Ik wilde in mn vorige post al opmerken dat ik nu snap waarom je nog niet-zwanger broeken aanpast...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de broek is gewoon een broek van de sting... Voordeel van heupbroeken.
Hier 1 striae-tje.... In het verlengde van mn blindedarm littekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Cantare het volgende:
Zo Tico, da's nog best een strak buikje! Mooi hoor![]()
Sonnetje, jij draagt de baby ook lekker dicht bij je! Ik ben wel benieuwd of er van de voor- of achterkant veel te zien is van je buik.
Oja, allemaal bedankt voor alle lieve reacties op mijn buikinderdaad ontploft de laatste weken, maar nog geen striae
Volgens mijn moeder en zus lijk ik juist smaller vanaf de achterkant (is ook soort van logisch met mijn gewichtstoename), dus daar is niet veel te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Cantare het volgende:
Zo Tico, da's nog best een strak buikje! Mooi hoor![]()
Sonnetje, jij draagt de baby ook lekker dicht bij je! Ik ben wel benieuwd of er van de voor- of achterkant veel te zien is van je buik.
Oja, allemaal bedankt voor alle lieve reacties op mijn buikinderdaad ontploft de laatste weken, maar nog geen striae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |