Geslaagd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA ik ben ongesteld en ik vind het leuk.
Dat is leuk omdat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Want ik had maandag mijn laatste pil. En dan schat ik altijd wanneer ik ongesteld word en wanneer het is afgelopen. Dus ik schatte donderdagochtend.
En dan ben ik het zaterdag voor het laatste.
Moet ik chagrijnig zijn omdat er een beetje bloed uit m'n vasjien komt zetten?quote:
Dat is om je te pesten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het alleen onlogisch dat je geiler bent als je je period hebt.WAAROM
Die heb je ook niet gehad. Ze hebben je met een gebroken lies rond laten lopen. Daarom sta je zo skiff.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn amandelen zijn geknipt in 1992.![]()
Dokter gaf een uitdraai met mijn medische geschiedenis, stond 'Adenotomie' bij. Lang leve Google.
Alleen mijn liesbreuk operatie van rond die tijd staat er dan weer niet bij.
Nee, maar om het leuk te vinden gaat ook wel erg ver.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ik chagrijnig zijn omdat er een beetje bloed uit m'n vasjien komt zetten?
quote:
Jij bent toch 24/7 hornyquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Het is gemeen. Ik ben altijd hitsig. Maar dan extra.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is gemeen. Ik ben altijd hitsig. Maar dan extra.
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 6 jaar was, zo'n liesbreuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn amandelen zijn geknipt in 1992.![]()
Dokter gaf een uitdraai met mijn medische geschiedenis, stond 'Adenotomie' bij. Lang leve Google.
Alleen mijn liesbreuk operatie van rond die tijd staat er dan weer niet bij.
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Niet. Nu kan ik vingerverven als ik ga douchen. Weet je hoe tof dat is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar om het leuk te vinden gaat ook wel erg ver.
Wat wil je doen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is gemeen. Ik ben altijd hitsig. Maar dan extra.
Ja sterf met die kanker muziek die totaal niks toevoegt.quote:
Dat lijkt me wel tof, maar er komt toch wel meer uit dan alleen zuiver bloed?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet. Nu kan ik vingerverven als ik ga douchen. Weet je hoe tof dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |