Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg 600 EUR terug van de belasting![]()
![]()
Tegemoetkoming buitengewone uitgaven uit 2008
I'm too stoopid for this shit
Vanochtend in de douche bedacht.quote:
ooh das heel normaal en zeker niet preutsquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatC
Ik vrees het ergste voor vanavond.quote:
haha, tis ook not done om iemand zomaar af te kappen he... ach, zo leer je iemand kennenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens ff, ik heb wel iemand gekend die in geuren en kleuren vertelde over haar seksleven... en nee dat was geen goeie vriendin ofzo.... ik vind dat echt genant... dat ik t met vriendinnen erover heb wil niet zeggen dat ik van jan en alleman zo maar van alles wil weten
Ach schatje, ik zou best willen maar mijn man is werken en dan kan ik niet van huis weg in verband met kleine.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor vanavond.
Tezz, kom je kijken? 20:30 in het TAC (tegenover PSV stadion). Vandaag en morgen nog.
echt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Ik heb je altijd door, Tezzquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.
oh wat ergquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
6 rollen!
Voetbal editie 2010 met grasgeur!
3-laags
Inhoud: 6 x 180 vel
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef cybermans het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een bosui en een lenteui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |