Die zijn er wel hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Persoonlijk vind ik een kind niet bezwaarlijk, tenzij het kind al een jaar of 5 is. Maar waar haal je een leuke vent vandaan die A. niet bezet is, B. het niet erg vind dat jij een kiddo hebt en C. into jou is...
I don't know..
Het is ook niet de bedoeling om fok te gebruiken als contactadvertentie hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef longinus het volgende:
ik denk niet dat dit de manier is om te daten, je bent nog jong dus je hebt alle kansen nog
kind is niet altijd een bezwaar.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil wel oppassen!
Ik ben 27 goed gebouwd en fantastisch met kinderen, werk full time en heb de meest uiteenlopende hobbys van gamen tot sport van motoren tot politiek.Kun jij daten met iemand die bij je past!
PS: Waar heb je nou precies hulp bij nodig?
FAIL!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef Jolene22 het volgende:
mannen die liever 4 jaar terug al kinderen hadden gewild en het kind nog leuker vinden dan mij... scary!
Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)
quote:
Punt is denk ik ook dat jij veel serieuzer met een relatie zou zijn dan de tegenpartij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook. Snap ik volkomen. Had zelf ook niet verwacht dat ik zo jong al een vrij burgerlijk bestaan zou leiden maar het is toch echt zo!
Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen![]()
quote:
quote:
ik hoop dat dit je laatste bijdragen zijn aan dit topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef Mercer het volgende:
http://www.alleenstaande-mamas.nl/Dating/Dating.aspx
Doel je dan op de leeftijd, of op het kindje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; 22 en een kind zou niet mijn eerste keuze zijn denk ik dan als ik op zoek zou zijn naar nieuw relatiemateriaal (ben zelf 26)
Draag je die nog niet dan als moederquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Jolene22 het volgende:
Aan de reacties te horen kan ik maar beter alvast mn oma-onderbroeken uit de kast halen![]()
Opa helaas ziek dus dat is geen optie. Met mn ex volledig geen contact meer. Dus ook geen familie van zijn kant of een weekendje naar paps. Mijn moeder past regelmatig op maar dat is voornamelijk zodat ik naar school kan gaan. Zit wel aan mn max wat ik van haar kan vragen denk ik zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]De enige fail was mijn vraag, daar had ze namelijk net antwoord op gegeven. Ik had hem alleen nog niet gelezen, voor de rest bazel je!
@TS Ik heb geen flauw idee waar je geïnteresseerden vandaan kunt plukken, maar volgens mij zijn de meest gangbare plekken toch wel de kroeg, werk/ studie of een (sport)vereniging. Heeft de kleine geen papa waar hij om het weekend heen moet? Of een opa en oma die op willen passen? Dan kun jij er op uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |