Tessie wat mooi!!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef flugeltje het volgende:
tessie, gaat goed zo zeg! Erg toffe kleren ook! Het is dat ik er al bijna ben anders had ik graag geweten waar je het jurkje vandaan hebt...
Cantare!! Wat ben jij mooi zeg! En je buik lijkt ineens in een spurt te zitten...
Een zwangere buik is altijd mooi. Al is het maar door de symboliek en wat er in groeitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind mijn buik momenteel nog alles behalve mooi Asy, niet door de striae, maar doordat ie zo enorm doorhangt, ik lijk wel een hangbuikzwijn af en toe
Misschien dat ik deze week nog wel een foto maak...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Een zwangere buik is altijd mooi. Al is het maar door de symboliek en wat er in groeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:32 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind je buik mooi hoor! Een heuse baby groeit er in
Ben je niet ontzettend nieuwsgierig naar Willem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |