winkelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef mschol het volgende:
iemand die ergens een plekje weet waar ik die laatste 2 pakketten goedkoop vandaan kan halen (alleen cd key is voldoende, heb ik namelijk ook al met de rest gedaan)
absoluut! Lekker drummen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
De nieuwe uitbreiding is echt heel leuk!
Jep!quote:Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Klaudias het volgende:
hmmm toch maar eens aanschaffen dan. kun je dus ook echt bandjes beginnen?
Nou ja, je kunt de Sim in Sunset Valley in Edit Town-modus opslaan en dan kun je hem/haar gewoon weer plaatsen in de andere stad (natuurlijk ook daar via Edit Town). Eventueel kun je je huis meenemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef Sorella het volgende:
Er is zeker geen mogelijkheid om met een sim van sunset valley te gaan kijken/verhuizen naar de nieuwe stad van middernacht ?
Ik kan het niet vinden
Moet wel lukken hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Hm, ik denk het wel
Ga wel even zoeken naar de edit town modus.
Dan maak je zelf toch een nieuwe grotere/kleinere kavel voor je huis?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Hm, ik denk het wel
Ga wel even zoeken naar de edit town modus.
Maar zo te zien aan de kavels past mijn huis daar niet eens
Nooit geschotenis altijd mis, ik probeer het gewoon maar sla eerst me save games even op.
Op de playstation is ie iig nederlandstalig, maar ik heb mijn systeeminstellingen ook op nederlands staan.... misschien dat hij engels is als je je systeem op engels heb ingesteldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Sobraine het volgende:
Wil hem kopen voor Xbox360 als kado voor mijn zusje, is hij op xbox engels of nederlandstalig??
Haha, heel herkenbaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef GotC het volgende:
Ik merk dat ik ook wel heel regelmatig hetzelfde kiesVaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld
.
Haha thnx! Heeft ons echt een paar uur gekost om het zo mooi te krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ziet er goed uit! Leuk om weer foto's te zien, vind ik altijd het verhaal leuk maken. Viel me overigens op dat je niet op vakantie kunt gaan als je in Bridgeport woont. Ik ga maar weer eens beginnen met een familie in Riverview, vind ik zo'n mooie buurt. Jammer dat Barnacle Bay geld kost, en dan ook nog zoveel. Twinbrook vind ik een mysterieus sfeertje hebben, en dat trekt me ook wel aan. Vooral dat ene huis die een kelder er in heeft.
Ik was net binnengeglipt in een club, lult een of andere 2 sterren eppo even door dat ik erin ben geglipt, en toen werd ik eruit geschopt. Was me nog niet gebeurd, maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |