Nouja vandaag danquote:
En gisteren?quote:
Kan me niet herinneren dat hij gisteren humeurig was.quote:
Ik kan me niet herrineren dat hij niet humeurig was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat hij gisteren humeurig was.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Annnet het volgende:
Leuk voor op een meeting. En dan in de fik steken.
Dyr. zou erop fappen de vuigerik!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Annnet het volgende:
Leuk voor op een meeting. En dan in de fik steken.
Mag ik er ook op gaan staan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik sommeer iedereen er eentje te maken, er een tempel voor te bouwen, en me iedere dag te aanbidden.
SWJ Cum in de fok.rar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dyr. zou erop fappen de vuigerik!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn inkt is leeg godnondeju! Ik wilde hem maken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef breakeven het volgende:
swj is een slechte topics hater dus hij haat mij
Mensen die Achievements gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Fok! achievements #2 alleen na 16 juni 2010!
Succesfull troll
#9 Trol iemand succesvol.
Dank u..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef breakeven het volgende:
swj is een slechte topics hater dus hij haat mij
SWJ zal iemand ook op zo'n aantal posts beoordelen..quote:aantal posts: 146 (gemiddeld 3 per dag)
Ik heb liever een notequote:
Jep..quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Annnet het volgende:
Wat een rust, nu iedereen aan het knippen en plakken is?
ziet er goed uitquote:
Precies zoals SWJquote:
Mag ik hem ook in de fik zettenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik sommeer iedereen er eentje te maken, er een tempel voor te bouwen, en me iedere dag te aanbidden.
En nu compleet met bier!quote:
Cassis van de C1000.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Koenitjuh het volgende:
ik heb deze nog van het vorige topic
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En nu compleet met bier!
[ afbeelding ]
Het is een MacBook Proquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef Onufriev het volgende:
[..]
De triestheid
Zie-mij-een-MACBook(ofzo)-hebben post_!
Nee hij leeft nogquote:
Linkie naar de youtubequote:
jawelquote:
Het was op tinychat...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
jawel
d'r staat press ESC to exit fullscreen
hebbie op youtube ook
geloof me, het is het waard,quote:
Op jou natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
geloof me, het is het waard,
SWJ staat al nu al een tijdje als een trouwe mascotte op me pc
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Niemand.. het volgende:
Ik ga er een Voodoo poppetje van maken en alke keer als SWJ een topic sluit van mij steek ik er een naald in.
2 Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
1. Vereer naast mij geen andere goden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik sta niet naast 'de Heer', maar er boven.
Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |