abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82936176
Ik lees al een behoorlijke tijd mee op Fok maar heb eigenlijk nog nooit een account aangemaakt. Mn nickname is ook niet mn eigen naam. Lang leve het anonieme internet!

Ik ben 22 en alleenstaande mama van een jongetje van nu ruim een jaar 'oud'. Heb het al met al niet slecht, sta op mn eigen benen. Ruime eengezinswoning waar ik een jaar aan heb geklust, mooie auto voor de deur, buikschuiver in de stalling en de meest uiteenlopende hobbys van WoW tot sport van motoren tot politiek. Studeer voltijds rechten en alles loopt best lekker.Genoeg te bieden zou je zeggen.

Maja. Single is ook maar single. Vanaf 7 uur 's avonds slaapt het kind en zit je dag erop en zit je dus alleen.Heb een prima leven zo en red het goed in mn eentje maar ik zou het graag met iemand willen delen.
Maar hoe begin je als single mama in hemelsnaam met daten?

Ik heb vrijwel geen oppas waar ik een beroep op kan doen omdat ik alles al heb ingeschakeld om overdag naar school te kunnen. Op school hoef je niet te zoeken. De jongens van mijn leeftijd zijn bezig met heel andere dingen dan ik (begrijpelijk ook). Datingsites heb ik niet zoveel vertrouwen in. Paar maanden terug een keer geprobeerd maar het enige wat afkomt op alleenstaande moeders zijn getrouwde kerels of mannen die liever 4 jaar terug al kinderen hadden gewild en het kind nog leuker vinden dan mij ... scary! Al met al geen succes.

In speel- en dierentuinen kom je nou ook niet echt iemand tegen nog los van 't feit dat als je met een kinderwagen loopt er nou niet echt met je geflirt wordt omdat ze of niet geïnteresseerd zijn in een meisje die al een kind heeft of niet verwachten dat je single bent.

Ik geloof niet dat er geen mannen zijn die hiermee kunnen omgaan hoewel ik wel besef dat het niet voor het oprapen zal liggen. Vandaar: Hulp nodig!
pi_82936372
ik denk niet dat dit de manier is om te daten, je bent nog jong dus je hebt alle kansen nog
kind is niet altijd een bezwaar.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_82936402
-edit- kun je ook een keertje gewoon normaal of niet reageren, een keertje maar...

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 17-06-2010 16:21:55 ]
pi_82936441
Persoonlijk vind ik een kind niet bezwaarlijk, tenzij het kind al een jaar of 5 is. Maar waar haal je een leuke vent vandaan die A. niet bezet is, B. het niet erg vind dat jij een kiddo hebt en C. into jou is...

I don't know..
pi_82936511
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Persoonlijk vind ik een kind niet bezwaarlijk, tenzij het kind al een jaar of 5 is. Maar waar haal je een leuke vent vandaan die A. niet bezet is, B. het niet erg vind dat jij een kiddo hebt en C. into jou is...

I don't know..
Die zijn er wel hoor.
pi_82936515
Hoax topic? Niks hoax aan hoor! En gezien je sommige opmerkingen weet te plaatsen als 'libelle opmerkingen' zul jij hem vaker lezen dan ik.
pi_82936520
oh, ik heb geen bezwaar met kinderen, ben leuk, niet getrouwd, alleen ik had je vader kunnen zijn
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_82936626
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef longinus het volgende:
ik denk niet dat dit de manier is om te daten, je bent nog jong dus je hebt alle kansen nog
kind is niet altijd een bezwaar.
Het is ook niet de bedoeling om fok te gebruiken als contactadvertentie hoor . Zo desperate ben ik nou ook weer niet. Ben gewoon benieuwd omdat er ongetwijfeld ook vrouwen dit topic zullen volgen en dus misschien ook wel (voormalig) single mamas hoe zij dat hebben aangepakt.
pi_82936644
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)
pi_82936696
Kind van iemand anders opvoeden!
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:13:58 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82936765
Ik wil wel oppassen!

Ik ben 27 goed gebouwd en fantastisch met kinderen, werk full time en heb de meest uiteenlopende hobbys van gamen tot sport van motoren tot politiek. Kun jij daten met iemand die bij je past!

PS: Waar heb je nou precies hulp bij nodig?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82936900
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil wel oppassen!

Ik ben 27 goed gebouwd en fantastisch met kinderen, werk full time en heb de meest uiteenlopende hobbys van gamen tot sport van motoren tot politiek. Kun jij daten met iemand die bij je past!

PS: Waar heb je nou precies hulp bij nodig?
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef Jolene22 het volgende:
mannen die liever 4 jaar terug al kinderen hadden gewild en het kind nog leuker vinden dan mij ... scary!
FAIL!
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:16:27 #13
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_82936914
Heb ook een (oude) buikschuiver en ben soms ook net een kind van 1...WoW doet me niks, maar als je eredivisie live hebt, kunnen we best werken aan een "ze leven nog lang en gelukkig"

x
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_82936924
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Die zijn er wel hoor.
I know you know Maar waar vindt ze je?!
pi_82937046
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)
Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!

Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:21:42 #16
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_82937255
Ik denk niet dat het je gaat lukken via de 'date' kanalen, ik zou er iig niet gelijk heel enthousiast van worden op een datingsite oid, zelfs als je bloedmooi bent
Maar uiteindelijk maakt het natuurlijk allemaal niet zoveel uit en aangezien je jong bent kom je vanzelf wel iemand tegen. En naar mijn ervaring en mening is het 'tegenkomen' sowieso de beste manier voor relaties, met daten krijg je slechts neukertjes (wat ook leuk kan zijn, daar niet van).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_82937264
Het lastige is natuurlijk dat je mischien wel leuke mannen tegenkomt die mogelijk wel geinteresseerd zijn maar geen contact (durven) maken.

Mijn eerste gedachte zou zijn ja he, dat is een leuke meid direct gevolgd door de tweede gedachte; he die heeft al een kind dus ze is al getrouwd, heeft een vriend o.i.d
Got a sky that looks like heaven
Got an earth that looks like shit
And its getting hard to tell where
What I am ends
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:23:14 #18
116015 SicSicSics
pi_82937347
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Mercer het volgende:
FAIL!
De enige fail was mijn vraag, daar had ze namelijk net antwoord op gegeven. Ik had hem alleen nog niet gelezen, voor de rest bazel je!

@TS Ik heb geen flauw idee waar je geïnteresseerden vandaan kunt plukken, maar volgens mij zijn de meest gangbare plekken toch wel de kroeg, werk/ studie of een (sport)vereniging. Heeft de kleine geen papa waar hij om het weekend heen moet? Of een opa en oma die op willen passen? Dan kun jij er op uit!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82937420
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!

Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen
Punt is denk ik ook dat jij veel serieuzer met een relatie zou zijn dan de tegenpartij.
pi_82937638
Waar is de vader TS?

Normaal zou je toch zeggen dat papa ook wel eens een weekendje op kan passen zodat je zelf eens lekker de bloemetjes buiten kunt zetten.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:31:19 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82937757
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Mercer het volgende:
Kind van iemand anders opvoeden!
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Mercer het volgende:

[..]

[..]

FAIL!
quote:
ik hoop dat dit je laatste bijdragen zijn aan dit topic , ja he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:31:46 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82937779
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Doel je dan op de leeftijd, of op het kindje?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:32:40 #24
65960 sanger
pi_82937820
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:
Draag je die nog niet dan als moeder
pi_82937830
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De enige fail was mijn vraag, daar had ze namelijk net antwoord op gegeven. Ik had hem alleen nog niet gelezen, voor de rest bazel je!

@TS Ik heb geen flauw idee waar je geïnteresseerden vandaan kunt plukken, maar volgens mij zijn de meest gangbare plekken toch wel de kroeg, werk/ studie of een (sport)vereniging. Heeft de kleine geen papa waar hij om het weekend heen moet? Of een opa en oma die op willen passen? Dan kun jij er op uit!
Opa helaas ziek dus dat is geen optie. Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps. Mijn moeder past regelmatig op maar dat is voornamelijk zodat ik naar school kan gaan. Zit wel aan mn max wat ik van haar kan vragen denk ik zo.

Maar stel dat ik er dan een keer 'op uit kan gaan' waar ga ik dan in hemelsnaam naartoe? Zou ik dan in mn eentje naar de kroeg moeten? Mijn hele vriendenkring bestaat gek genoeg namelijk uit jongens... Dus het is niet zo dat ik met een stel vriendinnen weg kan.
pi_82937866
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik hoop dat dit je laatste bijdragen zijn aan dit topic , ja he
Ok sorry my bad
pi_82937953
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Draag je die nog niet dan als moeder
Nope Heb ze niet eens. Niet alle mama's zijn ingedutte sexloze mutsen met een overtollig aantal 'zwangerschapskilo's'. Echt niet. Maar als ik toch kansloos ben kan ik maar beter ritje Piet Kerkhof doen
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:35:27 #28
65960 sanger
pi_82937993
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef SicSicSics het volgende:

Kroeg/discotheek inderdaad. Op datingsites zien ze aan je profiel vaak metaan al dat je een kind hebt, vormen een mening en sluiten jhe vaak al uit als serieus 'relatiemateriaal'. Alhoewel er ook mannen zijn die dat geen enkel probleem vinden.

In een kroeg kun je dat soort dingen wat rustiger opbouwen. Eerst wat babbelen, dansen, flirten etc. Dan komt tijdens het gesprek wel een keer naar voren dat je een kindje hebt, of de tweede keer dat je elkaar ziet. Dan is de eerste indruk van je gevormd als vrouw en niet als moeder.
pi_82938158
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef sanger het volgende:

[..]
In een kroeg kun je dat soort dingen wat rustiger opbouwen. Eerst wat babbelen, dansen, flirten etc. Dan komt tijdens het gesprek wel een keer naar voren dat je een kindje hebt, of de tweede keer dat je elkaar ziet. Dan is de eerste indruk van je gevormd als vrouw en niet als moeder.
Tsja. Snap ook wel dat je als alleenstaande moeder van 22 gelijk gezien wordt als probleemkind maar ik zou het ook best nep van mezelf vinden als ik ga lopen flirten en doen alsof ik jong en ongebonden ben en dan later kom met oh ja heb een kind van een ander vind je niet erg heh?

Kan aan mij liggen maar ik zou dat in zijn geval niet bepaald waarderen
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:38:17 #30
65960 sanger
pi_82938186
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Opa helaas ziek dus dat is geen optie. Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps. Mijn moeder past regelmatig op maar dat is voornamelijk zodat ik naar school kan gaan. Zit wel aan mn max wat ik van haar kan vragen denk ik zo.
Er zijn toch wel meer mensen in de omgeving die het leuk vinden om op te passen? Wij hebben ook heel lang gedacht dat we men er mee opzadelde maar achteraf blijken tantes en ooms het ook leuk te vinden hoor
quote:
Maar stel dat ik er dan een keer 'op uit kan gaan' waar ga ik dan in hemelsnaam naartoe? Zou ik dan in mn eentje naar de kroeg moeten? Mijn hele vriendenkring bestaat gek genoeg namelijk uit jongens... Dus het is niet zo dat ik met een stel vriendinnen weg kan.
Met vriendinnen erbij leg je wel makkelijker contact. Door de jongens die erbij lopen denken andere jongens vaak snel al dat je al door 1 van hen bezet bent
Dat betekent dat je zelf actief zult moeten flirten als je met hen mee zou gaan.

En andere hobbies? Iets in verenigingsverband ofzo.
pi_82938237
quote:
[..]
Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps.
Dat is alleen maar een groot voordeel imo, want geen gedoe met exen. Dat maakt het er wel makkelijker op, zou ik zeggen. (en nee, dit is nu niet lullig bedoeld)
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:39:38 #32
65960 sanger
pi_82938271
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nope Heb ze niet eens. Niet alle mama's zijn ingedutte sexloze mutsen met een overtollig aantal 'zwangerschapskilo's'. Echt niet. Maar als ik toch kansloos ben kan ik maar beter ritje Piet Kerkhof doen
Niet Naja, kan het niet checken want je hebt geen fobo

Heb je overigens weleens de 'betere' datingsites geprobeerd? Betalende mannen zijn over het algemeen serieuzer. Of Paiq?
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:40:09 #33
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_82938303
quote:
Ga sporten bij een leuke club met wat oudere studenten en starters (22 - 27). In de kroeg ga je niets duurzaams vinden. Er zijn weinig jongemannen die bij een relatie ook een kind willen hebben.

Het klinkt misschien een beetje moralistisch, maar zorg er wel echt voor dat een man in het leven van dat kind komt. Kinderen uit een een oudergezin (in 90% van de gevallen een moeder/kind gezin) falen statistisch gezien gewoon veel harder dan kinderen die wel een vader hebben.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_82938379
Waarom breng je je kind alleen naar je moeder als je naar school gaat? Kinderopvang wordt zo'n beetje volledig vergoed als je studeert, stel je brengt je kind een a twee dagen naar de opvang kun je je moeder door de week ontlasten en wilt ze misschien vaker in het weekend opletten, zodat jij eens kunt stappen.
pi_82938419
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Tsja. Snap ook wel dat je als alleenstaande moeder van 22 gelijk gezien wordt als probleemkind maar ik zou het ook best nep van mezelf vinden als ik ga lopen flirten en doen alsof ik jong en ongebonden ben en dan later kom met oh ja heb een kind van een ander vind je niet erg heh?

blijf daar iig gewoon eerlijk in ja, want ik zou het ook niet waarderen als ik met je uitga... gevoelens krijg en dan hoor dat je een kind hebt
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:42:48 #36
65960 sanger
pi_82938453
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ga sporten bij een leuke club met wat oudere studenten en starters (22 - 27). In de kroeg ga je niets duurzaams vinden. Er zijn weinig jongemannen die bij een relatie ook een kind willen hebben.
Ligt er aan in wat voor kroeg. Niet tussen de tieners nee, maar er komen in kroegen ook echt wel mannen die wat ouder, serieuzer en rijper zijn hoor
quote:
Het klinkt misschien een beetje moralistisch, maar zorg er wel echt voor dat een man in het leven van dat kind komt. Kinderen uit een een oudergezin (in 90% van de gevallen een moeder/kind gezin) falen statistisch gezien gewoon veel harder dan kinderen die wel een vader hebben.
Met als kans dat ze veel te snel bindt aan iemand waar ze niet 100% achter staat puur omdat het beter is voor het kind?
pi_82938464
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Er zijn toch wel meer mensen in de omgeving die het leuk vinden om op te passen? Wij hebben ook heel lang gedacht dat we men er mee opzadelde maar achteraf blijken tantes en ooms het ook leuk te vinden hoor
[..]

Met vriendinnen erbij leg je wel makkelijker contact. Door de jongens die erbij lopen denken andere jongens vaak snel al dat je al door 1 van hen bezet bent
Dat betekent dat je zelf actief zult moeten flirten als je met hen mee zou gaan.

Ja ik kan misschien best wel een keer wat oppas regelen. Zal buiten mijn familie worden gezien mijn familie erg klein is maar kan best geregeld worden.

Vriendinnen wordt wat lastig ik heb ze gewoon niet .

Ja ik sport dat is in verenigingsverband en nog stikt van de mannen en wisselt ook nog regelmatig maar in 5 jaar tijd nog niemand daar getroffen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:43:39 #38
116015 SicSicSics
pi_82938497
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef sanger het volgende:
Precies! Studiegenootjes?

En dat van geen oppas is natuurlijk lastig, maar ook daar kun je meestal wel wat op vinden toch? Meisje uit de straat? Buren met kinderen die de oppas leeftijd hebben bereikt?

Het gaat ook niet makkelijk worden, een kerel vinden, maar onmogelijk is het zeker niet.
Fine, fuck you then!
pi_82938551
quote:

Nee. Kinderen die opgroeien in een omgeving waar niet te veel ruzie voorkomt is het beste, een kind met ouders die krampachtig bij elkaar blijven terwijl het helemaal niet meer gaat is echt niet beter af. Integendeel.
pi_82938567
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Met als kans dat ze veel te snel bindt aan iemand waar ze niet 100% achter staat puur omdat het beter is voor het kind?
Hij zei alleen maar: "zorg dat er een man in het leven van je kind komt.....". Dus niet dat dat volgende week moet gebeuren. En ik ben het daar overigens 100% mee eens.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:45:52 #41
65960 sanger
pi_82938637
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet

Op datingsites staat het in je profiel, dan wordt je bij voorbaat al 'veroordeelt'.

In een kroeg kun je het tijdens het gesprek wel naar voren brengen. Maar dan zijn ze al geinteresseerd, hebben al met je gesproken, vinden je leuk/interessant etc. Dan blijven ook alleen de echt serieuze mannen over.

Daarnaast, zou je in de kroeg tegen iedere man direct na de openingszin vertellen dat je een kind hebt? Ieder contact begint toch met gewoon interesse en nieuwsgierigheid en niet direct met de intentie om een lange relatie aan te gaan. Dat komt pas/wel als blijkt dat je elkaar erg leuk vind.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:47:12 #42
65960 sanger
pi_82938729
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hij zei alleen maar: "zorg dat er een man in het leven van je kind komt.....". Dus niet dat dat volgende week moet gebeuren. En ik ben het daar overigens 100% mee eens.
Dat snap ik, ik zeg toch ook niet dat het morgen gebeurt. Een relatie aangaan omwille van de stabiliteit van het kind is nooit de juiste reden om een relatie aan te gaan. Of het nu morgen of volgend jaar is.
pi_82938784
Ik zou bij voorbaat echt een jonge vrouw niet afschrijven omdat ze een kind heeft. Feit is wel dat je er niet te licht over moet denken als man en het natuurlijk wel eea compliceert.

lastig is natuurlijk wel inschatten of iemand die met een jong kindje loopt single is. Vaak denk je al snel dat die wel gelukkig (getrouwd) zijn, zeker als het kindje nog zo jong is

Maar je kan niet kind een keer bij je ouders (of de vader's ouders) droppen en lekker avondje gaan stappen ofzo? Of gewoon eens terrasje pakken. Dingen doen waar je gewoon mensen ontmoet, en ik denk ik jouw geval dan ook niet afwachtend of verlegen zijn maar zelf wat duidelijker flirten oid. Dan merken mannen ook wel dat je niet het getrouwde vrouwtje dat helemaal in de wolken is met haar man en net een baby bent.

Verder succes met alle figuren die nu hier zich meteen wel aanbieden, wat dat betreft doet FOK! niet onder voor menig datingsite
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:48:13 #44
65960 sanger
pi_82938795
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef rival het volgende:

[..]

blijf daar iig gewoon eerlijk in ja, want ik zou het ook niet waarderen als ik met je uitga... gevoelens krijg en dan hoor dat je een kind hebt
Je moet het ook wel vertellen voordat je samen een keer uitgaat inderdaad. Maar niet per se aan het begin van het gesprek, bijvoorbeeld pas als de vraag komt of ze een vriendje heeft of niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:48:26 #45
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_82938809
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Kinderen die opgroeien in een omgeving waar niet te veel ruzie voorkomt is het beste, een kind met ouders die krampachtig bij elkaar blijven terwijl het helemaal niet meer gaat is echt niet beter af. Integendeel.
Er is niks mis met scheiden als dat nodig is, zolang men daarna maar weer hertrouwt. Veel alleenstaande moeders denken dat ze het 'prima redden' in hun eentje en zetten een passieve houding op mbt mannenjacht, maar de kinderen komen dan op een gegeven moment toch wat te kort.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_82938816
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik zeg toch ook niet dat het morgen gebeurt. Een relatie aangaan omwille van de stabiliteit van het kind is nooit de juiste reden om een relatie aan te gaan. Of het nu morgen of volgend jaar is.
Dat is waar, maar het is wel belangrijk voor een kind. Zeker voor een jongen.
pi_82938894
quote:

[..]

Sorry maar hou de reacties niet allemaal bij. Wordt meer gereageerd dan ik dacht.

Ik snap wat je bedoeld met je laatste alinea. Het is ook gewoon best zwaar om alles in je eentje te doen en besef me heel goed dat hij geen mannelijk rolmodel in zn leventje heeft. Aan de andere kant: Ik ga mezelf niet wegcijferen om hem een papa-figuur te geven. Ook helemaal niet naar op zoek. Wil gewoon een leuke vent die voor mij kiest en niet schrikt van een beetje verantwoording en snapt dat ik een kind heb die altijd op 1 komt.
pi_82938932
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou bij voorbaat echt een jonge vrouw niet afschrijven omdat ze een kind heeft. Feit is wel dat je er niet te licht over moet denken als man en het natuurlijk wel eea compliceert.

lastig is natuurlijk wel inschatten of iemand die met een jong kindje loopt single is. Vaak denk je al snel dat die wel gelukkig (getrouwd) zijn, zeker als het kindje nog zo jong is

Maar je kan niet kind een keer bij je ouders (of de vader's ouders) droppen en lekker avondje gaan stappen ofzo? Of gewoon eens terrasje pakken. Dingen doen waar je gewoon mensen ontmoet, en ik denk ik jouw geval dan ook niet afwachtend of verlegen zijn maar zelf wat duidelijker flirten oid. Dan merken mannen ook wel dat je niet het getrouwde vrouwtje dat helemaal in de wolken is met haar man en net een baby bent.

Verder succes met alle figuren die nu hier zich meteen wel aanbieden, wat dat betreft doet FOK! niet onder voor menig datingsite
Aanvulling: denk dat wellicht mannen toch ook wel beetje afschrikken door je jonge leeftijd en dan een kind en alweer single. Het heeft toch iets 'onheilspellends' ofzo. Dat mannen al snel denken dat je of het typje bent dat 'oeps ik ben zomaar zwanger ' bent, of een mannenverslinder.

Terwijl dat beide natuurlijk lang niet zo hoeft te zijn. Maar het zijn denk ik wel vooroordelen waar je mee te maken kan krijgen
pi_82939027
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

Er is niks mis met scheiden als dat nodig is, zolang men daarna maar weer hertrouwt. Veel alleenstaande moeders denken dat ze het 'prima redden' in hun eentje en zetten een passieve houding op mbt mannenjacht, maar de kinderen komen dan op een gegeven moment toch wat te kort.
Daar schiet je wat mij betreft wat te ver door. Alsof alleenstaande moeders de plicht hebben hun kids te voorzien van nieuw papa materiaal. Zo werkt het niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:52:14 #50
65960 sanger
pi_82939028
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb in het verleden tweemaal een vriendin gehad met een kindje van een ander, en geen enkele keer was dat gecompliceerd of iets dergelijks. Tuurlijk kun je niet iedere dag samen naar de kroeg, maar op een bepaald moment in het leven wil je dat ook niet meer.
quote:
Als je als vader met kind loopt dan wordt er anders genoeg geflirt hoor Volgens mij met vrouwen andersom net zo, je moet het alleen zien
quote:
[quote]

Inderdaad zelf iets meer initiatief nemen. Overigens is mijn beleving dat als je op zoek bent je alleen scharrels vind en zodra je de 'hoop' opgegeven hebt je juist iemand tegenkomt. Net alsof het aan je te zien is dat je op zoek bent....

[quote]
Dat begint meestal met een paar foto's in het fobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')