. Ik denk er nog even over na
. Ik denk er nog even over na  

Nou ja, je kunt de Sim in Sunset Valley in Edit Town-modus opslaan en dan kun je hem/haar gewoon weer plaatsen in de andere stad (natuurlijk ook daar via Edit Town). Eventueel kun je je huis meenemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef Sorella het volgende:
Er is zeker geen mogelijkheid om met een sim van sunset valley te gaan kijken/verhuizen naar de nieuwe stad van middernacht ?
Ik kan het niet vinden

Moet wel lukken hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Hm, ik denk het wel
Ga wel even zoeken naar de edit town modus.

Dan maak je zelf toch een nieuwe grotere/kleinere kavel voor je huis?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Sorella het volgende:
Hm, ik denk het wel
Ga wel even zoeken naar de edit town modus.
Maar zo te zien aan de kavels past mijn huis daar niet eens
Nooit geschotenis altijd mis, ik probeer het gewoon maar sla eerst me save games even op.

Op de playstation is ie iig nederlandstalig, maar ik heb mijn systeeminstellingen ook op nederlands staan.... misschien dat hij engels is als je je systeem op engels heb ingesteldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Sobraine het volgende:
Wil hem kopen voor Xbox360 als kado voor mijn zusje, is hij op xbox engels of nederlandstalig??

Daarbij ook maar ff de nieuwe expansion erbij gehaald.
 Daarbij ook maar ff de nieuwe expansion erbij gehaald.  Hij heet nu Sleur 2.0 en ziet er zo uit
 Hij heet nu Sleur 2.0 en ziet er zo uit  

. Is dat niet suf?
. Is dat niet suf? 

Vaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld
 Vaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld  .
.

Haha, heel herkenbaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef GotC het volgende:
Ik merk dat ik ook wel heel regelmatig hetzelfde kiesVaak gezinnen, trouwen, wat dan ook. Laatst voor het eerst (na 10 jaar the Sims te hebben gespeeld) een beroep uitgespeeld
.
 . Ik raak ook snel verveeld, begin heel vlot weer met een andere sim, om eigenlijk weer precies op dezelfde manier het spel te spelen... Misschien juist een goede reden om eens een onaangepaste, valse, kwaadaardige, gestoorde sim te maken met een hekel aan buiten
. Ik raak ook snel verveeld, begin heel vlot weer met een andere sim, om eigenlijk weer precies op dezelfde manier het spel te spelen... Misschien juist een goede reden om eens een onaangepaste, valse, kwaadaardige, gestoorde sim te maken met een hekel aan buiten  

Haha thnx! Heeft ons echt een paar uur gekost om het zo mooi te krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ziet er goed uit! Leuk om weer foto's te zien, vind ik altijd het verhaal leuk maken. Viel me overigens op dat je niet op vakantie kunt gaan als je in Bridgeport woont. Ik ga maar weer eens beginnen met een familie in Riverview, vind ik zo'n mooie buurt. Jammer dat Barnacle Bay geld kost, en dan ook nog zoveel. Twinbrook vind ik een mysterieus sfeertje hebben, en dat trekt me ook wel aan. Vooral dat ene huis die een kelder er in heeft.
Ik was net binnengeglipt in een club, lult een of andere 2 sterren eppo even door dat ik erin ben geglipt, en toen werd ik eruit geschopt. Was me nog niet gebeurd, maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij.

Heel de oude Sleur compleet platgegooid en nieuwe Sleur van de grond af opnieuw opgebouwd
 Heel de oude Sleur compleet platgegooid en nieuwe Sleur van de grond af opnieuw opgebouwd 
 Naar Egypte, Frankrijk, of China. Gewoon met je telefoon een reis regelen
 Naar Egypte, Frankrijk, of China. Gewoon met je telefoon een reis regelen  

Die geest van mij ging ook in bed liggen, maar die slaapplek was toch over... Was namelijk zijn oude slaapplaats naast zijn vrouwquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Magere Heijn is nog erger. Die gaat lekker computeren, dan slapen in het bed.
Heb een huis gemaakt. Eerder een feesthuis, een echt huis kan ik niet zo goed maken.

. En dat in de stamboom nu staat dat de overleden man en zijn nog levende vrouw geen partner hebben/hadden. Jammer.
. En dat in de stamboom nu staat dat de overleden man en zijn nog levende vrouw geen partner hebben/hadden. Jammer.

Ik probeer wel verschillende eigenschappen uit (afhankelijk van het beroep dat ik ze wil laten doen), maar dingen als 'grumpy', 'evil' en 'insane' kies ik eigenlijk nooit.
 Ik probeer wel verschillende eigenschappen uit (afhankelijk van het beroep dat ik ze wil laten doen), maar dingen als 'grumpy', 'evil' en 'insane' kies ik eigenlijk nooit.  Ik ben namelijk aan het spelen met Francoise (styliste) die getrouwd is met Jan des Bouvrie (architect).
  Ik ben namelijk aan het spelen met Francoise (styliste) die getrouwd is met Jan des Bouvrie (architect).  Ze zijn gaan wonen in Villa Kakelbont (zelf gebouwd), dus ik vond het wel toepasselijk als ze dan een dochter, Pipi, zouden krijgen. Maar ja, alleen is maar alleen, dus vond ik dat er dan ook nog maar een Tommy en een Annika bij moesten komen.
 Ze zijn gaan wonen in Villa Kakelbont (zelf gebouwd), dus ik vond het wel toepasselijk als ze dan een dochter, Pipi, zouden krijgen. Maar ja, alleen is maar alleen, dus vond ik dat er dan ook nog maar een Tommy en een Annika bij moesten komen.  En dat is dus mijn jongen/meisje tweeling geworden.
 En dat is dus mijn jongen/meisje tweeling geworden. 

Haha leuk gecombineerde familie hoor, lijken ze op de bestaande personen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef Jane het volgende:
Oh, ik probeer wel alle beroepen een keer uit te spelen en dingen allemaal een keer te proberen. Ik was daarom ook zo blij met ambitions, want ik had inmiddels alle beroepen wel een keer gehad.
Maar ik herken het wel dat ik van mijn Sims nooit echt gestoorde eikels (m/v) maak.Ik probeer wel verschillende eigenschappen uit (afhankelijk van het beroep dat ik ze wil laten doen), maar dingen als 'grumpy', 'evil' en 'insane' kies ik eigenlijk nooit.
Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd een jongen/meisje tweeling te krijgen en dat is gelukt.Ik ben namelijk aan het spelen met Francoise (styliste) die getrouwd is met Jan des Bouvrie (architect).
Ze zijn gaan wonen in Villa Kakelbont (zelf gebouwd), dus ik vond het wel toepasselijk als ze dan een dochter, Pipi, zouden krijgen. Maar ja, alleen is maar alleen, dus vond ik dat er dan ook nog maar een Tommy en een Annika bij moesten komen.
En dat is dus mijn jongen/meisje tweeling geworden.
Ja, ik heb veel fantasie.

Pipi wel, maar Jan niet hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha leuk gecombineerde familie hoor, lijken ze op de bestaande personen?

Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim
 Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim  Nu wil ik dus van dr af, maar ik wil mijn huis niet kwijt. Met andere woorden: oude sim eruit en nieuwe erin. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
 Nu wil ik dus van dr af, maar ik wil mijn huis niet kwijt. Met andere woorden: oude sim eruit en nieuwe erin. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Sim eruit zetten (in het menu vd buurt), of verdrinken oidquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
Hmm...kan iemand me misschien even helpen ?Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim
Nu wil ik dus van dr af, maar ik wil mijn huis niet kwijt. Met andere woorden: oude sim eruit en nieuwe erin. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

In Edit Town een nieuwe Sim maken, deze bij je oude Sim in het huis plaatsen ('merge households' heet het in mijn engelse versie, dus 'samenvoegen' in het Nederlands?). Hierbij wordt het geld van beiden ook samengevoegd. Vervolgens zet je je oude Sim in Edit Town het huis uit (met 'split household'). Die oude Sim wordt tijdelijk op het clipboard gezet, maar die hoef je niet meer in de stad te plaatsen. Alleen als je daarna naar het spel teruggaat, dan ben je hem/haar wel kwijt (maar je was toch niet tevreden, dus achquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
Hmm...kan iemand me misschien even helpen ?Heb een erg mooi huis gebouwd, sim gemaakt etc. Maar ik ben niet tevreden met mn sim
 ). Vervolgens speel je lekker verder met alleen je nieuwe sim.
). Vervolgens speel je lekker verder met alleen je nieuwe sim.

Beetje late reply, maar het is geluktquote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Jane het volgende:
[..]
In Edit Town een nieuwe Sim maken, deze bij je oude Sim in het huis plaatsen ('merge households' heet het in mijn engelse versie, dus 'samenvoegen' in het Nederlands?). Hierbij wordt het geld van beiden ook samengevoegd. Vervolgens zet je je oude Sim in Edit Town het huis uit (met 'split household'). Die oude Sim wordt tijdelijk op het clipboard gezet, maar die hoef je niet meer in de stad te plaatsen. Alleen als je daarna naar het spel teruggaat, dan ben je hem/haar wel kwijt (maar je was toch niet tevreden, dus ach). Vervolgens speel je lekker verder met alleen je nieuwe sim.

Of mis ik iets?
 Of mis ik iets? 

Mooi dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef DjinN het volgende:
Beetje late reply, maar het is gelukt
Heb alleen nu weer een probleempje wat betreft mijn planten
M'n Sim wil 3 tuinplanten hebben. Wat ik ook neerzet qua planten/bloemen/bomen, ik krijg deze opdracht maar niet voltooid. Of ik nou planten en bloemen uit het bouwmenu pak of planten uit de koopmodus

Dit had ik vorige week ook!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Blossom86 het volgende:
Mijn Sim liep laatst vast. Ik heb voor het eerst een keer mijzelf en mijn vriend gemaakt. Na een dagje spelen bleef het spel helaas hangen en bleef mijn vriend alleen maar in bed liggen. Hij sliep ook niet ofzo, maar hij lag op bed, en alle balkjes werden rood, maar hij wou er niet uit komen.
 Idd heel irritant. Mijn hele gezin was de klos. Ik heb uiteindelijk het spel opnieuw gestart bij het laatste savepoint en mijn gezin + huis opgeslagen. Vervolgens heb ik ze in een nieuwe stad geplaatst. Vrij rigoreus dus, maar ik wist niks anders meer. Als het nog eens gebeurt ga ik dat resetten maar eens proberen.
 Idd heel irritant. Mijn hele gezin was de klos. Ik heb uiteindelijk het spel opnieuw gestart bij het laatste savepoint en mijn gezin + huis opgeslagen. Vervolgens heb ik ze in een nieuwe stad geplaatst. Vrij rigoreus dus, maar ik wist niks anders meer. Als het nog eens gebeurt ga ik dat resetten maar eens proberen.Kreeg ik ook en heb ik opgezocht. Is iets uit de laatste uitbreiding (Late Night? of hoe hij heet). De wens is blijkbaar per ongeluk ook in de andere versies terechtgekomen. Ik zou hem dus maar wegklikken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Sosha het volgende:
Wat moet je trouwens doen als een sim de wens 'bubbelbad kopen' heeft? Dat is toch helemaal niet mogelijk?Of mis ik iets?
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Lijkt me een bug die maar niet opgelost wordt.quote:Ik heb ook een sim die heel graag met haar man, waar ze dus al sinds het begin mee samenwoont, wil samenwonen. Die wens blijft maar opkomen

Werkt als een treinquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Jane het volgende:
Als het nog eens gebeurt ga ik dat resetten maar eens proberen.

Hmm..dat heb ik nog niet geprobeert eigenlijk. Toch maar even doen morgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is.
Wat die planten betreft, geen idee...? Gaat het niet over 'tuinierplanten'? Dus sla, tomaten, meloenen enz?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |