Je kunt hardstyle ook wel waarderen dus?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef Elmostyle het volgende:
Nu luisterend naar de DefQon festival 2010 cd=p
[..]
OOK
dat spreken we wel lekker op msn af, okee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
maakt mij het uit
kan ook andere keer hoor
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat spreken we wel lekker op msn af, okee?
anders komen er mensen spieken
ik zit vol met goede ideetjesquote:
Neem mij mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Olle. het volgende:
nog 3 maand dan gaat deze jongen naar Denver!
gelukkig wel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zit vol met goede ideetjes
iets met 20 kilo en in een koffer passenquote:
nou je mag wel mee van mijquote:
hebben 3 koffers dus kunnen 60 kilo verdelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met 20 kilo en in een koffer passen
zin in spelen in de zandbak?quote:
PMquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mij een goede prive detective/huurmoordenaar aanbevelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed veel laxeermiddelen van te voren en niks meer eten. Moet lukken toch? Zo groot ben ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met 20 kilo en in een koffer passen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM
Ik ga jou lekker achter een aanrander aansturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weeg geen 60 kg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
hebben 3 koffers dus kunnen 60 kilo verdelen
hmmmmm wat klopt hier niet
Heb je z;n nummer?quote:
Jep iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je kunt hardstyle ook wel waarderen dus?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
hebben 3 koffers dus kunnen 60 kilo verdelen
hmmmmm wat klopt hier niet
Ik weet er wel eentje, maar die zit momenteel vast in Peru.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
oeh, mag ik, mag ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga jou lekker achter een aanrander aansturen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet er wel eentje, maar die zit momenteel vast in Peru.
nee dat niet maar ik denk dat wanneer je in de telegraaf een advertentie plaatst dat hij jou wel vindquote:
dat hoop ikquote:
Uhm ga denk ik naar Wish Outdoor. Voornamelijk house maar ook hardstyle. En in juli naar Dominator wat vooral hardcore maar ook 1 hardstyle podium.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jep iddAl luister ik ook wel redelijk veel naar Electro/Techno/House etc=P Jij nog ideeen voor interessante feesten binnenkort
?
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
gaat niets boven een avontuur in de zandbak
Ik heb San Francisco, Las Vegas en Los Angeles gedaan. Echt supervet en ook de natuurparken natuurlijk. In mijn fobo staan nog 2 fotos ervan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat hoop ik![]()
vervolgens gaan we naar
Salt Lake City
Las Vegas
Los Angeles
San Francisco
Seattle
Vancouver
en uiteraard alle tussenliggende natuur reservaten![]()
Dan is die niet goed hequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet er wel eentje, maar die zit momenteel vast in Peru.
niet stiekem trouwen hequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat hoop ik![]()
vervolgens gaan we naar
Salt Lake City
Las Vegas
Los Angeles
San Francisco
Seattle
Vancouver
en uiteraard alle tussenliggende natuur reservaten![]()
ja maar straks gaat ;ie jou aanrandenquote:
Ik vind ;t crack dat m;n homie dit jaar niet naar Dominator gaat, anders was ik misschien nog meegegaan ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uhm ga denk ik naar Wish Outdoor. Voornamelijk house maar ook hardstyle. En in juli naar Dominator wat vooral hardcore maar ook 1 hardstyle podium.
soms zou ik dat wel willenquote:
is dat Arches ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb San Francisco, Las Vegas en Los Angeles gedaan. Echt supervet en ook de natuurparken natuurlijk. In mijn fobo staan nog 2 fotos ervan.
Wilde eigenlijk terug dit jaar maar niet veel geld.
oja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar straks gaat ;ie jou aanranden
nou, dan wel, maar laat het dan even weten, dan geven wij het feestje als je terug komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
soms zou ik dat wel willen
als i kdaar een leuke dame tegen kom en de kans krijg![]()
is het wel zeker dat ik neit alleen oud wordt
dat kan zeer zeker gebeuren jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan wel, maar laat het dan even weten, dan geven wij het feestje als je terug komt
en ehm..niet om het één of ander, maar het KAN ook zo zijn dat het niet happily ever after is he
Ik luister ATM ook die Defqon CD, hij is best leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je kunt hardstyle ook wel waarderen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |