenvelder is dat een uiterst triest gemiddelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Mjaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
Ribery blijft echt zo'n seriemoordenaar kop houden he
Ze hebben zwart plakband op hun shirtsquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef Nuchterheid het volgende:
Trouwens die strakke shirtjes van die Fransen!
Iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, lekker een potentieel aantrekkelijk duel dood fluiten.
Aardig voorspeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Franse defensie wordt zometeen als een stokbroodje doormidden geknakt!
Lijkt haast weer op voetbalquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Flappekz het volgende:
Wat een verademing om het publiek te horen
Bijna iedere wedstrijd wel een keer.. opvallend idd.quote:
Zijn grote wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Zwansen het volgende:
Evert ten Napel is losgegaan in de studio.
Heel kort engels jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef daandaandaandaan het volgende:
hoorden we nou engels commentaar, of laten mijn oren me in de steek?
is een litteken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Had die Ribery nou bloed op z'n hoofd?
-edit-
oh nee dat leek zo![]()
lolquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef skudkind het volgende:
Nog een Nederlands bedrijf dat met FIFA loopt te kloten om gratis reclame te maken.
http://www.rx25.nl/
Geluid staat hier ook uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
Waarom hebben wedstrijden eigenlijk commentaar, is nergens voor nodig.
En Evert dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoop niet dat dit zaterdag met Nedeland zo gaat.
ik heb liever een extra geluidspoor zonder commentaar op m'n digitale tv box, het is mogelijk, dus waarom niet aanbieden???quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
NOS zal zo'n beetje de laatste zijn die daar iets aan kon doenquote:
Idd, ik denk wat fluit die scheids laatquote:
idd, hier ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef ChickenMan het volgende:
Wat zitten ze nou te kloten. Beeld is soms ineens niet HD meer.
Dacht dat ik het me verbeelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef ChickenMan het volgende:
Wat zitten ze nou te kloten. Beeld is soms ineens niet HD meer.
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idd, ik denk wat fluit die scheids laat
Het is er al weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Serieus, is bij sommigen het beeld weg?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef daandaandaandaan het volgende:
dos santos heeft bijna net zo een verneukt hoofd als ronaldinho
Eigen goal, weddenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Droomoord het volgende:
Ik verwacht nog wel een mooie goal in deze wedstrijd
Op het adres waar ge me hebt gestuurd is er altijd beeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
quote:
Komt omdat ze net de verbinding kwijt waren denk ik?quote:
Mja, loopt wat achter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
Scores zijn weg idd![]()
Gaat lekker!
Het geluid loopt ook niet helemaal gelijk meer met het beeld.....
QFTquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef Freudie het volgende:
Heerlijk dat geluid van het publiek. Eindelijk.
Nou dat was vanmiddag al (tijdens Griekenland) dus ben even de stad in gegaan en aan het klooien geweest netquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw router is gelinkt aan lijntjes van Zuid-Afrika naar Hilversum?
I KILL YOU!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaiaiaiaiai i am José Jalapeño
On a stick?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaiaiaiaiai i am José Jalapeño
Oohquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou dat was vanmiddag al (tijdens Griekenland) dus ben even de stad in gegaan en aan het klooien geweest net
Ik zeg dat net hier thuis. Beterzzz...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef Freudie het volgende:
Heerlijk dat geluid van het publiek. Eindelijk.
Soms ja. Of het HD is of niet boeit me op dit moment niet zo achterlijk veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tonen van de vuvuzela eruit gefilterd, wat anders?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg dat net hier thuis. Beterzzz...![]()
Wat hebben ze gedaan?
Ja en de stand is er weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu hoor ik weer vooral vuvuzela's
Net als al die mensen die ineens voor Duitsland en Spanje zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Flappekz het volgende:
Hoe kan een Nederlander nou voor Frankrijk zijn
quote:
Goede afspiegelingquote:
Duitsland moet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als al die mensen die ineens voor Duitsland en Spanje zijn
gelukkig bepaal jij voor welk land we moeten zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Flappekz het volgende:
Waarom niet? Best jammer dat ze nu een vrij matig elftal hebben maar ik denk met genoegen terug aan het WK'98 en Euro2000 en uiteraard het EK1984 en het Wk '82 en '86.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Flappekz het volgende:
Dat is dan ook echt de enige legitieme reden imoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
gelukkig bepaal jij voor welk land we moeten zijn
(ben zelf meer frans dan nederlands trouwens maar ben voor Nederland als ze tegen F moeten)
Nee, daar speelt hij vooral kut.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Bolter het volgende:
Dit doet die Salcido bij PSV toch nooit? Vind 'm nu wel oké.
Opa'tjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef wdn het volgende:
WAAAAAAATJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ZIJN HET
Doe maar, kopen we eindelijk een scorende spits.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zul je zien dat Real Madrid 20 miljoen voor hem biedt als hij zo doorspeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |