Chuck heeft 'm niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb je nummer niet. Dus het zal Chuck wel zijn. Of Rv.
Alleen de hightlights zijn opgelicht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu nog alleen van onderen, maar je hoofdhaar heeft een leuke kleur gekregen.
Dat zei je gisteren ook al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens op de huistelefoon, niemand heeft dat nummer.
Oké, leuk. Als je het bent verzoek ik je om op te houden want mn vader wordt er kankergek van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
WD, misschien ben ik wel niet zoals ik mij voordoe maar woon ik in de buurt van je.
Jij weet het nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister beweerde iemand je huisnummer te hebben en te bellen met prankcall met een rickroll.
Alsof hij dat nog niet was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, leuk. Als je het bent verzoek ik je om op te houden want mn vader wordt er kankergek van.
Ja, ik wist alleen niet meer zeker wie. Hij had zelfs linkje naar het "gesprek" geplaatst.quote:
Je maakt haar gewoon onzeker. Ze rent meteen naar de kapperquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu nog alleen van onderen, maar je hoofdhaar heeft een leuke kleur gekregen.
Japsnars toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik wist alleen niet meer zeker wie. Hij had zelfs linkje naar het "gesprek" geplaatst.
Dat is in dit geval dan toch positief geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt haar gewoon onzeker. Ze rent meteen naar de kapper.
Yea.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook niet, ik had alleen eentje van de telefoongids geplukt maar dat is Fennema Wolter.
PAARSPLUS HERE WE COMEquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)osenthal_persco.html
HALLELUJAH!
Die plaatste in ieder geval het linkje ja. Zojuist opgezoekt.quote:
Ze is toch mooi zoals ze is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is in dit geval dan toch positief geweest.
Ik had uitgroei.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt haar gewoon onzeker. Ze rent meteen naar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |