Godverdomme haha ik wist wel weer dat het zo ging lopen.. nee was gewoon ff een klacht die ik kwijt wil.. krijg normaal nooit spam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef Pharkus het volgende:
Verkapte felicitatie aandachtshoer topic
Aaawquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:07 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb verder geen vrienden, dus vind het wel fijn als ik zo'n mailtje krijg
Maar toch gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Godverdomme haha ik wist wel weer dat het zo ging lopen.. nee was gewoon ff een klacht die ik kwijt wil.. krijg normaal nooit spam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
In dat geval sorry, gefeliciteerd en een biertjequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Godverdomme haha ik wist wel weer dat het zo ging lopen.. nee was gewoon ff een klacht die ik kwijt wil.. krijg normaal nooit spam.
Je viert dus dat je daar vanaf bent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, vieren dat je tig jaar geleden uit de vochtige snee van je moeder bent gekropen,___
Ik vond het ideaal, zo'n navelstreng.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je viert dus dat je daar vanaf bent.
Had je maar moeten zeggen dat je pa m niet door moest knippenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond het ideaal, zo'n navelstreng.
Nu moet ik godverdomme elke keer zelf mijn eigen eten betalen en klaarmaken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef BillsGate het volgende:
Noem het dan gewoon 'Verkapt ik ben jarig topic'
ik was eerderquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef BillsGate het volgende:
Noem het dan gewoon 'Verkapt ik ben jarig topic'
en ditquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
Gefeliciteert TS en ik hoop dat je een geslaagt feestje hebt vanavond!
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef Ascendancy het volgende:
Eens, ik ben ook jarig vandaag, allemaal kutmailtjes van oude fora en dergelijke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |