abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83003677
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, je weet dat je teveel simt als je in het echte leven ook op de versnellingsknop wil drukken als iets te lang duurt
Neui, dat heet ADHD
pi_83013051
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Tegan, hoe geef je je brandweer enz. een plekje in een dorp? Telkens als ik dat probeer, krijg ik nergens een kavel te zien waar ik 'm kan plaatsen. Het helpt ook niet om lege kavels erbij te maken.
Ik opende mijn gezin waarmee ik alleen nog had gespeeld met alleen het basisspel. En toen vroeg hij of ik het dorp wilde aanpassen en brandweer enzo wilde toevoegen, dus ik op ja. En toen mocht ik gewoon plekjes kiezen, en daarna vroeg hij of ik eerst wilde opslaan voor ik verder speelde, dus ik ja. En toen zoemde hij weer ik op mijn huis en kon ik verder spelen. Ik had overigens genoeg lege kavels over waar ik op kon klikken.
pi_83013091
Trouwens, ik weet niet welke van de drie EP's ervoor zorgt, maar dat je nu de was moet doen is echt gruwelijk irritant.

Hm, Ambitions dus.

Ik kwam een leuk stukje tegen nadat ik een plaatje daarvan zocht.

http://www.cinemablend.co(...)astrophes-24983.html

Wel stom dat alle kledinghoopjes dezelfde kleur hebben, en niet de kleur van je kleren. En dat je niet de optie hebt op een wasmand oid te kopen.

[ Bericht 41% gewijzigd door Tegan op 19-06-2010 10:44:22 ]
pi_83013221
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:07 schreef satecl het volgende:
Lijkt me echt een erg tof spel op de playstation 3. Nog maar even een paar maandjes wachten

Zijn er veel online mogelijkheden?
ik kan ook echt niet wachten!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:53:57 #30
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_83014122
Je hebt wel een wasmand hoor, daar doe je de was in, en dan kun je ook de was doen.
pi_83015308
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je hebt wel een wasmand hoor, daar doe je de was in, en dan kun je ook de was doen.
Oh, thanks. Kon hem eerst niet vinden.
pi_83027662
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik opende mijn gezin waarmee ik alleen nog had gespeeld met alleen het basisspel. En toen vroeg hij of ik het dorp wilde aanpassen en brandweer enzo wilde toevoegen, dus ik op ja. En toen mocht ik gewoon plekjes kiezen, en daarna vroeg hij of ik eerst wilde opslaan voor ik verder speelde, dus ik ja. En toen zoemde hij weer ik op mijn huis en kon ik verder spelen. Ik had overigens genoeg lege kavels over waar ik op kon klikken.
Om ze dan klaar te maken voor de beroepen moet je ze btw nog wel de naam brandweer geven uit zo'n lijstje, en schoonheidssalon enzo.. Anders pakt ie dat dus niet

Ben benieuwd of mijn sims het nog gaan doen.. Heeft niemand dat ooit gehad? dat gewoon die hele blauwe balk (al je opties dus en waar de wensen enzo komen in te staan weg is?) Mijn sim staat ook vast in het bed, en mijn andere is spoorloos
pi_83047337
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat krijg ik ook bij het opstarten, maar ik krijg geen lege plekken te zien waar ik de brandweerkazerne kan plaatsen, zo vreemd. Terwijl er genoeg lege plekken zijn, omdat het de eerste x was dat ik die stad opende. Straks nog maar eens proberen, kijken of ie het nu wel doet..
pi_83047627
Ik wil gewoon eens een eigen wereld gaan maken.. Want die wereldbewerker is leuk, maar als je nog nergens kavels kan plaatsen schiet het ook niet op

Hetzusjevan, kan jij anders eens op msn komen
  maandag 21 juni 2010 @ 00:36:57 #35
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83083533
Cd weer gevonden!
Gelijk nieuw 'gezin' gemaakt.
Twee vriendinnen die elkaars tegenovergestelde zijn.
De 1 is een rockster die ruige kleding draagt en kort zwart haar heeft, en de ander een geboren kokkin die houdt van vrolijke kleurtjes en rokjes.

Nu weet ik alleen niet of ik ze allebei verliefd ga laten worden want als dat gebeurt moet je weer gaan samenwonen uiteindelijk.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_83094510
Misschien kan deze link anders in de OP? Hele verzameling met sims-sites waar je CC kan downloaden, in categorieën (kleding, haar, enz.). http://lis0.weebly.com/

Ook een aantal leuke of handige weetjes, van het officiële sims 3 forum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83110136
Hey Ik ben sinds kort Sims 3 aan het spelen. Ik zie dat je nu ook funderingen kan bouwen. Zou iemand me misschien kunnen uitleggen waar die voor dienen ? Kan bij de lessen niet zoveel vinden. Heb op een andere site wel gelezen dat het voor hobbelige ondergronden is, dat je huis niet verzakt ofzo. Dat zou dus betekenen dat ik zo'n fundering niet per sé nodig heb toch?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_83110659
fundering is niet perse nodig...

maar wel handig als je niet al je land wil gaan rechttrekken..

* mschol heeft nu ook ambitions...

ook geinstalleerd (NL installer en US installatie )
pi_83111562
Ik vind het trouwens wel echt irritant dat alle kavels schuin zijn. .
pi_83111631
Inderdaad, ook als je dan extra kavels neer wilt zetten kan dat weer niet
pi_83111679
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:58 schreef mschol het volgende:
fundering is niet perse nodig...

maar wel handig als je niet al je land wil gaan rechttrekken..

* mschol heeft nu ook ambitions...

ook geinstalleerd (NL installer en US installatie )
Mja, vervelend wel. Ik vind het stom dat hij overal in Windows de Nederlandse naam heeft.
pi_83111734
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Misschien kan deze link anders in de OP? Hele verzameling met sims-sites waar je CC kan downloaden, in categorieën (kleding, haar, enz.). http://lis0.weebly.com/

Ook een aantal leuke of handige weetjes, van het officiële sims 3 forum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan hem niet meer aanpassen, je kan hem in de wiki zetten .
pi_83112272
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt irritant dat alle kavels schuin zijn. .
ik heb ambitions nog niet gespeeld maar berghut achtige huizen lijken me wel aardig om te maken
pi_83112456
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, vervelend wel. Ik vind het stom dat hij overal in Windows de Nederlandse naam heeft.
ik weet nog niet waar het aan ligt maar ik vermoed dat de regionsle instellingen roet in het eten gooit
pi_83138442
hmmm gisteren aantal CC geinstalleerd..
vaandaag moet ik ze opnieuw installeren?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:36:29 #46
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83138492
Ik kan geen content downloaden
pi_83138535
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kan geen content downloaden
error ofzo?
pi_83140123
die world editor in game is iets waar ik lang op heb gewacht, eindelijk zelf lots kunnen toevoegen
kennelijk is er ook een losse World editor tool waar je meer mee kan?
pi_83143828
Op de een of andere manier rennen de sims van dit huishouden alleen maar als ze ergens naar toe lopen.. maakt niet uit voor wat voor een activiteit, en ook als ik ze ergens naar toe laat lopen, dus echt voor lopen kies, rennen ze nog
pi_83146194
ben bezig met een custom brandweer kazerne

inclusief 2 Woo Woo 4000

[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 22-06-2010 15:48:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')