Is het een gekochte versie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef Chanty87 het volgende:
Ook maar eens Ambitions geïnstalleerd. Kunnen mijn Sims de trampoline niet gebruikenZe lopen er naartoe, willen dat trappetje oplopen maar dan resetten ze en staan ze een stukje verderop
Ik dacht van wel.. Ze vliegen iig nooit in de fik, de vloer brandtquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Staan de meubels echt ver genoeg?
Bron: http://sims.wikia.com/wiki/Fire
Kleedje? Dat is ook een meubel opzich.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.. Ze vliegen iig nooit in de fik, de vloer brandt.
Maar zal ze wel nog wat verder zetten.
Nope die ligt er ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kleedje? Dat is ook een meubel opzich.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lama, zaten nog mods verstopt in World AdventuresHet werkt nu
?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lama, zaten nog mods verstopt in World AdventuresHet werkt nu
mijn ventje scheurt in een F1 bak door de stad. Wel grappig. Moet nog ff goed testen verder.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Is iemand van plan om het nieuwe accesoirepakket te kopen?
http://nl.thesims3.com/game/sp2
Het lijkt me best grappig eigenlijk!
Zitten er nog wat dingen in die een toegevoegde waarde hebben aan het spel? Ik vond Luxe Accesoires verdomd veel geld voor iets waar maar weinig in zat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn ventje scheurt in een F1 bak door de stad. Wel grappig. Moet nog ff goed testen verder.
met dat soort pakketten zal dat altijd zo blijven, het is immers EA..quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten er nog wat dingen in die een toegevoegde waarde hebben aan het spel? Ik vond Luxe Accesoires verdomd veel geld voor iets waar maar weinig in zat.
Ja da's wel zo. Maar ja je weet maar nooit. Ik zag dat over 3 weken het volgende "échte" uitbreidingspakket uitkomt. Dus ik wacht daar maar op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef mschol het volgende:
met dat soort pakketten zal dat altijd zo blijven, het is immers EA..
ik koop wel een key via internet zodra ik em daar zie...
nee valt wel mee!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten er nog wat dingen in die een toegevoegde waarde hebben aan het spel? Ik vond Luxe Accesoires verdomd veel geld voor iets waar maar weinig in zat.
quote:InspirerendOp zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef klausmeister het volgende:
Mooi verhaal is dit:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
mijn ervaring met expansions van the sims is het volgende:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet of het legaal is om te vragen, maar weet niet waar het anders kan. Ik heb Sims 3 via de illegale wegen op mijn computer kunnen zetten en wil nu een add-on erbij doen (ook vergaard op illegale wijze). Maar kan dit problemen opleveren, of gaat dit doorgaans goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |