abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88150027
iemand die ergens een plekje weet waar ik die laatste 2 pakketten goedkoop vandaan kan halen (alleen cd key is voldoende, heb ik namelijk ook al met de rest gedaan :P)
pi_88150269
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef mschol het volgende:
iemand die ergens een plekje weet waar ik die laatste 2 pakketten goedkoop vandaan kan halen (alleen cd key is voldoende, heb ik namelijk ook al met de rest gedaan :P)
winkel
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88150407
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Klaudias het volgende:

[..]

winkel
te duur... :*
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:55:48 #204
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88170166
De nieuwe uitbreiding is echt heel leuk!
pi_88202632
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
De nieuwe uitbreiding is echt heel leuk!
absoluut! Lekker drummen!
pi_88203927
hmmm toch maar eens aanschaffen dan. kun je dus ook echt bandjes beginnen?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88204029
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Klaudias het volgende:
hmmm toch maar eens aanschaffen dan. kun je dus ook echt bandjes beginnen?
Jep!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_88204331
ik krijg bijna nooit optreden aangeboden en toch is die gast 3 sterren famous
pi_88252922
Wil hem kopen voor Xbox360 als kado voor mijn zusje, is hij op xbox engels of nederlandstalig??
pi_88315368
Er is zeker geen mogelijkheid om met een sim van sunset valley te gaan kijken/verhuizen naar de nieuwe stad van middernacht ?
Ik kan het niet vinden ;(
pi_88318371
Shit, bandje enzo klinkt echt superleuk, maar ik vind 30 euro wel altijd een beetje duur :'(. Ik denk er nog even over na :9
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:12:18 #212
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_88363567
quote:
Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef Sorella het volgende:
Er is zeker geen mogelijkheid om met een sim van sunset valley te gaan kijken/verhuizen naar de nieuwe stad van middernacht ?
Ik kan het niet vinden ;(
Nou ja, je kunt de Sim in Sunset Valley in Edit Town-modus opslaan en dan kun je hem/haar gewoon weer plaatsen in de andere stad (natuurlijk ook daar via Edit Town). Eventueel kun je je huis meenemen. :P
Is dat wat je bedoelt?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_88375767
Hm, ik denk het wel :)
Ga wel even zoeken naar de edit town modus.
Maar zo te zien aan de kavels past mijn huis daar niet eens ;(
Nooit geschotenis altijd mis, ik probeer het gewoon maar sla eerst me save games even op.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:36:29 #214
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_88377905
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Moet wel lukken hoor. :)
In Edit Town klik je op je huis, dan zie je het huishouden dat daar woont (je sim dus), dan kun je met de knopjes onderaan het venstertje de sim opslaan of de sim + huis opslaan.
Vervolgens ga je in de nieuwe stad ook naar Edit Town (je kunt bijv. ook een nieuw spelletje beginnen en dan zonder een nieuwe sim te maken, naar Edit Town gaan). Onderaan zie je dan een aantal sims die je kunt plaatsen en als het goed is staat de eerder door jou opgeslagen sim daar dan ook bij. :)

Edit: Je sim blijft ook gewoon in Sunset Valley hoor. Je maakt als het ware een kopie die je in de nieuwe stad plaatst. Hij/zij heeft echter dan wel al de skills die zijn opgebouwd, dezelfde baan enzovoort.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_88379974
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Maar zo te zien aan de kavels past mijn huis daar niet eens ;(
Nooit geschotenis altijd mis, ik probeer het gewoon maar sla eerst me save games even op.
Dan maak je zelf toch een nieuwe grotere/kleinere kavel voor je huis? :Y
pi_88383725
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Sobraine het volgende:
Wil hem kopen voor Xbox360 als kado voor mijn zusje, is hij op xbox engels of nederlandstalig??
Op de playstation is ie iig nederlandstalig, maar ik heb mijn systeeminstellingen ook op nederlands staan.... misschien dat hij engels is als je je systeem op engels heb ingesteld :)
pi_88397725
Paar dagen geleden maar weer eens mijn Sims 3 games uit de kast getrokken :D Daarbij ook maar ff de nieuwe expansion erbij gehaald.
We (vriend en ik ) hebben de Sleur discotheek meteen een make-over gegeven :D Hij heet nu Sleur 2.0 en ziet er zo uit

Meteen de eerste avond zat het al stampvol met mensen :@ :D
Foto's van de binnenkant moet ik straks nog ff maken als ik weer ga spelen :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door DjinN op 06-11-2010 12:50:17 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:40:01 #218
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88402512
Ziet er goed uit! Leuk om weer foto's te zien, vind ik altijd het verhaal leuk maken. Viel me overigens op dat je niet op vakantie kunt gaan als je in Bridgeport woont. Ik ga maar weer eens beginnen met een familie in Riverview, vind ik zo'n mooie buurt. Jammer dat Barnacle Bay geld kost, en dan ook nog zoveel. Twinbrook vind ik een mysterieus sfeertje hebben, en dat trekt me ook wel aan. Vooral dat ene huis die een kelder er in heeft.

Ik was net binnengeglipt in een club, lult een of andere 2 sterren eppo even door dat ik erin ben geglipt, en toen werd ik eruit geschopt. Was me nog niet gebeurd, maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij.
pi_88402997
Hebben jullie ook een beetje dat je met je sims een beetje in herhaling valt? Ik merk dat ik bijna altijd sims creëer met artistiek en/of virtuoos als eigenschap, waardoor ze eigenlijk allemaal schrijven of muziek maken. Ook zijn ze vaak vriendelijk en goed. Eigenlijk heel saai, maar valse/kwaadaardige sims maak ik vrijwel nooit, omdat ik andere sims niet wil kwetsen :@. Is dat niet suf?

Ik heb het één keer wel gedaan, was wel grappig: een lesbische vrouw die met twee vrouwen affaires had en beide uitnodigde op een feestje en vervolgens ook met beide ging staan zoenen. Sensatie! Maar daarna verviel ik algauw weer in oude gewoontes...
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:22:48 #220
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88403696
Ik probeer juist altijd iets anders te doen en te kiezen, want anders vind ik het niet zo snel meer leuk. Kwaadaardig is wel leuk hoor in sommige gevallen. :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:27:29 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_88403822
Ik merk dat ik ook wel heel regelmatig hetzelfde kies :@ Vaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld :').
pi_88404525
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef GotC het volgende:
Ik merk dat ik ook wel heel regelmatig hetzelfde kies :@ Vaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld :').
Haha, heel herkenbaar :@. Ik raak ook snel verveeld, begin heel vlot weer met een andere sim, om eigenlijk weer precies op dezelfde manier het spel te spelen... Misschien juist een goede reden om eens een onaangepaste, valse, kwaadaardige, gestoorde sim te maken met een hekel aan buiten :9
pi_88406762
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ziet er goed uit! Leuk om weer foto's te zien, vind ik altijd het verhaal leuk maken. Viel me overigens op dat je niet op vakantie kunt gaan als je in Bridgeport woont. Ik ga maar weer eens beginnen met een familie in Riverview, vind ik zo'n mooie buurt. Jammer dat Barnacle Bay geld kost, en dan ook nog zoveel. Twinbrook vind ik een mysterieus sfeertje hebben, en dat trekt me ook wel aan. Vooral dat ene huis die een kelder er in heeft.

Ik was net binnengeglipt in een club, lult een of andere 2 sterren eppo even door dat ik erin ben geglipt, en toen werd ik eruit geschopt. Was me nog niet gebeurd, maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij.
Haha thnx! Heeft ons echt een paar uur gekost om het zo mooi te krijgen :@ :D Heel de oude Sleur compleet platgegooid en nieuwe Sleur van de grond af opnieuw opgebouwd :P
Overigens kan je gewoon op vakantie hoor :P Naar Egypte, Frankrijk, of China. Gewoon met je telefoon een reis regelen ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:10:09 #224
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_88407149
Oh, niet gezien namelijk. Weet wel dat het via de telefoon moet, maar zag het niet in Bridgeport.
pi_88407321
Wat is het trouwens irritant als er een geest bij je over de vloer komt. Hij pakt eten uit je koelkast en houdt de computer bezet als een van je sims net nodig aan z'n plezierbalkje moet werken :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')