Die zijn er wel hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Persoonlijk vind ik een kind niet bezwaarlijk, tenzij het kind al een jaar of 5 is. Maar waar haal je een leuke vent vandaan die A. niet bezet is, B. het niet erg vind dat jij een kiddo hebt en C. into jou is...
I don't know..

Het is ook niet de bedoeling om fok te gebruiken als contactadvertentie hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef longinus het volgende:
ik denk niet dat dit de manier is om te daten, je bent nog jong dus je hebt alle kansen nog
kind is niet altijd een bezwaar.

quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil wel oppassen!
Ik ben 27 goed gebouwd en fantastisch met kinderen, werk full time en heb de meest uiteenlopende hobbys van gamen tot sport van motoren tot politiek.Kun jij daten met iemand die bij je past!
PS: Waar heb je nou precies hulp bij nodig?
FAIL!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef Jolene22 het volgende:
mannen die liever 4 jaar terug al kinderen hadden gewild en het kind nog leuker vinden dan mij... scary!

Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)

quote:

Punt is denk ik ook dat jij veel serieuzer met een relatie zou zijn dan de tegenpartij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!
Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen![]()

quote:
quote:
ik hoop dat dit je laatste bijdragen zijn aan dit topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mercer het volgende:
http://www.alleenstaande-mamas.nl/Dating/Dating.aspx

Doel je dan op de leeftijd, of op het kindje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)

Draag je die nog niet dan als moederquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:
Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen![]()

Opa helaas ziek dus dat is geen optie. Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps. Mijn moeder past regelmatig op maar dat is voornamelijk zodat ik naar school kan gaan. Zit wel aan mn max wat ik van haar kan vragen denk ik zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]De enige fail was mijn vraag, daar had ze namelijk net antwoord op gegeven. Ik had hem alleen nog niet gelezen, voor de rest bazel je!
@TS Ik heb geen flauw idee waar je geïnteresseerden vandaan kunt plukken, maar volgens mij zijn de meest gangbare plekken toch wel de kroeg, werk/ studie of een (sport)vereniging. Heeft de kleine geen papa waar hij om het weekend heen moet? Of een opa en oma die op willen passen? Dan kun jij er op uit!

Ok sorry my badquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik hoop dat dit je laatste bijdragen zijn aan dit topic, ja he

Nopequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Draag je die nog niet dan als moeder

Kroeg/discotheek inderdaad. Op datingsites zien ze aan je profiel vaak metaan al dat je een kind hebt, vormen een mening en sluiten jhe vaak al uit als serieus 'relatiemateriaal'. Alhoewel er ook mannen zijn die dat geen enkel probleem vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
@TS Ik heb geen flauw idee waar je geïnteresseerden vandaan kunt plukken, maar volgens mij zijn de meest gangbare plekken toch wel de kroeg, werk/ studie of een (sport)vereniging. Heeft de kleine geen papa waar hij om het weekend heen moet? Of een opa en oma die op willen passen? Dan kun jij er op uit!

Tsja. Snap ook wel dat je als alleenstaande moeder van 22 gelijk gezien wordt als probleemkind maar ik zou het ook best nep van mezelf vinden als ik ga lopen flirten en doen alsof ik jong en ongebonden ben en dan later kom met oh ja heb een kind van een ander vind je niet erg heh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef sanger het volgende:
[..]
In een kroeg kun je dat soort dingen wat rustiger opbouwen. Eerst wat babbelen, dansen, flirten etc. Dan komt tijdens het gesprek wel een keer naar voren dat je een kindje hebt, of de tweede keer dat je elkaar ziet. Dan is de eerste indruk van je gevormd als vrouw en niet als moeder.

Er zijn toch wel meer mensen in de omgeving die het leuk vinden om op te passen? Wij hebben ook heel lang gedacht dat we men er mee opzadelde maar achteraf blijken tantes en ooms het ook leuk te vinden hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Opa helaas ziek dus dat is geen optie. Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps. Mijn moeder past regelmatig op maar dat is voornamelijk zodat ik naar school kan gaan. Zit wel aan mn max wat ik van haar kan vragen denk ik zo.
Met vriendinnen erbij leg je wel makkelijker contact. Door de jongens die erbij lopen denken andere jongens vaak snel al dat je al door 1 van hen bezet bentquote:Maar stel dat ik er dan een keer 'op uit kan gaan' waar ga ik dan in hemelsnaam naartoe? Zou ik dan in mn eentje naar de kroeg moeten? Mijn hele vriendenkring bestaat gek genoeg namelijk uit jongens... Dus het is niet zo dat ik met een stel vriendinnen weg kan.

Dat is alleen maar een groot voordeel imo, want geen gedoe met exen. Dat maakt het er wel makkelijker op, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps.

Nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
NopeHeb ze niet eens. Niet alle mama's zijn ingedutte sexloze mutsen met een overtollig aantal 'zwangerschapskilo's'. Echt niet. Maar als ik toch kansloos ben kan ik maar beter ritje Piet Kerkhof doen

Ga sporten bij een leuke club met wat oudere studenten en starters (22 - 27). In de kroeg ga je niets duurzaams vinden. Er zijn weinig jongemannen die bij een relatie ook een kind willen hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Jolene22 het volgende:
Maar stel dat ik er dan een keer 'op uit kan gaan' waar ga ik dan in hemelsnaam naartoe? Zou ik dan in mn eentje naar de kroeg moeten? Mijn hele vriendenkring bestaat gek genoeg namelijk uit jongens... Dus het is niet zo dat ik met een stel vriendinnen weg kan.

blijf daar iig gewoon eerlijk in ja, want ik zou het ook niet waarderen als ik met je uitga... gevoelens krijg en dan hoor dat je een kind hebtquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Tsja. Snap ook wel dat je als alleenstaande moeder van 22 gelijk gezien wordt als probleemkind maar ik zou het ook best nep van mezelf vinden als ik ga lopen flirten en doen alsof ik jong en ongebonden ben en dan later kom met oh ja heb een kind van een ander vind je niet erg heh?
Kan aan mij liggen maar ik zou dat in zijn geval niet bepaald waarderen

Ligt er aan in wat voor kroeg. Niet tussen de tieners nee, maar er komen in kroegen ook echt wel mannen die wat ouder, serieuzer en rijper zijn hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ga sporten bij een leuke club met wat oudere studenten en starters (22 - 27). In de kroeg ga je niets duurzaams vinden. Er zijn weinig jongemannen die bij een relatie ook een kind willen hebben.
Met als kans dat ze veel te snel bindt aan iemand waar ze niet 100% achter staat puur omdat het beter is voor het kind?quote:Het klinkt misschien een beetje moralistisch, maar zorg er wel echt voor dat een man in het leven van dat kind komt. Kinderen uit een een oudergezin (in 90% van de gevallen een moeder/kind gezin) falen statistisch gezien gewoon veel harder dan kinderen die wel een vader hebben.

Ja ik kan misschien best wel een keer wat oppas regelen. Zal buiten mijn familie worden gezien mijn familie erg klein is maar kan best geregeld worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen in de omgeving die het leuk vinden om op te passen? Wij hebben ook heel lang gedacht dat we men er mee opzadelde maar achteraf blijken tantes en ooms het ook leuk te vinden hoor![]()
[..]
Met vriendinnen erbij leg je wel makkelijker contact. Door de jongens die erbij lopen denken andere jongens vaak snel al dat je al door 1 van hen bezet bent![]()
Dat betekent dat je zelf actief zult moeten flirten als je met hen mee zou gaan.
En andere hobbies? Iets in verenigingsverband ofzo.

Precies! Studiegenootjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef sanger het volgende:
En andere hobbies? Iets in verenigingsverband ofzo.

Nee. Kinderen die opgroeien in een omgeving waar niet te veel ruzie voorkomt is het beste, een kind met ouders die krampachtig bij elkaar blijven terwijl het helemaal niet meer gaat is echt niet beter af. Integendeel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Ryon het volgende:
Het klinkt misschien een beetje moralistisch, maar zorg er wel echt voor dat een man in het leven van dat kind komt. Kinderen uit een een oudergezin (in 90% van de gevallen een moeder/kind gezin) falen statistisch gezien gewoon veel harder dan kinderen die wel een vader hebben.

Hij zei alleen maar: "zorg dat er een man in het leven van je kind komt.....". Dus niet dat dat volgende week moet gebeuren. En ik ben het daar overigens 100% mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Met als kans dat ze veel te snel bindt aan iemand waar ze niet 100% achter staat puur omdat het beter is voor het kind?

Je begrijpt me nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Tsja. Snap ook wel dat je als alleenstaande moeder van 22 gelijk gezien wordt als probleemkind maar ik zou het ook best nep van mezelf vinden als ik ga lopen flirten en doen alsof ik jong en ongebonden ben en dan later kom met oh ja heb een kind van een ander vind je niet erg heh?
Kan aan mij liggen maar ik zou dat in zijn geval niet bepaald waarderen

Dat snap ik, ik zeg toch ook niet dat het morgen gebeurt. Een relatie aangaan omwille van de stabiliteit van het kind is nooit de juiste reden om een relatie aan te gaan. Of het nu morgen of volgend jaar is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij zei alleen maar: "zorg dat er een man in het leven van je kind komt.....". Dus niet dat dat volgende week moet gebeuren. En ik ben het daar overigens 100% mee eens.

Je moet het ook wel vertellen voordat je samen een keer uitgaat inderdaad. Maar niet per se aan het begin van het gesprek, bijvoorbeeld pas als de vraag komt of ze een vriendje heeft of niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
blijf daar iig gewoon eerlijk in ja, want ik zou het ook niet waarderen als ik met je uitga... gevoelens krijg en dan hoor dat je een kind hebt

Er is niks mis met scheiden als dat nodig is, zolang men daarna maar weer hertrouwt. Veel alleenstaande moeders denken dat ze het 'prima redden' in hun eentje en zetten een passieve houding op mbt mannenjacht, maar de kinderen komen dan op een gegeven moment toch wat te kort.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Kinderen die opgroeien in een omgeving waar niet te veel ruzie voorkomt is het beste, een kind met ouders die krampachtig bij elkaar blijven terwijl het helemaal niet meer gaat is echt niet beter af. Integendeel.

Dat is waar, maar het is wel belangrijk voor een kind. Zeker voor een jongen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik zeg toch ook niet dat het morgen gebeurt. Een relatie aangaan omwille van de stabiliteit van het kind is nooit de juiste reden om een relatie aan te gaan. Of het nu morgen of volgend jaar is.

Sorry maar hou de reacties niet allemaal bij. Wordt meer gereageerd dan ik dacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ga sporten bij een leuke club met wat oudere studenten en starters (22 - 27). In de kroeg ga je niets duurzaams vinden. Er zijn weinig jongemannen die bij een relatie ook een kind willen hebben.
Het klinkt misschien een beetje moralistisch, maar zorg er wel echt voor dat een man in het leven van dat kind komt. Kinderen uit een een oudergezin (in 90% van de gevallen een moeder/kind gezin) falen statistisch gezien gewoon veel harder dan kinderen die wel een vader hebben.

Aanvulling: denk dat wellicht mannen toch ook wel beetje afschrikken door je jonge leeftijd en dan een kind en alweer single. Het heeft toch iets 'onheilspellends' ofzo. Dat mannen al snel denken dat je of het typje bent dat 'oeps ik ben zomaar zwangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou bij voorbaat echt een jonge vrouw niet afschrijven omdat ze een kind heeft. Feit is wel dat je er niet te licht over moet denken als man en het natuurlijk wel eea compliceert.
lastig is natuurlijk wel inschatten of iemand die met een jong kindje loopt single is. Vaak denk je al snel dat die wel gelukkig (getrouwd) zijn, zeker als het kindje nog zo jong is![]()
Maar je kan niet kind een keer bij je ouders (of de vader's ouders) droppen en lekker avondje gaan stappen ofzo? Of gewoon eens terrasje pakken. Dingen doen waar je gewoon mensen ontmoet, en ik denk ik jouw geval dan ook niet afwachtend of verlegen zijn maar zelf wat duidelijker flirten oid. Dan merken mannen ook wel dat je niet het getrouwde vrouwtje dat helemaal in de wolken is met haar man en net een baby bent.
Verder succes met alle figuren die nu hier zich meteen wel aanbieden, wat dat betreft doet FOK! niet onder voor menig datingsite

Daar schiet je wat mij betreft wat te ver door. Alsof alleenstaande moeders de plicht hebben hun kids te voorzien van nieuw papa materiaal. Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er is niks mis met scheiden als dat nodig is, zolang men daarna maar weer hertrouwt. Veel alleenstaande moeders denken dat ze het 'prima redden' in hun eentje en zetten een passieve houding op mbt mannenjacht, maar de kinderen komen dan op een gegeven moment toch wat te kort.

Ik heb in het verleden tweemaal een vriendin gehad met een kindje van een ander, en geen enkele keer was dat gecompliceerd of iets dergelijks. Tuurlijk kun je niet iedere dag samen naar de kroeg, maar op een bepaald moment in het leven wil je dat ook niet meer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou bij voorbaat echt een jonge vrouw niet afschrijven omdat ze een kind heeft. Feit is wel dat je er niet te licht over moet denken als man en het natuurlijk wel eea compliceert.
Als je als vader met kind loopt dan wordt er anders genoeg geflirt hoorquote:lastig is natuurlijk wel inschatten of iemand die met een jong kindje loopt single is. Vaak denk je al snel dat die wel gelukkig (getrouwd) zijn, zeker als het kindje nog zo jong is![]()
Dat begint meestal met een paar foto's in het foboquote:Maar je kan niet kind een keer bij je ouders (of de vader's ouders) droppen en lekker avondje gaan stappen ofzo? Of gewoon eens terrasje pakken. Dingen doen waar je gewoon mensen ontmoet, en ik denk ik jouw geval dan ook niet afwachtend of verlegen zijn maar zelf wat duidelijker flirten oid. Dan merken mannen ook wel dat je niet het getrouwde vrouwtje dat helemaal in de wolken is met haar man en net een baby bent.
[quote]
Inderdaad zelf iets meer initiatief nemen. Overigens is mijn beleving dat als je op zoek bent je alleen scharrels vind en zodra je de 'hoop' opgegeven hebt je juist iemand tegenkomt. Net alsof het aan je te zien is dat je op zoek bent....
[quote]
Verder succes met alle figuren die nu hier zich meteen wel aanbieden, wat dat betreft doet FOK! niet onder voor menig datingsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |