Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerder een mega-ijsmeet
ooh die zijn ook lekker, wel klein maar lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Ooooh lekker die ijsverhalen, ik ga een perenijsje nemen
Marjo ervoor en je bent er.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; ik ken je echte naam nog niet!!
ik mag van mezelf tot de 160 kgquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.
Ik lees het net.quote:
Die kon zomaar eens echt top gaan wordenquote:
sexbeestquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mag van mezelf tot de 160 kg
mooi zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben ook heerlijk gegeten, tnx!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb liever een ijsje nuHup, schoenen aan jij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is weer eens wat anders om aan te likken he...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal lekkere fruit-smaken
quote:Du Puy linzen zijn in Frankrijk - net als veel wijnen - een A.O.C. Appellation d' origine controle is een aanduiding voor sterk gecontroleerde kwaliteitsproducten uit een bepaalde streek, in dit geval zijn dat de hoogvlakten van de Velay in het departement Haute-Loire)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon behoefte aan het maken van hele flauwe grappen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hobje, heb jij nog iets van spullen nodig nu?
call me stupide, maar waar haal je die dingen dan? Haute Loire, is wel een prachtig gebied als je niet voor een zonvakantie gaatquote:
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee meis dat komt wel weer te zijner tijd, gelukkig hadden we niet de hele huisraad al naar de kelder verplaatst.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meer
is gewoon toch, heb sowieso ook nog een combi-magnetron en motorhelm ligt hier ook te verstoffen aangezien vriendlief alleen auto rijdt, degelijke motorkleding heb ik ook nog wel. nu even mijn favoriete soap kijken als ik wakker kan blijvenquote:
ben bang dat ik dat lot ook beschoren benquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga maar eens Frankrijk - Mexico kijken.
Ja, valt mij mee. Twee aanvallend ingestelde teams.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
Eindelijk eens een lekker tempo in de wedstrijd. Het kan dus wel.
Die naam schijnt in Rotterdam, bij de turk waar mijn stiefzus vaak komt, te zijn ontstaan trouwens.. Geen idee of het echt zo is hoor, maar mijn stiefmoeder vertelde me dat.quote:
Geloof dat mijn zus het ontstaan er van heeft mee gemaakt zo ongeveerquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |